Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Vurpan Över/Under 2012 (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/10707-vurpan-over-under-2012-a/)

Vurpan 2012-01-31 22:41

Vurpan Över/Under 2012
 
Nytt år, ny dagbok!

Blev lite sugen på att starta en ny dagbok när jag läste MrTilts eminenta dagbok om sina över/under spel så here goes.

Har spelat seriöst i ungefär ett års tid. Vet fortfarande inte om jag är vinnande i längden men känner att jag har utvecklats i mitt spelande och värderar mina bets mycket bättre än innan.

Spelar mestadels Totaler. Är på något sätt enklare att förutse antal poäng/mål än välja sida för min del. Jag spelar nästan alla sporter, men håller mig mest till NHL och Fotboll.

Kommer mestadels lägga ut spelen utan motivering, men har jag tid och ork så blir det lite tankar nedskrivna.

Jag spelar för tillfället enbart på bwin och bet365, så högsta odds spelas sällan. Har planer på att skaffa konto på Pinnacle, men det får vänta.

Mitt sheet som jag använder är detta:

https://www.sharps.se/spreadsheet/12355

Har ni frågor om spelen, livet, Fulham, NHL-prospects osv osv så är det välkommet:D

Nae men då tar vi väl och kör igång då helt enkelt :KO:

Vurpan 2012-01-31 22:44

Nattens lir:

Ogiltigt spel-ID: 755858


Ogiltigt spel-ID: 757183


Ogiltigt spel-ID: 757201


Ogiltigt spel-ID: 755856


Ogiltigt spel-ID: 757222



GL HF!

Vurpan 2012-02-01 10:22

Helt okej natt, lite sur över att inte Carolina kunde peta in ett mål till på Poulin men men. Kollat igenom dagens fotboll och detta spelas:

Ogiltigt spel-ID: 758070


Ogiltigt spel-ID: 758049


Ogiltigt spel-ID: 758052



Kommer även spela en drös NCAAB men linorna har ej släppts på bet365 än så får vänta in dem först.

Har inte kollat in NHL än men även där så släpps totalerna för enskilda lag framåt kvällen hos bwin så det ska nog hittas något spel där med sedan.

:cheers:

Vurpan 2012-02-01 13:05

Inte över/under, men väl ett spel för det:

Ogiltigt spel-ID: 758401



Äntligen dags för Superbowl! Kommer troligtvis bli den bästa söndagen det här året med SB, mat, öl i mängder. Jag väljer att backa Pats här. Väldigt många är all-over Giants och jag kan förstå det, de har bara blivit bättre och bättre och har en grym offensiv och en D som kan sätta press på Qb. Dock tror jag de kommer få det svårare att sätta press på Brady än vad de hade mot 49ers.

Brady har en snabb release
Pats OL har spelat upp sig märkbart de senaste matcherna
Pats kommer köra mer "shotgun", vilket leder till längre tid för Brady innan LB och DE kan sätta press på honom

En annan sak som jag tycker talar för Pats är det faktum att de fick stryk av Giants tidigare den här säsongen. Brady och Bellichick är 11-2 ATS när de möter ett lag de fick stryk av tidigare på säsongen. Även det faktum att Brady sög hårt i matchen mot Ravens får mig att tänka att han kommer va i så kallat FUCK YOU-mode och gå bananas mot Giants secondary.

Men men, Superbowl är Superbowl och allt kan hända. Att matchen kommer va tight är det enda jag ser som absolut säkert. Håll nere insatserna och njut istället av, förhoppningsvis, amerikansk fotboll på den högsta nivån :)

Vurpan 2012-02-01 21:50

Nattens NCAAB ligger nu uppe i sheetet:) Hittade inget som var värt pengarna i NHL så får lita på att skolpojkarna gets the shit done inatt!

NiLu 2012-02-01 22:36

Lycka Till med liren :)

MrTilt 2012-02-01 23:47

Härligt, kanske vi kan komplementera (?) Varandra lite. Lycka till!

MrTilt 2012-02-01 23:58

Citat:

Ursprungligen postat av Vurpan (Inlägg 166084)
Nattens NCAAB ligger nu uppe i sheetet:) Hittade inget som var värt pengarna i NHL så får lita på att skolpojkarna gets the shit done inatt!

Ryggade på ett par spel, får dock inte upp det på mitt sheet då jag sitter på telefonen. Vi hoppas på en bra natt i alla fall!

Vurpan 2012-02-02 09:04

Citat:

Ursprungligen postat av MrTilt (Inlägg 166111)
Ryggade på ett par spel, får dock inte upp det på mitt sheet då jag sitter på telefonen. Vi hoppas på en bra natt i alla fall!

Hoppas du ryggade rätt;) Tror vi kan komplettera varandra rätt så bra, ska hålla koll på dina spel!

En riktigt seg dag igår, men NCAAB har gått för bra de första dagarna så var ju väntat med en drop nån gång, men bara fortsätta!

Ska kolla igenom dagens fotboll nu o se om man hittar något trevligt:KO:

Vurpan 2012-02-02 10:08

Sanslöst tråkigt utbud på fotbollen idag, endast hittat denna:

Ogiltigt spel-ID: 760760



Ska leta vidare inom de andra sporterna och se om de finns nån godbit:)

MrTilt 2012-02-02 10:44

Citat:

Ursprungligen postat av Vurpan (Inlägg 166145)
Hoppas du ryggade rätt;) Tror vi kan komplettera varandra rätt så bra, ska hålla koll på dina spel!

En riktigt seg dag igår, men NCAAB har gått för bra de första dagarna så var ju väntat med en drop nån gång, men bara fortsätta!

Ska kolla igenom dagens fotboll nu o se om man hittar något trevligt:KO:

Ryggade fel match i NCAAB men hittade ett annat överspel där som räddade natten. Dock minus totalt igår. Som du nämner är det sjukt tråkigt utbud idag. Har lagt nitt spel i Italien idag och det får nog räcka.

Vurpan 2012-02-02 10:48

Citat:

Ursprungligen postat av MrTilt (Inlägg 166161)
Ryggade fel match i NCAAB men hittade ett annat överspel där som räddade natten. Dock minus totalt igår. Som du nämner är det sjukt tråkigt utbud idag. Har lagt nitt spel i Italien idag och det får nog räcka.

Mm såg de, oddset va riktigt fint. Ska kolla in det lite mer:)

Vurpan 2012-02-02 11:08

Hittade ett till, spelstopp 13:00:

Ogiltigt spel-ID: 760934


Vurpan 2012-02-02 21:59

2/2 på fotbollen var ju trevligt, får hoppas på en fortsatt fin natt:

Ogiltigt spel-ID: 762401


Ogiltigt spel-ID: 762453


Ogiltigt spel-ID: 762463


Ogiltigt spel-ID: 762393


Ogiltigt spel-ID: 762411


Ogiltigt spel-ID: 762385




Lets go!!:moneybag:

Vurpan 2012-02-03 08:32

Tråkig natt:( Men men bara ta nya tag:

Ogiltigt spel-ID: 763100


Ogiltigt spel-ID: 763098


Ogiltigt spel-ID: 763091



NCAAB och NHL kommer senare ikväll, lycka till med spelen idag!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved