![]() |
|
Utöver Zlatan, har PSG några riktiga strikers?
|
Citat:
Letar nt bra, har just nu Kaiserslautern - Dresden, men vet inte om den är så bra som jag tror:sad44: Tänkte på en tung 1a där..... |
Nej, inga direkt bara att jag tror på Watfordseger och en hel del mål. Hörnspelet och kortspelet inkluderade jag mest på skoj.
|
Sitter också och kikar på Watfordseger, och 2,10 på Bet365 tycker jag är ett klart spelvärt odds. Vad har jag missat? Trodde Watford skulle stå i 1,85-1,90.
|
Hollänsk trippel som låter trolig i kväll.
Cambuur ser bra ut hemma och borde vinna så 1X låter tryggt. Dordrecht får tillbaka många spelare medan Helmond saknar folk. De Graafschap ska bara vinna. |
Citat:
|
Cambuur-Veendam är uppskjuten och trippeln blir en dubbel.
|
Citat:
|
Citat:
|
I morgon kör vi stryktips igen efter en veckas uppehåll! In med stålar i bolaget innan 12.00.
Då annonserar jag ut om det finns platser kvar :) |
Dålig kväll...
I morgon har jag fullt upp med sjuka barn, stryktips och skidskytte så jag nöjer mig med en favoritparley.
|
Folk var duktiga att sätta in i strykbolaget som vanligt.
Men EN plats finns det över. PM till mig med mailadress om ni vill ha den. 150 kr kostar en andel. |
Då var det fullt! :)
|
Tycker faktiskt Samba är QPRs största chans att göra mål idag. Han är oerhört stark på huvudet och det är han man siktar in sig på vid hörnor och offensiva frisparkar. I ett annat ofarligt QPR är han nog det största hotet.
|
Stryket ligger nu uppe HÄR
|
|
|