![]() |
vinner PSG så blir det plus 15-16 units för dagen...
travspelen gick ej och blir nog inga mer heller fett trött på hästar... |
kom igen nu psg!
|
Det är verkligen den matchen som avgör ifall man ska fira eller gråta sig till sömns inatt. De har ju verkligen haft spelet i första halvlek med ett par giftiga lägen. Rennes tycker jag skapar ingenting. Fortsätter det såhär stänker nog Psg in en balja eller två.
|
1-0!!!
|
Citat:
Nu leder psg hoppas de håller ledningen. Men Serj Serj Serj man ska aldrig spela med det man ej har råd så det blir aldrig gråta sig till sömns pga förlust i spel men ilska eller glädje får man visa :thumbup: |
+ 15,67 units idag ifall detta håller :) Mer tycker jag inte att man ska kräva av mig :whistling: för en dag iaf även om det skulle vara mkt roligare om aves också hade vunnit men nu vann 3 av 4 lag och 4 av 6 spel sattes . klart godkänt misstänkte att aves kunde förlurat därav den lägsta insatsen idag på dom.
|
Och där satt tvåan, så jävla vackert mål.
Då gick iallafall livebettet på över 1.5 in, nu får vi hoppas på resten. |
Citat:
|
gött!!! 3-0!
|
Sitter straffen är det över...
Och det gör den! :thumbup::clap::thumbup: |
Och Bordeaux gör 1-0 på tilläggstid med en man mindre.
Ibland är det riktigt härligt att leva. |
Måndagens enda spel:
Ogiltigt spel-ID: 979767 jajaja vet att jag spelar för 12 units trots att jag kör 1-10 men det är jag som bestämmer reglerna och tycker att det är värt att lägga 12 units imorgon då det känns som bra spel . limerick vs liverpool fc xl är en vänskapsmatch där oddset 1,45 erbjuds för överspelet vilket jag tycker är en acceptabel odds Edit: lägger till 2 spel |
Ogiltigt spel-ID: 979874 Ogiltigt spel-ID: 979875 vittoriosa stars spelar i malta div.1 |
vart hittar du nånstans att betta på den ligan? :-) maltas menar jag
|
Citat:
|