Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Djungelboken (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/11883-djungelboken/)

djungelhjul 2012-09-10 14:18

Kopierat från Svenska spel:

Först måste du överföra pengar till ditt spelkonto.
Därefter går du in i det bolag du vill göra överföring till och klickar på "överföringar" Därefter är det bara att fylla i den summa du vill ha på bolaget.

djungelhjul 2012-09-10 14:20

Från över 8.00 till runt 5.00...Bosnien U21 har droppat :)

djungelhjul 2012-09-10 14:38

Nu har vi en plats kvar till Bomben i morgon!

djungelhjul 2012-09-10 14:42

Då var det fullt!

Philjay 2012-09-10 14:49

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 201329)
Då var det fullt!

Hurra, nu kör vi! 0-3 till kazzakerna ;)

musse33 2012-09-10 14:56

Attans vad man missar när man måste jobba :( ja ja nästa gång kanske man hinner med :)

djungelhjul 2012-09-10 15:11

Ni som är med i Bombenbolaget har idag på er att smälla in kosing. Under morgondagen fyller jag på med eventuella reserver.

djungelhjul 2012-09-10 15:17

Och självklart får ni komma med förslag.

Jag tror...

Sve-Kaz blir målsnålt. 1-0 till 3-0.
England håller nollan men gör inte speciellt många mål heller. 0-0 drömresultat?
Tyskland håller inte nollan. 2-4 kanske...tror det blir målrikt i alla fall.
Ungern gör något mål. Holland gör fler?

djungelhjul 2012-09-10 15:46

Tror Litauen-Finland (u21) kan gå över 2.5 mål. Lagen möttes i sina senaste matcher och då slutade det 4-3 till Litauen i Finland. Idag saknar Litauen mycket folk och jag tror finnarna gör minst två mål. Litauen på hemmaplan gör minst ett. Jag tror vi får se fler mål än så dock.

2012-09-10 19:15QualifiersLithuania U21 vs Finland U21 ÖVER Ö 2.5 FT 6 1.840

dado 2012-09-10 17:18

1-0 bosnien

Rojiblanco 2012-09-10 17:19

Skön start för Bosnien.1-0 direkt. Dom verkar riktigt hungriga.

Rojiblanco 2012-09-10 17:26

Vilken sjuk match, 1-1 på en grymt snygg nick, anfallet efteråt gör Bosnien 2-1.

11433 2012-09-10 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 201339)

Jag tror...

England håller nollan men gör inte speciellt många mål heller. 0-0 drömresultat?

Litar på dig, desto fler kockar....

Philjay 2012-09-10 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 201339)

Jag tror...

swe - kazzak jag bangar inte på att testa 0an på sverige heller. spik + på kazzakerna är jag med på.. kollade kazzakstan- irland, som förövrigt spelades på konstgräs, va en av de tråkigaste matcherna på länge och kazzakerna tryckte in en boll på ett frisparksinlägg och där bör vi inte med våra stora spelare, tappa ngt.
Sveriges anfallsfotboll såg stundtals lysande ut mot china men målskyttet fanns ju inte rikigt. nu spelar sverige med zlatan hela matchen och tror han kommer stänka ngn. 0,1,3,4 - 0 tycker jag är vettigt

England - Ukraina. är klurig, men som du säger, england är inte de laget som brukar göra många eller släppa in många, framförallt inte under Hodgsson. Absolut nyttja en nolla på england för att hitta värde.
0,1,2-0,1 ? kanske för trist men de blir nog inte roligare än så..

Unger - Holland. Ofta svårspelat nere i Ungern, jag kan faktiskt se Holland tappa en poäng här. De har inte presterat som de brukar riktigt. sist de möttes i ungern slutade de dock 0-4 till holland. ungern förlorat 1av de senaste 10 hemma matcherna.
för att hitta värde så tycker jag 1,2,3- 0,1,3 är ok.

Tysklands matchen vill jag inte ens disskutera. kan sluta allt mellan 0-0 till 1-6 i tysk favör.

mangofreak 2012-09-10 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av Philjay (Inlägg 201364)
swe - kazzak jag bangar inte på att testa 0an på sverige heller. spik + på kazzakerna är jag med på.. kollade kazzakstan- irland, som förövrigt spelades på konstgräs, va en av de tråkigaste matcherna på länge och kazzakerna tryckte in en boll på ett frisparksinlägg och där bör vi inte med våra stora spelare, tappa ngt.
Sveriges anfallsfotboll såg stundtals lysande ut mot china men målskyttet fanns ju inte rikigt. nu spelar sverige med zlatan hela matchen och tror han kommer stänka ngn. 0,1,3,4 - 0 tycker jag är vettigt

England - Ukraina. är klurig, men som du säger, england är inte de laget som brukar göra många eller släppa in många, framförallt inte under Hodgsson. Absolut nyttja en nolla på england för att hitta värde.
0,1,2-0,1 ? kanske för trist men de blir nog inte roligare än så..

Unger - Holland. Ofta svårspelat nere i Ungern, jag kan faktiskt se Holland tappa en poäng här. De har inte presterat som de brukar riktigt. sist de möttes i ungern slutade de dock 0-4 till holland. ungern förlorat 1av de senaste 10 hemma matcherna.
för att hitta värde så tycker jag 1,2,3- 0,1,3 är ok.

Tysklands matchen vill jag inte ens disskutera. kan sluta allt mellan 0-0 till 1-6 i tysk favör.

Jag skulle inte spela på att Sverige håller nollan mot Kazakhstan även om Sverige i 9/10 matcher förmodligen skulle göra det. Sverige har sett skakiga ut på fasta situationer, och just fasta är något som Kazakhstan är bra på. England tror jag vinner en tight match med 1,2-0, snackas om att J.Terry kommer missa matchen men Jagielka och Cahill är goda ersättare. Ukraina går dessutom igenom en generationsväxling för tillfället och tror inte att deras spel blivit så mycket bättre sedan truppen från EM.