Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-17, 15:06   #61
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Förslag på en trippel?
Nåt som involverar KHK kanske? De verkar (dessvärre) inte kunna förlora.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-17, 16:10   #62
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testade erbjudande. Blev en match från Finland och två från Norge till (3.06) i odds




Ässät - Kärpät: Över 4.5 mål (1.58)



Rosenborg HK - Lillehammer: 2 (1.55)



Stavanger Oilers - Frisk Asker: 1 (1.25)
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2013-10-17 klockan 16:12.
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-18, 02:50   #63
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Testade erbjudande. Blev en match från Finland och två från Norge till (3.06) i odds




Ässät - Kärpät: Över 4.5 mål (1.58)



Rosenborg HK - Lillehammer: 2 (1.55)



Stavanger Oilers - Frisk Asker: 1 (1.25)
Var ingen vidare trippel det. Så pengarna tillbaka.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 19:12   #64
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mail av NB idag.


Hej Patrik,

Julen blev precis ännu bättre! Vi har gett dig en julgåva på 15 EUR Pengarna finns redan på ditt konto och kan användas till spel på vilken sport du vill.

HÄMTA DIN BONUSGÅVA NU!

Men snabba på! Hela bonusgåvan måste omsättas innan 1 januari 2014, annars tar Nordicbets tomte tillbaka den delen av bonusgåvan som inte omsatts.

Bonusgåvans regler och villkor hittar du här.


En riktigt God Jul önskar teamet från NordicBet!!!
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 19:19   #65
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Vafan, fick bara 5 Euro
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:38   #66
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Fick också bara 5 euro trots att jag varit "olycklig"
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:43   #67
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Att jag fick 15 och ni 5 bara kan ju vara svaret att ni är bättre spelare hos NB än mig.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 19:41   #68
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

får inte ens göra konto hos NB?!


Någon som har varit med om samma sak? vad kan det bero på??

Det ska även sägas att dokumentet för adressbeviset jag skickade in var en scannad bild av min hyresavi, precis samma bild som jag skickat in till tex betsafe/betsson som ägs av samma bolag, och där blev de accepterat direkt och inte varit några problem alls!

Detta är chatten med supporten, har bytt ut mitt namn till "jag" om någon undrar:

"Såg på mailen nu att mitt adressbevis inte blev godkänt, så skulle logga in och ordna det men nu står det att kontot är stängt och jag ska kontakta support? "

Chattavskrift 2014-02-19 08:13 PM
Hej, jag heter Stefan.
JAG: hejsan
Stefan: Okey, jag skall ta en titt på det direkt.
Stefan: Kan jag bara först få svaret på din säkerhetsfråga Din favoritskådespelare?
JAG:
Stefan: Tack så mycket, jag skall se på det direkt.
JAG: förstår inte riktigt vad som är fel på dokumentet jag skickade in?
Stefan: Ja jag ska kontrollera detta med den ansvariga avdelningen.
JAG: ok
Stefan: Tackar, det kan ta ett par minuter innan jag får svar så dröj bara kvar.
JAG: absolut
Stefan: Jag har nu mottagit svar från den ansvariga avdelningen. De kommer ej att återöppna detta kontot de hänvisar endast till paragraf 1.8 "Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak." Jag beklagar detta men dessvärre så kommer inte kontot att öppnas på nytt.
JAG: ok, vad märkligt, så jag kan inte prata med någon på telefon eller nått?
Stefan: Nej dessvärre så är det detta beslutet som kommer att stå kvar, jag beklagar verkligen detta.
JAG: jahapp, så skumt. så kan jag öppna ett nytt konto och göra ett nytt försök med en nytt adressbevis?
Stefan: Nej det kommer dessvärre inte att fungera, man kan bara öppna ett konto tyvärr.
JAG: ok, detta måste va de märkligaste jag varit med om
Stefan: Ja jag förstår dig, jag beklagar verkligen att jag inte kan göra mer för dig gällande detta.
JAG: nej förstår de, ha de bra
Stefan: Detsamma ha en fin kväll.
Stefan: Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak.
JAG: jo du skrev de
JAG: förstår bara inte vad jag gjort för fel
JAG: men ha de bra
Stefan: Detsamma.

Sjukt löjligt dom kan gömma sig bakom en påhittad egen regel om att dom inte behöver förklara sig, nu är detta inte hela världen, tänkte ju testa deras bonus bara, men man vill ju gärna få reda på mer än vad deras kryptiska svar ger.

Samkör dom system med betsson/betsafe? Jag är en förlorande spelare på båda sidorna så kan ju inte direkt vara så jag är rödmarkerad som haj

Någon som är mer insatt i spelbolagens, i detta fall NBs hänvisning till deras paragraf 1.8 som kanske har nått svar?
antonzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 21:24   #69
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av antonzz Visa inlägg
Någon som har varit med om samma sak? vad kan det bero på??

Det ska även sägas att dokumentet för adressbeviset jag skickade in var en scannad bild av min hyresavi, precis samma bild som jag skickat in till tex betsafe/betsson som ägs av samma bolag, och där blev de accepterat direkt och inte varit några problem alls!

Detta är chatten med supporten, har bytt ut mitt namn till "jag" om någon undrar:

"Såg på mailen nu att mitt adressbevis inte blev godkänt, så skulle logga in och ordna det men nu står det att kontot är stängt och jag ska kontakta support? "

Chattavskrift 2014-02-19 08:13 PM
Hej, jag heter Stefan.
JAG: hejsan
Stefan: Okey, jag skall ta en titt på det direkt.
Stefan: Kan jag bara först få svaret på din säkerhetsfråga Din favoritskådespelare?
JAG:
Stefan: Tack så mycket, jag skall se på det direkt.
JAG: förstår inte riktigt vad som är fel på dokumentet jag skickade in?
Stefan: Ja jag ska kontrollera detta med den ansvariga avdelningen.
JAG: ok
Stefan: Tackar, det kan ta ett par minuter innan jag får svar så dröj bara kvar.
JAG: absolut
Stefan: Jag har nu mottagit svar från den ansvariga avdelningen. De kommer ej att återöppna detta kontot de hänvisar endast till paragraf 1.8 "Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak." Jag beklagar detta men dessvärre så kommer inte kontot att öppnas på nytt.
JAG: ok, vad märkligt, så jag kan inte prata med någon på telefon eller nått?
Stefan: Nej dessvärre så är det detta beslutet som kommer att stå kvar, jag beklagar verkligen detta.
JAG: jahapp, så skumt. så kan jag öppna ett nytt konto och göra ett nytt försök med en nytt adressbevis?
Stefan: Nej det kommer dessvärre inte att fungera, man kan bara öppna ett konto tyvärr.
JAG: ok, detta måste va de märkligaste jag varit med om
Stefan: Ja jag förstår dig, jag beklagar verkligen att jag inte kan göra mer för dig gällande detta.
JAG: nej förstår de, ha de bra
Stefan: Detsamma ha en fin kväll.
Stefan: Vi förbehåller oss rätten att neka en ny kund eller stänga ett konto utan att för den skull behöva ange en orsak.
JAG: jo du skrev de
JAG: förstår bara inte vad jag gjort för fel
JAG: men ha de bra
Stefan: Detsamma.

Sjukt löjligt dom kan gömma sig bakom en påhittad egen regel om att dom inte behöver förklara sig, nu är detta inte hela världen, tänkte ju testa deras bonus bara, men man vill ju gärna få reda på mer än vad deras kryptiska svar ger.

Samkör dom system med betsson/betsafe? Jag är en förlorande spelare på båda sidorna så kan ju inte direkt vara så jag är rödmarkerad som haj

Någon som är mer insatt i spelbolagens, i detta fall NBs hänvisning till deras paragraf 1.8 som kanske har nått svar?

Något fel har du ju gjort och självklart skall du få reda på vad... Har du kört/reggat två konton från samma IP-adress, månne?

Men, självklart har du rätt att kräva vad som gått galet, allt annat är bara bullshit, från deras sida...

Lycka, till!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 21:53   #70
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Något fel har du ju gjort och självklart skall du få reda på vad... Har du kört/reggat två konton från samma IP-adress, månne?

Men, självklart har du rätt att kräva vad som gått galet, allt annat är bara bullshit, från deras sida...

Lycka, till!


Dom gömmer sig bakom sin egen paragraf så tyvärr kommer jag inte få reda på vad som är fel enligt vad dom själva säger.
Nej har inget konto på nordicbet, eller nu har jag ju ett som dom stängt så jag inte kan göra ett nytt(!) helskumt.

Som sagt så har jag konton på deras systerbolag betsafe/betsson och inga problem där.
antonzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 22:02   #71
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 81
Sharp$: 866
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av antonzz Visa inlägg
Dom gömmer sig bakom sin egen paragraf så tyvärr kommer jag inte få reda på vad som är fel enligt vad dom själva säger.
Nej har inget konto på nordicbet, eller nu har jag ju ett som dom stängt så jag inte kan göra ett nytt(!) helskumt.

Som sagt så har jag konton på deras systerbolag betsafe/betsson och inga problem där.
Jag hade samma problem med Betsson. Jag var i kontakt med advokat och problemet är att de skyddar sig bakom maltesisk lag.
Men det som är det fula är att de vänder sig mot svenska konsumenter.
Det slutade med att jag ringde till VD:n på betsson och sa att jag kommer gå vidare med detta i media om de inte betalar ut pengarna.
I mitt fall var det 27-28K.

Jag fick efter samtalet ett mail från den som är direktör på kundservice där han beklagade "missförståndet".

De är fula som fan. Vinner du är du inte välkommen längre.
Cashahem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 22:34   #72
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Men varför bad de om "adressavi" vid öppnandet? Eller, var det för att återöppna ditt "gamla" konto du skickade in detta? Detta brukar ju annars enbart ske vid första uttag... Om det var ett befintligt konto; hade du pengar där...?

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 23:18   #73
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Men varför bad de om "adressavi" vid öppnandet? Eller, var det för att återöppna ditt "gamla" konto du skickade in detta? Detta brukar ju annars enbart ske vid första uttag... Om det var ett befintligt konto; hade du pengar där...?

Nej dom bad inte om de utan jag ladda upp de typ direkt ihop med mitt ID så det inte skulle bli några problem när jag skulle lasta bonusen, ibland laddar jag upp sånt direkt ibland inte alls, men den här gången gjorde jag så.

Nope, hade som tur var inte satt in några pengar än, å andra sidan vet jag inte om dom bara får stänga ett konto där kundens pengar finns på utan förklaring o bara hänvisa till paragraf 1.8 som dom gjorde i de här fallet.

Sen som sagt om jag vore rödflaggad eller något annat så kan man ju undra varför de går bra för mig o lira på betsson/betsafe. NB verkar ha tappat de, synd för mig för deras bonus verkar sjukt nice
antonzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-19, 23:25   #74
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cashahem Visa inlägg
Jag hade samma problem med Betsson. Jag var i kontakt med advokat och problemet är att de skyddar sig bakom maltesisk lag.
Men det som är det fula är att de vänder sig mot svenska konsumenter.
Det slutade med att jag ringde till VD:n på betsson och sa att jag kommer gå vidare med detta i media om de inte betalar ut pengarna.
I mitt fall var det 27-28K.

Jag fick efter samtalet ett mail från den som är direktör på kundservice där han beklagade "missförståndet".

De är fula som fan. Vinner du är du inte välkommen längre.

hehe bra jobbat! mm indeed, man har noll makt eller får noll information av dom om dom så vill de
antonzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-20, 23:29   #75
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Vi som spelet en del på nordicbet under OS får ju hoppas på guld i hockeyn, då blir det 250kr extra på kontot (Om man spelat över 250kr)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td