![]() |
Ogiltigt spel-ID: 976417 Ogiltigt spel-ID: 976418 Ogiltigt spel-ID: 976419 Ogiltigt spel-ID: 976420 |
Kul att du lyckades hitta lite spel ändå, och Nordicbet erbjuder bättre odds på både Almeria och Nocerina. Trippeln hamnar på fina 7.31 så nu håller vi tummarna i eftermiddag.
|
Serj spela bara inte med för hög insats känns som luriga matcher alla tre faktiskt speciellt då oddset ökat sen igår. lira men med måttlig insats.
|
underbar spel som erbjuds av b365 på trav:
kan bjuda på två som ej kommer antecknas i spreedsheaten då dom ej ska på min blogg: utan det e sharp specialare 1. dubbel rakas att vinna L7 Dannero trav @1,80 rakas h2h mot yellow eden @1,40 total odds :2,52 x 100 kr 2. dubbel Sweeping candy att vinna L8 Dannero trav @ 2,75 sweeping candy h2h mot giacometti @1,65 total odds: 4,53 x 200 kr 3.singel som jag råkade ta innan jag upptäckte de två ovanstående sätten sweeping candy att vinna @2,75 x 100 kr ska nog spela 100 kr till på rakas i dubbel med sig sj h2h haha :moneybag: edit: det blev 200 till på rakas dubbeln nu håller vi tummarna för båda spelen och rekar starkt att spela dessa då det är överodds sett till chansen på båda. |
Borde de inte bli void på dubblarna? Måste ju vara en bugg i systemet att man kan kombinera spelen med varandra? Nice spel du hittat i annat fall :)
|
Citat:
|
:rant::gun_bandana: vilken otur att han blev diskad för trängning trots först i mål suuurt surt surt och tycker att det var fel av domarna
|
Citat:
|
Jag är helt på bortaplan när det gäller att tippa fotboll och så. Kanske en superdum fråga. Vad betyder units i detta sammanhang?
1 Unit = 1000 kr? |
Det har egentligen inget med fotboll att göra utan gäller i alla bettingsamanhang.
En unit är en fast summa pengar då grejen är att alla spelar för olika summor. Vissa satsar en tjuga per match, andra 200 och en del 2000. Men om du är en hobbyspelare och vill rygga någon som satsat 2000 kr på en match så kan du ha svårt att avgöra hur mycket du själv borde satsa. Därför använder de flesta ett unitsystem där 1 unit betyder att det är en liten insats och 5 units att det är ett stort bet. På så sätt kan alla, proffs såväl som amatörer, få en uppfattning om hur mycket man bör satsa. 1-5 eller 1-10 är, som jag förstått det, de vanligaste "skalorna". |
Serj, sade allt jag tänkte skriva.
Är egentligen orelevant hur mycket 1 unit är för mig men kan säga det ändå att 1 unit för mig är 200 kr och jag kör på en 1-10 skala. |
Tack för ett bra svar! :)
|
om jag kände mig lite osäker inför idag så är det tvärtom för imon förvånar mig inte om alla 4 lag vinner och att alla spel sitter.
Ogiltigt spel-ID: 977874 Ogiltigt spel-ID: 977883 Ogiltigt spel-ID: 977881 Ogiltigt spel-ID: 977877 Ogiltigt spel-ID: 977888 Ogiltigt spel-ID: 977887 |
Ryggar och så får vi hoppas att du har rätt.
|
Citat:
håller tummar sett till min förståelse och kunskap kan jag iaf inte hitta bättre spel inför imon men blir det fel så vet jag ej hehe då rekar jag alla att aldrig mer rygga mig för dessa spel anser jag vara av högsta kvalite men som alltid rygga med det ni har råd att förlora.:yes: |
kommer även spela 1unit på följande dubbel på b365
Timoko att vinna bjerke l10 trav @5,50 Timoko h2h mot Quarcio du chene @1,70 total odds:9,35 x 1 unit. dock kommer denna spel ej redovisas i min spreadsheet då spreedsheaten bara är för bloggen. och alla som förstår trav vet att detta må vara överodds men fortfarande hög risk spel och svårt att sätta travlopp. edit: väljer i samma lopp att med samma insats spela roxane griff 8,00 x 2,00 h2h =16 x 1 unit:omfg: 16 ggr pengarna för roxane griff och 9,35 ggr pengarna för timoko grabbar detta är rån hehe :D dock surt om någon tredje vinner och visst finns det några motbud quarcio du chene,yarrah boko o framför allt commander crowe ska man ej underskatta och har all chans i världen men svårt o hålla sig från spel till dessa odds |
Citat:
|
inga mer travspel i denna dagbok och kanske inte i verkliga livet heller då det inte verkar vara min grej helt enkelt...
|
toledo - Lugo, nån som vet hur det går i den matchen?
|
står 4-0 78 minuten
|
vinner PSG så blir det plus 15-16 units för dagen...
travspelen gick ej och blir nog inga mer heller fett trött på hästar... |
kom igen nu psg!
|
Det är verkligen den matchen som avgör ifall man ska fira eller gråta sig till sömns inatt. De har ju verkligen haft spelet i första halvlek med ett par giftiga lägen. Rennes tycker jag skapar ingenting. Fortsätter det såhär stänker nog Psg in en balja eller två.
|
1-0!!!
|
Citat:
Nu leder psg hoppas de håller ledningen. Men Serj Serj Serj man ska aldrig spela med det man ej har råd så det blir aldrig gråta sig till sömns pga förlust i spel men ilska eller glädje får man visa :thumbup: |
+ 15,67 units idag ifall detta håller :) Mer tycker jag inte att man ska kräva av mig :whistling: för en dag iaf även om det skulle vara mkt roligare om aves också hade vunnit men nu vann 3 av 4 lag och 4 av 6 spel sattes . klart godkänt misstänkte att aves kunde förlurat därav den lägsta insatsen idag på dom.
|
Och där satt tvåan, så jävla vackert mål.
Då gick iallafall livebettet på över 1.5 in, nu får vi hoppas på resten. |
Citat:
|
gött!!! 3-0!
|
Sitter straffen är det över...
Och det gör den! :thumbup::clap::thumbup: |
Och Bordeaux gör 1-0 på tilläggstid med en man mindre.
Ibland är det riktigt härligt att leva. |
Måndagens enda spel:
Ogiltigt spel-ID: 979767 jajaja vet att jag spelar för 12 units trots att jag kör 1-10 men det är jag som bestämmer reglerna och tycker att det är värt att lägga 12 units imorgon då det känns som bra spel . limerick vs liverpool fc xl är en vänskapsmatch där oddset 1,45 erbjuds för överspelet vilket jag tycker är en acceptabel odds Edit: lägger till 2 spel |
Ogiltigt spel-ID: 979874 Ogiltigt spel-ID: 979875 vittoriosa stars spelar i malta div.1 |
vart hittar du nånstans att betta på den ligan? :-) maltas menar jag
|
Citat:
|
Följt dig sen du starta denna dagbok!!! tack för alla underbara spel,puss! :hattenav:
|
Citat:
Tacktack, det värmer och ger motivation! |
Vad skönt hehe Vittoriosa Stars leder med 2-0 efter 13 minuter :D
|
Citat:
|
17 units på Nordsjälland totalt?! Hur stor är din kassa i units? Hoppas för din skull att den sitter även om jag själv satsat på den med men "bara" med 5 units i en dubbel.
|