![]() |
Kvällens tre spel är baserade enbart på form och inget annat:
Ogiltigt spel-ID: 893606 Ogiltigt spel-ID: 893616 Ogiltigt spel-ID: 893575 |
Kommer nog eventuellt med att livebetta +2 i matchen mellan Real och APOEL. Har planerat att chilla max 20 min och sedan gå in på den med 1 Unit.
|
Synd med voiden igår men gick lite + iallafall :)
Gårdagens resultat: Ogiltigt spel-ID: 893606 Ogiltigt spel-ID: 894000 Ogiltigt spel-ID: 893575 Ogiltigt spel-ID: 893616 |
Kvällens lir blir:
Ogiltigt spel-ID: 895378 Ogiltigt spel-ID: 895411 |
Varför ett spel på -0.5 och ett på 1?
|
Det ena var live och där var oddset bättre på -0.5 AH är den raka ettan (skille 0.02 typ)
Det första var spelet innan start, den raka ettan |
Resultat dagens spel:
Ogiltigt spel-ID: 895378 Ogiltigt spel-ID: 895411 Ogiltigt spel-ID: 895681 |
Skönt med en bra kväll igen, känns att jag är back on track igen och kan reda säga att jag ser att det finns intressanta matcher imorgon (EL) och på fredag (Dortmund - Stuttgart)
:KO::KO::KO::cheers::KO::KO::KO: |
Citat:
|
Nu när jag börjar känna mig var i kläderna så är det dags för att höja insatsen. Kommer nu att ha 2 som standarbet och 1 på "chans/tilt bets"
|
Ogiltigt spel-ID: 896970 Väljer att spela Eintracht Frankfurt -1.5 (AH). Motivering: Eintrachts 6 senaste är 5-0-1 där förlusten kom emot topp konkurrenten Paderborn. Vinst har varit med föjlande siffror: 0-4, 3-0, 1-5, 1-0, 6-1 vilket passar mitt spel bra. Bochums 6 senaste är 1-1-4. Matcherna har varit mot lag på ungefär samma placering och mot lag längre ner i tabellen, undantaget matchen mot Greuter Fürth där det blev storstryk med 6-2 mot ligaettan. Eintracht har mkt att spela för i helgen. Vinst här samtidigt som Düsseldorf och St. Pauli kryssar (3:an och 4:an i serien) så kan de rycka ifrån lite. Bochum ligger i mitten av tabellen och kommer inte gå upp och knappast åka ner heller (bara om tappar nåt kolossalt på slutet). Tror på överkörning av Eintracht. |
Din kupong är rättad
Kupongdetaljer: Kupong bekräftad 28.03.2012 17:49, 70,00 SEK, 1 Val Will Zlatan and Pep shake hands on the pitch before or after the game. (Will Zlatan and Pep shake hands on the pitch before or after the game.) Must be on the pitch and within 5 minutes after the end of the match Yes Yes 1.85 Vinst Spel Systemspel Totalt odds Antal spel SEK Din insats SEK Total insats SEK Total vinst Singel 1.85 1 x 70.0 = 70,00 129,50 Totalt 1 70,00 129,50 La även denna hos Nordicbet i samband med Milan - Barca |
Jupiler League, Nederländerna
Ogiltigt spel-ID: 898307 Har tittat lite på kvällens övriga utbud och där lockar mig en match i holländska Jupiler League (ligan under Eredivise). Det är jumbon Emmen som tar emot fyran Helmond. Deras formkurvor är helt motsatta varandras. Emmen har 0-0-5 med 15 insläppta och noll gjorda mål medan Helmond har 5 raka segrar. Nåt som ytterliggare talar tillfördel för spelet är att Emmen har 6 poäng avdragna av okänd anledning (min holländska är i princip lika dålig som Tobias Holms ROI :gun_bandana::holms:). Det är troligtvis ekonomiska problem vilket gör att de eventuellt kan ha tvingats att sälja spelare för att klara av sin budget. |
Citat:
|
Citat:
Var också drf som jag la -1 ifall Emmen lyckas göra mål, hade jag haft mer kött på benen så hade det blivit -1.5 istället. |
Citat:
HT: 3-0 |
Citat:
|
Får se hur det blir med spelen imorgon, har högskoleprovet, men ska försöka få till några spel. Det som jag ska titta närmare imorgon på lunchen/ikväll (om jag hinner) är:
Arsenal rak Malaga rak Överspel Wolves - Bolton Sheffield W - 1 AH Bayern München - AH |
Back on track
Back on track igen efter skitiga högskoleprovet. Kände mig fan lika dålig som :holms:.
Men men, nu ska vi gambla lite istället. Har hittat ett spel som jag tror mkt bra på och det är Ajax hemma emot Heracles. Ogiltigt spel-ID: 902048 Ajax har 5 raka segrar medan Heracles på sina fem senaste har raden V-F-F-F-F. Förlusterna har varit både mot större klubbar (AZ) men även mot mindre jämbördiga klubbar (Vitesse och Utrecht typ). Tittar man på hemma statistiken så har Ajax 4 raka segrar medan Heracles har borta raden F-F-F-V-F där vinsten kom mot ett formsvagt Groningen. Deras sex senaste mötena med Ajax som hemma lag har slutat med 4-2-0 och där har alla vinster varit med 3 eller 4 mål. |
Hier kommt Pipi Langstrumpf!!!
Dags för helg summering
Fredag: Ogiltigt spel-ID: 896970 Ogiltigt spel-ID: 898307 Lördag: Ogiltigt spel-ID: 900502 Ogiltigt spel-ID: 900505 Ogiltigt spel-ID: 900499 Ogiltigt spel-ID: 900506 Ogiltigt spel-ID: 901916 Ogiltigt spel-ID: 900510 Söndag: Ogiltigt spel-ID: 902048 Ogiltigt spel-ID: 902704 |
Ogiltigt spel-ID: 903959 Lägger ut denna nu då jag anser att det är ett riktigt bra spel. Återkommer med rek imorgon. |
Dagens troligtvis enda spel blir:
Ogiltigt spel-ID: 904637 Motivering: Brentford vs Oldham är en match mellan det nionde placerade Brentford och det fjortonde placerade Oldham. Formen på lagen är följande: Brentford: V-V-V-F-F - 9 poäng Oldham: F-F-V-V-F - 6 poäng Brentford har formen mer på sin sida med tre raka segrar medan Oldham inte har den på sin sida med 2 raka förluster. Brentford har i nuläget 9 poäng upp till kvalplats med sju matcher kvar och har en minimal chans till playoff men då KRÄVS det seger idag för att inte tappa kontakten speciellt sedan det lag som ligger på sista kvalplats (Carlisle) också har en "extra" match. Oldham kommer inte att gå upp och knappast åka ur heller (bortsett ifall de tappar nåt kolossalt på slutet av serien) och ingenting att spela för i princip. Kom igen nu Bees... |
Ryggar Brentford! :)
|
Riktigt bra form kusagwa! Tog rygg på Brentford jag med.
|
Kul med era ord dom värmer men sumpade lite av vinsten genom ett dumt livebet på Bayern (trodde att de skulle krossa Marseille i andra men icke sa nicke). Men men + iallafall och det är det som räknas:KO::cheers::KO:
Ogiltigt spel-ID: 904637 Ogiltigt spel-ID: 905602 |
Kommer nu att lägga ett "tiltbet". Kallar det "tiltbet" enbart på grund av att mina kunskaper inom Elitserie ishockey inte är så stora men statistiken på detta är bra tycker jag.
Ogiltigt spel-ID: 906194 Motivering: De fem första matcherna i semifinalserien har alla gått över linan och ofta grovt över linan, bara en match har slutat på 5 mål. 03/04-12 Elitserien, Slutspel Skellefteå vs. AIK 8:2 01/04-12 Elitserien, Slutspel AIK vs. Skellefteå 5:3 30/03-12 Elitserien, Slutspel Skellefteå vs. AIK 5:1 28/03-12 Elitserien, Slutspel AIK vs. Skellefteå 4:4 4:5 (ÖT) 26/03-12 Elitserien, Slutspel Skellefteå vs. AIK 1:4 Detta duger gått för mig men rygga på egen risk |
Känns dock lite slarvigt att bara slänge bort 13 punkter sådär. Bwin och Redbet har båda 1.78 på ö4.5 i hockeyn...
|
Citat:
|
Tack gode god för Meireles. Han tillsammans med Cech räddade kvällen, resten av laget var ungefär lika "bra" ikväll som :holms: är på betting.
Ogiltigt spel-ID: 903959 |
Har inte tid att reka denna så slänger bara upp den:
Ogiltigt spel-ID: 909476 |
Reading fixade det till slut, SKÖNT!!! De var otroligt ineffektiva. :KO::KO:
Ogiltigt spel-ID: 909476 Lite tankar: Fan att jag passade på Tranmere. Skulle ha litat på magkänslan, den har oftast rätt. Tankar om kvällen: Är inne på Helmond i Jupiler League (andra ligan i Holland), Bastia (andra ligan Frankrike) samt +1 på Karabukspor mot Besiktas. De två första troligtvis som dubblar medan den sista som ett livespel om 0-0 står sig ett tag. |
Sista omgången i turkiska ligan, kan va värt o veta. Sen börjar playoff matcher för 4 bästa lagen på tabellen.
|
Viva la France!!
Ogiltigt spel-ID: 910777 Motivering: Ligaettan mot nästjumbon. Båda har nått att slåss för. Montpellier för guldet och Sochaux för att undvika nerflyttning till Ligue 2. Tittar man formmässigt så är det två stycken "form" lag som möts där båda har tagit 10 poäng på senaste 5 spelade matcherna. Båda har nått att slåss för men tror att Montpellier är mera pressade då största utmanaren PSG möter det katastrofalt usla Marseille hemma på söndag samtidigt som Lille med Eden Hazard i spetsen har börjat närma sig ordentligt och är nu bara 4 poäng bakom ledarduon. Det är verkligen en måste match. Tappad poäng och PSG är troligtvis förbi och Lille är troligtvis bara 1 poäng bakom. Tittar man på hemma och borta tabellen så är läget följande: Montpellier är ligans bästa hemmalag med den mycket imponerande raden 13-1-1 på 15 spelade hemma matcher. Sochaux befinner sig på 15:e plats i bortatabellen med din inte så smickrande raden 2-5-8. Tittar man på äldre möten så ser man att de senaste relevanta mötena (de som "bara" är ett par säsonger gamla och inte ifrån 2003) har slutat med hemmaseger båda gångerna. 2-0 båda gångerna. Detta duger som motivering för mig och drf lägger jag Montpellier -1 AH (pengarna tillbaks vid udda målsseger för Montpellier). Come On... :KO::KO::KO: |
Såg att vi båda rättade s'oton som förlust. Skönt med såna anti-Jinxar :-)
|
Fitt Southampton!!!:rant:
|
På tal om anti-Jinxar..:whoco5:
|
Kul med en bra + dag igen efter en mörk lördag.
Ogiltigt spel-ID: 915337 Ogiltigt spel-ID: 915221 Ogiltigt spel-ID: 916853 :thumbup::thumbup::thumbup: |
2012-04-11 Wolverhampton Wanderers - Arsenal (Premier League)
https://www.sharps.se/forums/includes...ts/fotboll.jpg
Datum: 2012-04-11 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: England Liga: Premier League Match: Wolverhampton Wanderers - Arsenal Period: ft Spel: Arsenal -1 Insats: 2.50 Odds: 1.740 Bolag: Betsson Motivering: Väljer att spela Arsenal -1 AH. Satsar 2.5/5 Units @ Betsson. Motivering: Detta är mötet mellan två lag i helt olika tabell lägen och formlägen. Arsenal som är ligans formstarkaste lag och som radar upp segrar (senast mot ligatvåan Manchester City) möter tabell jumbon och form jumbon Wolverhampton som radar upp förluster. Det är mötet mellan ett lag där de två största stjärnorna heter Robbie van Persie och Steven Fletcher. Bara där hör man klass skillnaden. Men låt oss nu ta och titta på statsen: Arsenals form de tio senaste är följande (äldst matcher först): O-V-V-V-V-V-V-V-F-V. Detta ger formen 8-1-1. Detta inkluderar segrar mot Man City (h), Everton (b), Newcastle (h), Liverpool (b) och Tottenham (h). Den oavgjorda var borta mot Bolton och förlusten var borta mot QPR. Wolves form de tio senaste är följande (äldst matcher först): F-V-F-O-F-F-F-F-F-F. Det ger den katastrofala formen: 1-1-8 (den omvända mot Arsenals form). Mötet i ligan tidigare under säsongen slutade 1-1 där Wolves var ett rent turmål om jag inte är helt ute och cyklar. Att Arsenal inte vann den matchen är ett stort mysterie för mig. De tre senaste PL mötena har alla slutat med borta seger och spelet hade gått in i alla fall. 10/11/2010 Premier League Wolves vs. Arsenal 0:2 07/11/2009 Premier League Wolves vs. Arsenal 1:4 07/02/2004 Premier League Wolves vs. Arsenal 1:3 Nu tar ni dom Arsenal! :KO::KO: |
Tror AH-spelet på Arsenal är bra. Kan komplettera din rek med att Gibbs som spelat vänsterback sedan han kom tillbaka efter skadan har nu dragit på sig en ny "minor groin injury". Andre Santos ersätter honom som förvisso spelade upp sig rejält innan han drog på sig sin 3-4 månader långdragna skada men vi har ännu inte fått bekräftat i vilket slag han är för tillfället. Laurent Koscielny fick sitt tionde gula mot City vilket innebär avstängning mot Wolves och ersättare till honom blir odågan Johan Djourour (aka DJ-oro). Detta bör inte påverka utfallet av matchen till den grad att AH-1 inte sitter men skulle nog akta mig för att spela på att t ex Arsenal håller tätt idag. Come on you gunners!
|
Även fast det är lite tid kvar i båda mina spelade matcher så tar jag ut segern i förskott de båda leder stort. Kul att både min fina rek samt mitt "tiltbet" på Ross County kommer att gå in. Jävligt nice. Har satt alla lagda spelade denna veckan hittils (har lagt 5 stycken varav en dubbel och ett livespel)
Ogiltigt spel-ID: 920968 Ogiltigt spel-ID: 918839 Håll detta resten av säsongen och vissa vilket lag som är STÖRST, BÄST och VACKRAST ifrån den engelska huvudstaden. Spurs och köpelaget (aka Chelsea) kan bara se hur vi en gång för alla får reda på vilket lag som är Londons bästa. Arsenal :gun_bandana: :gun_bandana: Chelsea och Tottenham :clap::clap::clap: |