![]() |
|
Brukar bara spela "raka" system på Stryktipset. Finns det beskrivet någonstans hur ni reducerar systemen?
|
Jag kan komma med en beskrivning till dig senare i kväll :)
|
Citat:
|
|
Citat:
...har EN dag kvar....... :D |
I vänskapsmatchen mellan Akranes och Hafnarfjördur i kväll talar mkt för målorgie. Båda lagen spelar målrika matcher som lag.
Testas i Djungelboken. Finns tyvärr inte på bestbet annars hade den rekats där.
Kör också över 2.5 mål som spel 1 i försök två med den sk "raketen". Ogiltigt spel-ID: 1353393 |
Jäklar, fattades ett mål på Island...
Raketen kom iväg i alla fall och spel 2 blir på Guingamp i morgon. Ogiltigt spel-ID: 1353889 |
Nu är Quizkampen äntligen finns på Android behöver jag lite motstånd. Har redan konstaterat att jag är för bra för Maijadona. Någon som lirar?
|
Citat:
Heter Mmbops så det är bara att adda om du tror du kan slå mig ;) |
Citat:
|
Citat:
kan nog halkat ner 1000 platser efter att jag lät Djungel vinna så han skulle fortsätta spela.. Avd bättre att klippa och mjölka fåret flera gånger än att slakta det direkt :cheers: |
Ligger på 12305 och en polare ligger konstant på topp-15. Känner hur gungbrädan inte gungar längre..
|
Citat:
|
Nej, ärligt, det är bara att erkänna...
Jag är sämre än Djungel i Quizkampen. Är faktiskt sämre än honom i det mesta... Men men jag får lära mig mycket av att vara med honom...tacksam över det. |
Citat:
|
|
|