![]() |
Vad är meningen med att skriva "Rygg!" osv? Det måste väl vara bra mycket enklare att bara ge sharps till papi så slipper han ha massa rygg-inlägg överallt i sin dagbok.
Nu är det inte jag som bestämmer, men bara en tanke. |
Släppte Metalist returen eller? Kanske ville vara schyssta...
|
aj aj med OFI i går... pga av andra å tagande kunde papi bara kolla sista halv timmen o de var RICKTIGT RICKTIGT bedrövlig spel av ofi då... och en hörn mål i slutet av panionios... men men nya tag i dag aris +1.5 som sackt OCH kanske nån mer spel stey tune :)
mvh papi |
snabb motivation på grund av PAPI TID BRIST
athen derby aek - PANA 2 2.45 bet safe pana e en bättre lag o aek har dålig form o dålig cash... sen har dom samma hemma plan så de blir ingen hemma fördel. pana måste vinna för o hänga me oly inför nästa helgs JÄTTE MÖTE i grek ligan som kan bli total avgörande. förlåt för kort rek men som sackt TID BRIST |
Tung dag idag :(
|
Ganska bra dag för hemmalagen
02:12 March 11 FT Kerkyra 2 - 0 Xanthi Skoda FT Pas Giannina 2 - 0 Levadiakos FT Olympiakos Piraeus 3 - 0 Aris Saloniki FT Panaitolikos 2 - 0 Ergotelis FT AEK Athens 2 - 0 Panathinaikos |
Citat:
|
Den ultimata jinxen...
|
Mushtastic
Skumt det där,det slår liksom aldrig fel |
Citat:
Jisses, tycker dimman blir allt mer klar.:hurt: |
One "word": :lol:
|
Hahaha, får ju bättre garv på denna dagbok än fragbite/flashback.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej, sånt brukar jag mig hålla undan. Men ska naturligtvis ha ett getöga på honom :) lycka till |