![]() |
|
Hahaha!!!
|
"...men det finns som livespel hos bet365" :)
Förlåt Soul ;) |
Yeovil nere på 2,20 nu @bet365
|
Spelas i fonden och djungelboken:
|
Mitt enda spel i CL blir att båda lag gör mål i Celtic-Juventus. Celtic gör minst ett på vilja och Juve gör minst ett på skicklighet :)
|
Det sägs att Gremio kommer att vila hela uppställningen mot Santa Cruz i morgon inför Copa Libertadores. I så fall blir det junisar som lirar. Har inga bevis för det överhuvudtaget men 3.20 på dnb på bortalaget testar jag ändå. Stämmer det är det guld. Stämmer det inte så...har man vågat i alla fall :)
|
I Fonden kan man redan läsa en rek på Anzhi-Hannover på Torsdag skriven av stjärnskottet Krille25 så jag ska inte dra alla Hannovers skadeproblem en gång till.
Vill i stället påpeka att Anzhi är inte det typiska ryska hawaiilaget utan spelar väldigt väldigt stabilt. Det har man om inte annat visat i EL där man på hemmaplan (i EL innebär det Moskva) inte släppt in ett enda mål på sex matcher. Kan inte annat än att prova...
|
Ett litet chansbet. Norrmännen förlorade sin första match i turneringen med 0-8 mot Torino. Concepcion förlorade sin första match också men dominerade matchen tydligen så det kan kanske rinna iväg idag också.
|
Ah-3 sänkt från 6.25 till 4.50. Ganska saftig sänkning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nån som vet vart man kan följa matchen?
|
Citat:
|
Hønefoss v Conception 0-6 (0-4) FT :D
Snyggt, djungel! :clap: |
Ja, 6-0 var inte illa :) Sista gruppspelsmatchen för norrmännen får vi hålla koll på.
|
|
|