![]() |
Du har inte vunnit spelet ännu kompis, sansa dig.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
tacka nej till extra cash ajaj kommer nog inte bli en ricktig sharp med den in ställningen :no: |
Trevlig tråd det här :yes:
|
Citat:
Nu säger jag inte att du är en av dessa, men då det inte finns någon statistik någonstans förutom dina 4 spel (kanske finns någonstans, upplys mig gärna) så är det bättre att ta det lugnt med ryggandet. Men följa på pappret kommer jag m.fl. göra, lycka till! :yes: |
Citat:
tack mannen lycka till själv :) |
Citat:
|
tja alla sharp (och robind :claps:)
papi har rekat lite smått o gott in för helgen och sett nåra FIN FINA spel i grek fotbollen... ska fortsätta leta info och höra me stavros ikväll/imorn TIDIGT om han e ute o festar hehe... vecka honom :evilgrin39: men papi vill meddela nu HÅLL UT KIK kommer spel i morgon LUNSCH TID ungefär cirka mvh papi gyros |
NYA PLANERINGAR PAPI KLIVER IN DIRECKT PÅ DENNA!!!!
ofi kreta - panionios spel 1 odds 2.00 i bet 365 sport bok motivation: de här e helgens ÖVER LÄGSET bästa spel o papi fonden går in bly tungt... de finns jätte info här som kommer va total avgörande panionios som e svensk grabben micke stares gamla lag har många sorters problem. först e de dåligt me cash (hört de förr i HELLAS??? :evilgrin39: men SPECIAL PROBLEM i helgen e avstängnings bekymmer. dom saknar finsk zigenare njazi kuqi som e bästa anfallare som gjort 7 av lagets 18 mål... sen nigeria mittfältare OMO som e hela lagets balans o sen FÖRSTA MÅLVAKT siderakis o viktig mittfältare SAMARIS (grabben har spelat alla matcher innan helgen...). me dålig cash så e de inga bra reserv spelare som kommer in o då kan ni fatta att laget har GROV PROBLEM dom har också dålig form o ej vunnit en borta liga match sen SEPTEMBER :whoco5: kreta har bra form bara 3 poäng tapp på senaste 9 matcher... o de har varit mot STOR LAGEN aek paok o oly... alla andra matcher e VINST. dom saknar en grabb anfallare papoutis som gjort fem strutar men de e en lag som har många spelare som kan göra mål papi spelar denna spel me MAX INSATS 5 UNIT o tycker ni också ska göra de mvh papi gyros järfälla sthlm |
Haha. Det känns värre än Aftonbladet med den inledningen papi.
Bara för underhållningsvärdet så provar jag en lillpeng! Lycka till! |
Ryggad!
|
Om era ögon blöder pga stavfel så läs inte tråden, bemöda er iaf inte att gå off topic till den grad vi diskuterar folks kompetens i spel utifrån densammes språkkunskaper. Skärpning! OT rensat. /mod
|