![]() |
|
Snyggaspel idag djungel. Synd jag inte plockade in Castel i fonden oxå.
|
I morgon blir det England igen i fonden, fast nu flyttar vi nedåt i seriesystemet.
|
Vi är inne i vår bästa streak just nu med sex raka vinnande spel. Tidigare var längsta streaken fem från starten av fonden.
|
tips till ett spel idag: crewe - doncaster
doncaster har drabbats av virus och svårt att få ihop en startande elva och har samtidigt problem med skador. Mer info finns här: http://www.yorkshirepost.co.uk/sport...ders-1-5191994 kan vara värd en liten slant, vet dock inte hur viktig denna trophyn är för båda lagen, man väljer själv om man bettar eller ej efter att ha läst denna infon :P |
Tjenare sharpsare! Har ni någon aning om varför Lincoln har börjat röra sig mot 1.9 på vissa bolag (bestbet ligger på 1.8 atm)?
|
Citat:
Intressant också att minst 6 av spelarna idag måste ha startat i föregående eller kommande match, vilket gör att han inte bara kan plocka in vem som helst... Sry för :offtopic: men det kändes som det mest vettiga stället att svara på. |
Citat:
|
Citat:
|
Testar en Superscore:
PSG 0,1,2 Porto 0,1 Dortmund 0,1,2,3,4 Man C 0 Real Madrid 0,1,2,3,4 Ajax 0 |
Citat:
Borde nog köra det i fonden också men klarar nog inte skriva någon bra motivering, Kan jag sno din text? gäller även din text slindoffer. |
2.05 på Lincoln i skrivande stund. Känns inte riktigt bra!
|
Citat:
|
.....
|
Citat:
:offtopic: Men ang Doncaster, Började inte de bara köpa upp gamla spelare på typ 6 månaders kontrakt "lån" för att sedan direkt försöka sälja dem vidare med vinst? |
Lincoln i underläge 0-1 i ht (straff). Redan när oddsen stack i höjden kändes det olustigt. Bara att erkänna att någon info har gått mig förbi.
|
|
|