![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
0,5 units vardera på en 6,5 och en 8-oddsare idag. :moneybag::moneybag::moneybag: Man tackar! |
Dags att knyta sig. +12.2u blev dagens facit. Hade bara Olimpia inte tappat hade det varit 100%.
|
Lyckas du hålla uppe den ROI:n efter hundra spel ska jag bjuda dig på så mycket öl att du kommer spricka. Keep up the good work.
|
Citat:
|
Lirar Ishizaki som målskytt idag. Mål i tre raka matcher och t.o.m. två senast. 4.25 (betsson)på lagets bästa målskytt på hemmaplan där IFE spelar offensiv fotboll är helt ok.
|
La spelet på Ishizaki fast betsson hade sänkt oddset till 4.00, bra spel ändå!
|
Citat:
|
Concordia - Steaua 1
Concordias form vet vi alla är makalös bra och inte ska Steaua känna sig säkra här. Lagens möttes i träningsmatch strax innan liga startade upp igen för två månader sedan och då vann Concordia med 4-0. 3.95 på dnb hos nordicbet får 1u (liten insats där jag inte har laginfo osv).
|
Concordia AH 0 4.15 bet365
|
Citat:
|
Important players are doubtful for this match, Filip is match-tied being on loan from Steaua, Adi Rocha - best striker with most assists+goals this spring is suspended, other important players have minor injuries and probably would not enter the contest. Steaua is motivated to take 3 points and be there in the fight for first places, they aim at a Champions League qualifiers position. Team spirit is good after last victory.
|
Citat:
|
Usch, jag trodde Ishi var straffläggare :(
|