![]() |
Jag tror Lövgren mörkade en del i senaste starten, ett "prepp" lopp.
Brioni fick kalasläge och det ska liras!! Joakim Lövgren drog på smilbanden när lottningen till Elitloppet genomfördes........... |
Håller med travexperten för en gångskull, tveksam att define the world tar en längd! Jag tror goop släpper om frågan ställs. Inte säkert att han klara hålla ut i en spetsstrid heller.
|
Citat:
/Badass |
Lade till två units på Barbie Look i H2H... Detta är ett kanonspel...!
/Badass |
Dagens pick!
Platsspel/Solvalla/Lopp 9/Spelstopp 21:10/Expekt Monte Major Här spelas Monte Major, plats, 4 units till 2.35 på Expekt - spelbar ned till runt 2 gånger... Jonas Moberg håller denna häst väldigt högt och kommer köra offensivt... /Badass |
Dagens pick!
H3H Solvalla/Lopp 8/Spelstopp 20:40/Bet365 Global Limousine/Bart Sjöhammar/Blue Rock Här spelas Global Limousine i en H3H, 4 units till 2.30 på Bet365... /Badass |
Dagens pick!
H2H Powee E.-Casher Här spelas Powee E. 4 units till 1.70 på Expekt - spelbar ned till runt 1.50! PE tar här spets och skall sedan ha bra chans till minst en plats - skulle inte bli förvånad om han vinner heller... /Badass |
Powee E. satt fint men jag måste whina av mig lite då jag tänkt ta Powee mot Celebration X till 2.70 i odds - liite skillnad...! Ja, ja - fär vara nöjd ändå!
/Badass |
Dagens dubbel:
DD1: 5 DD2: 2, 5, 6, 12 4 rader x 200 SEK /Badass |
Kolla gärna ATG-Live för ett eventuellt bättre platsodds än vad jag/vi fick på Expekt... 2.35 fick jag/vi på Expekt! Kan bli högre hos staten... Gäller Monte Major, alltså...!
/Badass |
Platsoddsen är ju helt sjuka ibland på atg.
|
Snyggt lirat idag..+igen :claps:
Går platsspelet in så blir det mycket + :D |
Citat:
/Badass |
Citat:
Faan, vad säker jag var på att allt skulle sitta idag - efter ett varv skulle jag kunnat sätta en årslön (nåja) på att Monte Major skulle vinna...! Innerspåret var grymt idag! Får vara nöjd ändå! /Badass |
Citat:
Stort tack för din insats! :hattenav: |