![]() |
Tydligen stora problem i hemmalaget här. Landslagsmän som lämnat klubben och en hel del skador på nyckelspelare. SB har 2.50, övriga bolaget närmar sig 2.00 med stormsteg (vissa är redan där). Känner mig inte nog insatt för att köra annat än endast 2u. |
Vänskapsmatch mellan två lag som varit inblandade i målrika matcher på slutet i sina respektive, vanligtvis målsnåla, ligor. Hyllningsmatch till någon fd spelare i hemmalaget tydligen och jag tror det kan bli väldigt öppet spel. |
Tarxien Rainbows fortsätter droppa...bet365 är värst, 1.66 där nu.
|
Citat:
Borttagen................. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Riktig skönt att få in fondspelet i slutet, 3-1 i 87:e.
I arabvärlden saknades ett mål dock. |
Angers - clermont 0-1 i halvtid!
Jobba! :) edit: Märkte nu att jag skrev i fel tråd, skulle givetvis skrivit i Maijadonas blogg ;) |
Blandad dag i går.
Fondspelet satt (känns nästa viktigast) och på Malta gick det som det skulle. På minuskonton sätter vi arabmatchen och raket (som nu störtat för sista gången...) |
Tre som inte betalat in på stryket. De har fram till 12.00 på sig, sen får jag leta nytt folk.
|
Jag hoppar på i så fall. Har du min mejl?
|
E också intresserad ifall det blir plats över.
|
Inga inbjudningar än i min mejlkorg
|
Förlåt, jag fick viktiga disk- och tvättuppgifter här hemma (det är tacken för alla stålar man drar in :))
Bolaget är fullt, alla betalade in. Tack för alla pm. Ni finns i tankarna i fortsättningen. |