![]() |
|
Fonden har berikats med sin första gästrekare! Nyfiken på vem det är? Klart ni är! Rek ligger uppe!
|
Följande liras i fonden och djungelboken:
|
Citat:
|
Citat:
Anzhi Makhachkala @ 1.66 Yeovil @ 2.30 3,818 Dubblar, 1 Spel * 1.800,00 kr Tycker vi får ett grymt odds på Yeovil, klassiskt vass form vs kass form möte. Hade förväntat mig ett odds kring 2,00 så tycker 2,30 känns riktigt bra. Lägger även till Makhachkala dom är grymma hemma, vågar dock inte rygga -1 då jag tror tyskarna kommer deffa sig sönder och samman. |
Citat:
|
Alla sidor jag använder mig av har yeovil som vinnare så det lär droppa rejält.körde in 3000 på raka 1an och hoppas att min dåliga svit bryts ikväll
|
Citat:
Sitter denna blir det en spännande torsdag ialf! :drunk: edit. Härligt att se Krille! Nu jobbar vi in denna ikväll! |
Citat:
|
Oddset och oddsrörelserna beror nog på att Yeovil eventuellt inte kommer att ha sin ordinare målvakt idag eftersom hans fru är höggravid och kan föda när som helst.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Marek Stechs twitter: https://twitter.com/Stechy100 |
Citat:
|
Stechs fru ska sättas igång i morgon om inte bebisen kommer idag. Den babyhistoria kan bli dagens snackis på Sharps :)
Vad ska bebisen heta? Vem är egentligen denna Marek Stech? Varför ger alla artiklar Stechs fru titeln partner? Är det ingen fru egentligen? |
Finns det odds på tiden mellan igångsättandet och att hela ungen har kommit ut? Skulle kunna delas upp i tidsintervaller så kan även soulman lägga ett bett att det sker inom 30min.
|
|
|