![]() |
86272ggr just nu. Men du kanske hade tagit bort bortaseger mellan Eng-ukr?
Snyggt spelat den sitter snart. |
Nej, Ukraina fick vinna...vi nollade fel lag bara :(
|
Kändes tungt idag men det ser ändå ut att landa på +13u.
|
Citat:
|
Strax under 30 000 kr.
|
Citat:
|
Panama-Kanada känns som en riktigt tight och målsnål historia.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Riktigt fina spel. Jag är helt klart imponerad. Det som får mig lite orolig är att du kanske bränner massa tid på att administrera div spelbolag. Tid som istället kunde viktas mot att hitta ännu bättre spel...
Vi vill ju se dig här länge och regelbundet och vis av erfarenhet brukar den här typen av spelbolag bli relativt kortvariga. Folk brukar tröttna redan efter 3-4 spelomgångar utan vinst och bolaget självdör. Bara att be till gud att inte även du då tappar gnistan... Du är ju numera klart största stjärnan härinne. Hoppas du vill fortsätta att vara det. |
Bombenbolagen är bara enstaka företeelser...stryket ska vi nog kunna hålla igång ett tag :)
Stjärna? Det var fina ord, blev nästan generad där ett tag, tusen tack :) Klistra gärna in dem i Maijadonas tråd ;) |
Har ryggat dig något selektivt på sistone och lyckats pricka en run på tio vinster! Den bredd av spel du visar upp imponerar (du verkar scanna många forum efter drag), måtte du ha motivation att hålla tråden vid liv trots familj mm.
Citat:
|
V39, 40 och 41 blir det nog inte så många spel då jag ska genomföra lite över 20 utvecklingssamtal a 1 timme var :)
|
Honduras vann bara med 1-0 tyvärr.
|