![]() |
|
Mellan North York Astros och Montrael Academy ska det vara mil skillnad och eftersom jag vann hos Paddy senast på Montreal kör jag vidare där. 2.29 på -2.5. Bet365 har 1.90 på samma lir.
|
Jag är sugen på att dra igång ett Eu tips igen. Lobba på djungel grabbar så kör vi!
Ps du kan få en 13rätts tröja av mig. Hela garderoben full! ( fast hälften av dem blir jag av med i bodelningen) :drunk: |
Jag kan tänka mig vara med i ett EU Bolag men inte administrera det :)
|
Jag är med på ett eu bolag! :drunk:
|
Hade jag inte vart full hade jag gärna startat upp ett bolag! Eu tipset brukar ha bättre värde än vanligt tips. Kanske skulle starta en FB grupp som jobbade för att djungel skulle skapa ett bolag!!!!
|
Hahaha...det kommer inte att fungera kompis :)
|
Tack o bock för spänningen idag,,nästa gång siktar vi mot minst 100k iaf..:cheers:
|
3-0 till Montreal :)
Man kanske ska hålla sig till Kanada. |
Ryggar från annat håll.
Ringköbing är starka hemma och är i hyfsad form. Varde riktigt svaga borta och är i sämre form. Dessutom saknar Varde sin absolut bästa spelare som man tydligen bygger hela laget kring och som är flera klasser bättre än övriga i laget.
|
Citat:
|
mmm...det var tråkigt.
|
Testar en kvällsbomb:
Elfsborg 2,3,4,5,6 Örebro 0 Gefle 0,1,2,3 Kalmar 0 Real Madrid 2,3,4,5,6 Deportivo 0 Och en svensk/norsk trippel:
|
Tre uddamålssegrar...ibland ska man ha tur.
|
Vad tycker du om Montreal inatt? :P
|
Jag tror man får stryk :)
Man lirade för bara två dagar sedan och Shooters är duktiga. |
|
|