![]() |
|
Då var det fullt!
Min tanke är att inte spika Chelsea, Everton, Man U, Blackburn eller Hull. Så det kan bli få rätt idag men det kan också bli storvinst i fall skrällarna och de spikar vi väljer sitter. Vi har inte bolaget för att vinna insatsen till nästa veckas tips. Vi ska ju faktiskt ha miljonerna :) |
|
Lirar hemmalaget här trots en skakig start på ligan. Det ska vara klasskillnad.
|
Om ni undrar varför är lite ödsligt här i Djungelboken så är jag inne i en utvecklingssamtalsperiod igen och då jobbas det dygnet om (lite överdrivet). :)
|
Citat:
|
Sponsorfondens äventyr i kväll följer ni på bloggen :)
|
Idag blir det inget stryk. För många som inte betalat in och jag orkar inte jaga nya folk hela tiden. Vi kör nästa vecka igen :)
|
Efter ett uppehåll som blev längre än tänkt är jag nu tillbaka.
Maijadona har spelat två spel i fonden. Själv har jag lirat Siena i fonden, 12 minuter till matchstart!! |
Då blir det eu-tipset idag? :)
|
Citat:
|
Ett två månaders uppehåll från all betting är över! Familjen har fått all min tid vilket har uppskattats :)
Men nu kör vi så det ryker och först ut är Porto som är rekat i fonden! Och så måste jag säga att det är riktigt skönt att se Sharps igen och jag hoppas alla gamla ess är kvar ;) |
Välkommen tillbaka, du har varit saknad!
|
Kul! Välkommen tillbaka... hoppas på en vinst direkt
|
Det var en fin comeback...så lätt, så rättvist, och så bra :)
|
Kör två spel på egen hand i morgon (idag):
Lazio och Udinese slåss om den sista europaplatsen och båda möter lag i ingenmansland och för United är det Sir Alex sista hemmamatch. Då förlorar man inte.
Pontus Jansson på nick. En klassiker för mig men om jag kommer ihåg rätt brukade det stå i 20.00. Nu 30.00. |
|
|