![]() |
Erbjudandet gäller upp till $50 för dem som har konto i USD. På kampanjer där man inte riskerar sin egen insats är det ofta fördelaktigt att satsa på höga odds.
Säg att ni satsar 250 kr live till odds 2 och säg att ni vinner ert spel 1 gång av 2. Hälften av gångerna kommer ni då plussa 250 kr och hälften kommer ni gå brake even. Freebettet är då värt 250/2 = 125kr. Satsar ni istället 250 kr live till odds 100 och vinner spelet 1/110 är freebettet värt (250*100-250)/110 = 225 kr (dvs ni plussar 24750:- en gång på 110 och resten b/e). Sedan tycker jag det kan vara värt att tänka på att man potentiellt ökar risken för limitering genom att utnyttja denna typ av erbjudande. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nja, fast dessa gratisspel är ju knappast värt mycket i det långa loppet. 250:- x 4 = 1000:- per år. Minskar hellre risken för limitering något snäpp än tar dessa 1000:-/år. Sen vet jag inte om det stämmer att de är så hårda med limitering så länge man håller sig till stora/medelstora fotbollsligor. Slovakisk damvattenpolo och liknande kan man ha förståelse för att de limiterar en på. Nån som har bättre koll på Bet365 och limitering här inne kanske? |
Citat:
|
Citat:
|
Vill varna lite för att bet365:s webbplats fungerar knappt alls just nu. I alla fall inte för mig. Jag kommer in på hemsidan, men det vill inte dyka upp några odds.
Det verkar vara många som ska tippa på Man Utd -Chelsea? Vi får hoppas att det löser sig så att man kan lägga sitt livespel! |
Citat:
|
Ja nu verkar det funka när jag använder explorer. Men det fungerar inte för mig på firefox. Skumt...
|