![]() |
|
Citat:
|
Zlatan, I like...!
:D |
Rosengård i storform i tvåan. Hemma har man varit riktigt starka på slutet och idag möter man Olympic som inte vunnit på riktigt länge.
|
5-0 Rosengård :) riktigt jäkla skönt.
|
Du verkar ha koll - steppa upp insatserna!
|
Förr eller senare vänder det för Kidderminster i BQ Pr. Men jag hoppas på ny förlust i morgon mot ett offensivt starkt Braintree. 2.62 på hemmaplan är bra.
|
Backar Maidenhead i BQ S efter att ha läst på engelskt forum att trots att lagen har lika många poäng i ligan så ska hemmalaget vara starkare över hela plan.
|
Trots att Japan har hemmaplan är Tyskland bättre och samma generation vann EM-guld senast, är samspelade och har imponerat i VM så här långt.
|
Citat:
|
Själv sitter jag på Japan +0 @2.75 med medelslant samt -1 AH @7.20 med en mindre slant.
Sämre start kan man ju inte få när tyskan rinner igenom i djupet och stänker in 0-1 redan efter 57 sekunder. :) Jaja, mycket match kvar! Lycka till ni andra som sitter på "fel" sida. :cheers: |
Läste lite i Lazlos spelbok och vill säga något liknande här.
Ser mkt hellre att ni skriver era tankar, både för och emot, än att få massa sharps (vad ska jag med dem? :)) I många trådar stör det tydligen när folk tackar och skriver ot osv...men inte här där jag bestämmer...skriv på! :) |
3-0 blev det till tyskarna förresten, fint att ha i ryggen inför kvällen :)
|
Du verkar ha lite koll på blue squre ... vad tror du om wrexham-hyde... tänkte spela wrexham men blir liite osäker nu när oddsen stiger
|
Vilka forum sitter du på förutom sharps och hittar info/spel? Tänker till exempel på var du hittat dagens conferenc spel.
|
Citat:
|
|
|