![]() |
"Stora" Spelet Bocamix Vinner en Stenhård Kamp till 11ggr pengarna.
Nytt ATH :moneybag::moneybag::moneybag: |
AUTOMOTIV nerspelad från 13 till 4 just nu.
R4 10p reduction Så egentligen från 11,8 Till 4. Spännande iallafall utan tvekan. Hoppas på en Vinst där oxå för en Grym dag. |
Fina rekar ^^ Synd att man inte vågade satsa mer än man gjorde , men men :)
Tack för dom ! |
Automotiv sprang ju mer som en 13oddsare än en 3,75oddsare. Men vad gör det när Loppets andra spelade Häst vinner till 11ggr , högre än spelat odds men spelat med BOG så då får vi ju 11ggr.
SMARRIGT. :claps::clap::claps::claps: |
Mardrömmarna om Cheltenham är nu glömda sedan länge
:cheers::cheers::cheers::cheers::cheers::cheers: |
Grymt^^ Keep it up
|
Tackar för fin info :-D Du är en klippa!!:drunk:
/Asder |
Citat:
:cheers::cheers: |
Citat:
Imorgon kl 10 Börjar de första spelen trilla in på mailen. Då läggs de upp i min spredsheet Bra att hugga tidigt då hästarna ofta spelas ner kraftigt då det är från välkända Tipsters. :KO::KO: |
Nu börjar det trilla in Lite spel.
2 Olika Tipster på First Rock i loppet 4:50 till högt odds. Spännande. :) |
Citat:
:sleep: |
Alla dagens spel inlagda i Spreaden.
Nu håller vi tummarna. :claps::clap::claps: |
Hänger på idag också ! Lycka till !
|
Blodbad än så länge.
Väntat efter gårdagen iofs. |
Haha, vad rätt skoj att slänga iväg pengar på hästar. Följde lite tips från Smithy idag och igår och har gått rätt bra!
Får väl tacka den här dagboken för att du fick mig att uppmärksamma hästsport! |
Citat:
|
Bubbly bruce spelad till 9 och 5.5 ggr såg stenklar ut och tradade runt 1.2 på betfair.
Slagen på målfot och det är bara en sådan där dag igen. Blir nog inga vinnare idag. |
:hurt:
|
En vinnare tillslut i Sea Saffron till 8.5ggr pengarna vilket la ett litet bandage på det öppna såret.
|
Tuff dag men bara ta nya tag imorgon. Tack för tipsen de är mycket uppskattade
|
Citat:
Tack för de uppmuntrande orden. Nu är jag laddad inför morgondagen. Hoppas på en bättre dag. :cheers: |
Spel från ett par Tipsters har trillat in i mailboxen och de är nu upplagda på spreaden.
:KO: |
Infon Från Longsdons stall säger att de Förväntar sig en ganska enkel seger för Spanish Cruise i loppet 4:45. De rekomender vinnarspel 4 Stjärnor vilket är Max.
Tyvärr hade jag redan spel på annan häst i det loppet :( De nämner också häst i träning som har namnet HORACE. Den kommer tävla snart och de betonar STORT hur mycket de gillar hästen. Jag Skriver här dagen innan den ska tävla om jag kommer ihåg för det kan vara bra att hugga Oddsen DIREKT när de kommer ut på marknaden. Tyvärr hade jag redan spel på annan häst i det loppet |
Nu ska alla spel ligga uppe om det inte kommer något sent spel på mailen.
Nu hoppas vi på lite Stolpe In vid målfotona idag. :) |
Chance De Roy vinner Otroligt snyggt när han såg ut att vara helt körd.
Tradades så högt som 850ggr på Betfair :o Flög fram jämnfört med de övriga hästarna över upploppet då alla andra fick helt slut på soppa. |
Spanish Cruise
ett par dåliga hopp men ingen ursäkt. Tror inte han hade slagit vinnaren ändå. Va ju tur den va spelad innan ändå tillslut |
:rant::gun_bandana::idiot:
|
Väntar bara in sista mailet för dagen från Sista tipstern. Sen är alla spel upplagda.
|
Nice! :D
|
Longsdon tror stenhårt på Be My light idag.
Ända som talar emot enligt dem är Jockeyn som är väldigt oerfaren. Hästen är liten till storleken och har ibland haft svårt ta sig över hindren ordenligt men ska rent klassmässigt vara långt före idag. Spelas V/P istället för bara Vinnare just pga Jockeyn. |
Vore skönt med en bra start på dagen med Två tipsters som rekat Decider i Första loppet för dagen till 17ggr.
|
Citat:
|
15:00 Svensk tid
|
Citat:
|
Decider kom 4a - Givetvis missar han platsen med en placering. Suck
Ännu en sådan dag i antågande. Börjar bli segt nu...:rant: |
Longsdons info verkar ju sisådär just nu.
Jisses.:whoco5: |
Zain princess blir vansinnigt nerspelad till loppet 19:10 imorgon.
Fick mail om den men hann bara få 8ggr pengarna. Inte de 10 som släpptes. Försvann väll ca 30sekunder efter mailet kom och man va ju inte tillräckligt snabb. Står i 4.5 nu så känns ju som värdet är borta om man inte hunnit spela. Ägaren till hästen Hypar den otroligt och sägs springa jämt med hästar på träning som tävlar i mycket högre klasser. Men Men det har man ju hört förr.... |
Alla dagens spel upplagda.
Borde vara en bra dag på gång nu. :claps: |
Man skulle betta att hästarna skulle komma sist istället.
Skrämmande dåligt i varje lopp hittils och vi har inte ens fått ett race för pengarna. :gun_bandana: |
Hänger på idag . Lycka till !
|