Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Wirres - Bandy is a Sirius game - Bandy Elitserien (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/10412-wirres-bandy-sirius-game-bandy-elitserien/)

antonsenna 2012-02-21 11:31

Jag tror du kommer åka på Villa tyvärr. Illavarslande rykten säger att Daniel Andersson är sjuk och missar kvällens drabbning, vilket enligt mig är ett stort avbräck. Dock hoppas jag verkligen att dina spel sitter, har följt speldagboken ett tag nu och du har verkligen inte haft marginalerna på din kant som sagt!

Edit: Nu bekräftat: http://nlt.se/sport/bandy/1.1536626-...sig-utan-danne

Wirre 2012-02-21 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av antonsenna (Inlägg 171254)
Jag tror du kommer åka på Villa tyvärr. Illavarslande rykten säger att Daniel Andersson är sjuk och missar kvällens drabbning, vilket enligt mig är ett stort avbräck. Dock hoppas jag verkligen att dina spel sitter, har följt speldagboken ett tag nu och du har verkligen inte haft marginalerna på din kant som sagt!

Edit: Nu bekräftat: http://nlt.se/sport/bandy/1.1536626-...sig-utan-danne

Ja det var ju typiskt :sad44:
Just NLT brukar jag läsa innan Villa spelar, men självklart inte denna gång :whoco5:

Daniel Andersson blir verkligen ett avbräck. Fanfanfan, han är ju så jävla bra. Det positiva är väl att Villa har ett bra maskineri där alla är viktiga. Någon kommer att ta Daniels plats och med all säkerhet prestera bra där, om än inte lika bra.

Nu känns det som att det blir en röd bandyomgång, igen :cry:
Menmenmen... It aint over untill the fat lady sings....

Donald 2012-02-21 12:09

Ryggar singlarna, känns som bra lir.

BOL! :cheers:

EDIT: Singeln GAIS skulle det bli.

martinsson 2012-02-21 16:57

Citat:

Ursprungligen postat av Wirre (Inlägg 171262)
Ja det var ju typiskt :sad44:
Just NLT brukar jag läsa innan Villa spelar, men självklart inte denna gång :whoco5:

Daniel Andersson blir verkligen ett avbräck. Fanfanfan, han är ju så jävla bra. Det positiva är väl att Villa har ett bra maskineri där alla är viktiga. Någon kommer att ta Daniels plats och med all säkerhet prestera bra där, om än inte lika bra.

Nu känns det som att det blir en röd bandyomgång, igen :cry:
Menmenmen... It aint over untill the fat lady sings....

Kommer att bli sjukt svårt för Villa utan Danne som skapar större delen av Villas spel. Men det är absolut inte omöjligt att t.ex. Henrik Larsson och Christoffer Norin tar över Dannes roll!

Wirre 2012-02-22 15:31

Det blev lite rött men trots allt en trevlig kväll. Villa höll nästan hela vägen in i kaklet. Sandvikens stjärnor lyckades till sist överglänsa maskineriet.
Och Sirius gjorde en plattmatch, Ska ju bli jävligt roligt med kval :sad:

Wirre 2012-02-28 09:03

Kan det vara någon som sitter inne på någon intressant information inför kvällens slutspelsomgång?

Västerås och Kungälv känns lite intressanta ikväll.

Q90 2012-02-28 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av Wirre (Inlägg 173204)
Kan det vara någon som sitter inne på någon intressant information inför kvällens slutspelsomgång?

Västerås och Kungälv känns lite intressanta ikväll.

Har själv spelat på Villa -1.5 och Över 9 i matchen, var och såg matchen i Kungälv i Söndags och Villa var verkligen helt under isen. Såg också ut som Daniel fortfarande inte var helt friskt då han inte alls gick att känna igen, inte heller David såg ut som vanligt. Men sedan spelade självklart Kungälv väldigt bra. Man fick också väldigt bra utdelning på sina snabba utkast som i de flesta fall resulterade i frislag eller bra anfallsläge.

Tror att Villa rycker upp sig rejält idag och man ska veta att det är skillnad på att spela utomhus i Kungälv på dålig is och på en plan som betydligt mindre än den i Lidköping. I söndags lyckades inte Villa spela sitt spel och komma runt på kanterna som man brukar.

Detta är bara vad jag tror och är väl något enögd också ;)

Wirre 2012-02-28 18:50

Ska bli en spännande omgång. Sitter med iphonen nu så det blir inga utläggningar hit och dit. Har lagt spelen i spreaden men orkar inte lägga till här just nu.

Q90 2012-02-28 19:12

Daniel är grymt taggad idag, 2 mål redan och har varit bud på mer. Nu hoppas vi på att Villa fortsätter så här!

Wirre 2012-02-28 20:10

Citat:

Ursprungligen postat av Q90 (Inlägg 173294)
Daniel är grymt taggad idag, 2 mål redan och har varit bud på mer. Nu hoppas vi på att Villa fortsätter så här!

2 till så är jag nöjd med den matchen 😁

Q90 2012-02-28 20:24

6-3 nu så ditt sitter ;)

Wirre 2012-02-28 21:15

3/4 spel satt fint idag. Liten vändning på gång kanske 😝

Wirre 2013-10-25 18:53

Premiär ikväll. Bråttom!!!!!

Sirius +4
Under 8,5 mål.

Tokvarmt i Uppsala, mjuk is, svårspelat.
Argh! 7 minuter till avslag oc jag sitter i bilen!

2013-10-25 19:00ElitserienIK Sirius vs Hammarby IF +4 FT 5 1.800
2013-10-25 19:00ElitserienIK Sirius vs Hammarby IF UNDER U 8.5 FT 5 1.850

Wagner 2013-10-25 19:01

7-8 grader kan väl knappast betecknas som tokvarmt. Pallar inte isen dom förutsättningarna? :)

Wirre 2013-10-25 19:29

Nej 7-8 grader är inte tokvarmt, men jag hade bråttom att skriva och kunde inte vara utförligare just då.

Den här veckan har det varit tolvarmt i Uppsala. Sensommarvärme på dagarna och regniga nätter. Trots det ser isen faktiskt rätt fin ut efter 26 minuters spel.
Jag kan ha underskattat Studenternas kylanläggning :)
1-2 efter dryga 30 minuter, betten ser ganska bra ut.