Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Gb:s spel - Europeisk basket (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/1195-gb-s-spel-europeisk-basket/)

Sassa 2010-04-17 22:02

Tyvärr så ser det inte så ljust ut för övriga spel! :no:

imo 2010-04-17 22:04

skönt att papak bekräftar att det inte var ett skitspel för en som har noll koll inom basket.

toloiten 2010-04-17 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av Sassa (Inlägg 32333)

låter inget vidare..

papak 2010-04-17 22:10

Citat:

Ursprungligen postat av imo (Inlägg 32335)
skönt att papak bekräftar att det inte var ett skitspel för en som har noll koll inom basket.

Tro mig att jag blev riktigt förvånad när jag kollade resultatet. Men Gb vet vad han gör, han kommer absolut inte släppa några skitspel.

Sassa 2010-04-17 22:47

Citat:

Ursprungligen postat av toloiten (Inlägg 32336)
låter inget vidare..

Essex Pirates - Everton Tigers samt DMU Leicester Riders - Poujoulat Heat Guildford ser bra ut =)

abber 2010-04-17 22:50

Gb är grym! :)

Gb 2010-04-17 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av Sassa (Inlägg 32333)

Och tyvärr är jag jävligt ledsen över att säga att resten gick i princip så dåligt som det bara kunde göra.:sad::skamsen::skamsen::skamsen:

Gb 2010-04-17 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av imo (Inlägg 32335)

Angående Regal-spelet finns det, liksom övriga spel, egentligen inga bortförklaringar till ett dåligt spel. Men att Regal Barcelona förlorar mot Lagun Aro och inte fixar en vinst på minst 10 p, SKA egentligen inte finnas på världskartan. Dock fanns det på världskartan idag. Och jag har dessvärre ingen bra förklaring till det.

Gb 2010-04-17 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 32338)
Tro mig att jag blev riktigt förvånad när jag kollade resultatet. Men Gb vet vad han gör, han kommer absolut inte släppa några skitspel.

Att släppa ut skitspel är ju knappast mitt mål, särskilt då jag har en hyfsad kassa och går in på liren själv. SAMT att jag liksom du, hatar att folk som ryggar går minus pga mina spel. I dag var dock den värsta dagen någonsin. Går tyvärr inte att säga något annat, eller ngt som "nya tag". Det enda rätta i det här läget måste vara lägga ner. Ta det lugnt ett tag med spelandet i eurobasket. Och ev.återkomma nästa säsong.

Gb 2010-04-17 23:26

Citat:

Ursprungligen postat av Sassa (Inlägg 32361)
Essex Pirates - Everton Tigers samt DMU Leicester Riders - Poujoulat Heat Guildford ser bra ut =)

Tigers fixade det. Riders fuckade tyvärr till det i sista qt (precis som båda Belgien-liren gjorde).

Gb 2010-04-17 23:27

Citat:

Ursprungligen postat av abber (Inlägg 32363)
Gb är grym! :)

Tack!:) Men idag var jag tyvärr allt annat än grym:skamsen::skamsen::skamsen:.

oscar4122 2010-04-17 23:31

Jag verkade valt fel dag att hoppa på tåget! men skam den som ger sig!

Statistiken ljuger inte och jag vet att du är en vinnande spelare. Bara ta några djupa andetag så kommer det gå bättre nästa dag, Gb!

I have faith in you :hattenav:

Gb 2010-04-17 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 32338)

Hur var det du sa en gång för länge sedan? "Känns som att bli våldtagen av en elefant, i nuläget är det bara Jack (Daniels) som kan kan hjälpa". (Kommer inte exakt ihåg citatet, sorry). Har tyvärr ändå ingen JD hemma, så får bli det som finns....

Lemasive 2010-04-17 23:55

Citat:

Ursprungligen postat av Gb (Inlägg 32388)
Hur var det du sa en gång för länge sedan? "Känns som att bli våldtagen av en elefant, i nuläget är det bara Jack (Daniels) som kan kan hjälpa". (Kommer inte exakt ihåg citatet, sorry). Har tyvärr ändå ingen JD hemma, så får bli det som finns....

Det enda som hjälper nu är ALL in på Elfsborg imorron :cheers:

Boden 2010-04-17 23:57

Ingen bra kväll...men det är bara bryta ihop och komma igen :)

Tack för att du delar med dig av spelen, det uppskattas! :hattenav: