![]() |
Citat:
Kolla ATG-Live för eventuellt bättre odds... /Badass |
Citat:
Usch, så dåligt spel - dumstruten på! Räknade inte alls med denna utveckling på loppet... Skärpning där... /Badass |
Dagens pick!
H2H/Halmstads Lopp 3/Spelstopp 19:05/Bet365 Helen Roc-Dilbas Delight Vad har jag missat här?! Denna H2Hen är bland de klaraste jag sett på år och dagar... Detta vinner Helen Roc upp emot 8/10 och detta är ett solklart maxspel för mig - spelas alltså 5 units till höga 1.70 (lågt för att vara mig men detta måste bara spelas) - spelbart ned till runt 1.35! Nu spelar jag aldrig så lågt men oddstekniskt sett så borde oddset ligga på runt 1.25-1.35, enligt mig! Klass, form, kusk, kapacitet osv - ALLT talar för Helen Roc! Skynda, fynda - detta odds kommer INTE att stå sig länge till...! /Badass |
Citat:
|
Citat:
/Badass |
Dagens pick!
H2H/Halmstadstravet Lopp 5/Spelstopp 19:52/Expekt Somekindacatch - Sinova Ribb Här spelas Somekindacatch, 4 units till 1.80 på Expekt - spelbar ned till runt 1.55! Somekindacatch är bäst bakifrån och är speedig som få - denna H2H vinner hon lätt, trots att Sinova Ribb gjorde ett strong lopp senast - det skall vara klasskillnad mellan dessa... /Badass |
Har du någon info på Rio De La Plata ikväll? Blir det vingel och galopp på den tro?
|
Båda 2 ryggade, tackar för tipsen!
|
Sugen på 8 - 3 på dd ikväll!
|
Citat:
/Badass |
Citat:
/Badass |
Citat:
DD: 1 2, 3, 9 x 300 SEK /Badass |
Båda H2H spelen satt ju finfint :)
|
Dagens pick!
H2H/Halmstad Lopp 8/Spelstopp 20:58/Expekt Oops D.K. - O.U.Glide Här spelas O.U.Glide på läget och form/styrka - tror också att Oops D.K. blir av med ledningen och då får denne svårt... Spelas 3 units till 2.30 på Expekt - spelbar ned till runt 1.95! /Badass |
Citat:
/Badass |