![]() |
|
Citat:
|
Haha, tack för alla snälla ord :)
I kväll kan du inte ringa för då är jag så full att jag inte ens kan förutse var jag själv är :drunk: Idag börjar sommarlovet!! Inga nya spel idag (kan komma nåt fyllespel under kvällen). Har Nigeria -4.5 sen tidigare. Det kan sluta allt mellan 2-0 och 12-0 i kväll så det ska bli intressant. Tack igen! |
Ett spel blev det, dock utan motivering :)
|
Nu bär det av till festligheter!!
Men först livades Kalmar till 2.40 :) Ha en bra kväll!! |
Hur många mål gör Spanien då? :D Nigeria hade LÄTT kunnat sätta 2-siffrigt på sina missar bara.. å då gjorde dem ändå 6..
|
Många lirar hcp på Uzbekerna idag, så även jag.
|
Kanske ska motivera lite.
Om Sydkorea och Iran lirar kryss måste Uzb vinna med fyra mål för att ta sig till VM. |
Kör en liten peng på att Zalgiris strålande målform håller i sig.
|
Hoppas verkligen att Uzbekistan går till VM, alltid kul med nya deltagare och speciellt ifrån en region som inte är den bästa i världen heller.
|
Citat:
:cheers: |
0-1...
|
Citat:
|
Tråkigt, Uzbekerna borde gjort ett par mål. Måste komma i andra, pressar hela tiden.
|
Nån som har en stream med engelska kommentator? Vill ha så att man kan ha matchen igång i bakgrunden och titta vid mål men klarar inte av nån mer arabiska.
|
Sätter en relativt stor slant på Mario Balotelli som målskytt mot Japan. Han var riktigt bra mot Mexico, satte sig själv i många mållägen, hade många avslut på mål och såg både stark och rapp ut.
edit: 7 avslut hade Mario, det är mkt. |
|
|