![]() |
|
Citat:
Och snart dessutom dags för något som stärker ditt odds... |
Citat:
Blir tunga spel i helgen på mello. Har du hört något om låtarna? |
Citat:
Har bara sett vad Tobbe på Aftonbladet skrivit - minutslyssningen för allmänheten släpps väl imorgon tror jag. |
Denna liras i både fonden och djungelboken. Idag vill vi ha en vändning!
|
Citat:
|
Citat:
|
Tänkte fega med DNB men vafan
|
Hakar på denna trots ovilja mot träningsmatcher och att jag inte hittar Dynamo Kievs startelva någonstans,de verkar mörka den som fan :p
MiguelVeloso,Kranjcar,Vukojevic,Brown,Mehmedi,Khac heridi,Selin,Husiev,Garmash,Yarmolenko,Bogadanov är aif de 11 i Kiev som är på landslagsspel och Paranense mönstrar ett starkt lag så tror det finns värde även i 3.0 på Pinnen Weverton; Daniel, Manoel, Cleberson e Pedro Botelho; João Paulo, Deivid, Elias e Everton; Marcelo e Marcão. |
Om den största sydamerikaexperten i bettingvärldens historia är på tåget så känns det bra :)
Kommer ihåg våra gamla sydamerikatrådar på annat håll där det ofta spelades över 1.5 för något lag i första halvlek, tider det :) |
Nu droppar oddsen...snart är inte Kiev favorit i denna match längre.
|
För de som vill "fega" och köra dnb som jag så ligger
Marathon på 2.34 men där är max insatsen 25 Euro.. Betsson/Betsafe har runt 2.22 medan övriga EU böcker har mellan 2.1 till 1.8 Det som sticker ut mest är att SBO ger 2.23 för +0 medan övriga böcker som erbjuder +0 (båda asiater och EU böcker) som högst ger 2.05 (188BET) och efter det kommer Pinnacle och bet365 med 1.98 |
Citat:
|
Citat:
Hittar fortfarande inte Kievs elva men matchen droppar så skitsamma,bara att hålla tummarna :D |
Oddsen vänder och brassarna på väg upp igen.
|
Citat:
|
|
|