![]() |
Citat:
Edit: Hittade hur...20.95 blev oddset efter kommision. Har bokfört det nu.
|
Nej frisim var inte Meilutytes grej :)
|
Angola leder med 14-13 i ht. Kul att de är med så här långt...
|
Citat:
edit: hittade http://www.eurovisionsports.tv/londo...?video_id=1308 |
Tyvärr verkar Angola tappat rejält...
|
Jaja, nästa match vinner Angola, det kan jag lova :)
|
Final på herrarnas 100 m fritt i kväll och jag tycker 9.00 på Nathan Adrian kan vara värt ett litet bet. Magnusen är storfavorit och Agnel är väl främsta utmanare men räkna inte riktigt bort Adrian.
Adrian var snabbast i försöken. I semin var Magnusen snabbast men Adrian var inte så långt bakom. edit: Adrian mötte också Magnusen på första sträcken i 4 X 100 m fritt och gick vinnande ur den duellen.
Mybet. |
Trelleborg har kommit igång vilket inte bookiesarna riktigt uppmärksammat än. Idag möter man ett Assyriska på bortaplan som är ur form och upprepar TFF spelet från Ängelholm vinner man detta.
Större bet på TFF AH+0.5 till 1.90.
Tar även en halvchansning och spelar AH-1 på TFF till 7.20.
Båda bet365. |
Senagal missat inte chansen att kunna bli gruppetta idag. Man var det bättre laget mot Stb och manövrera ut Uru riktigt fint. UAE har 0 p, inget att lira för och kommer ta stryk mot ett mkt talangfyllt senegalesiskt gäng.
|
Citat:
Assyriska-Trelleborg 2-5 |
Och Adrian vann med en hundradel. Du är simmarkungen i OS med dina tips här.
|
Tack zeke :)
Helt otroligt Adrian!! Trodde det var kört när Magnusen drog iväg men men...gott! :) |
Araberna överraskar med ett snyggt mål.. Luktar 1-1 i den matchen, Senegal är väl säkert vidare på det resultatet?
|
Ja 1-1 och de är vidare. Hur har matchbilden varit? Såg araberna i deras förra match och de var tekniska, men jag tyckte orken tröt andra hälften av andra halvlek.
|
Ja, det ser tufft ut där :(
|