![]() |
DD:
5 2, 3, 6 x200 /Badass |
Dagens pick!
PLATSSPEL/Halmstads Lopp 5/Spelstopp 19:10/Expekt/Bet365 Tryptophan Ås Här spelas Tryptophan Ås 4 units till 2.50 på Expekt/Bet365 - spelbart ner till runt 2.00! /Badass |
Oj, oj oj - Whising Stone...!
/Badass |
Tala om att hamna fel på en och samma häst - spelat Tryptophan Ås de tre senaste galopperna - i och för sig en vinst, men ändå...!
/Badass |
Det kanske då är dags att ändra sin favorit häst? ;)
|
Citat:
Helt klart är det så...! :skamsen: Amauro Boko och Orrichietti samt Whishing Stone - kan det bli bättre i finalen? Ett försök kvar - detta är mumma...! /Badass |
Hmmm… Spår fyra för Orichietti i finalen – inte optimalt. Amalfi Boko i ledningen, Whising Stone i dödens, Erik i andra utvändigt och vart fan hamnar Örjan…? Ser inte riktigt bra ut! För inte släpper Jorma till WS?
/Badass |
Dagens pick!
H2H/Halmstads Lopp 10/Spelstopp 21:00/Expekt Mils You Love - Conchita Exclusive Här spelas Conchita Exclusive 4 units till 2.55 - spelbar ned till runt 2.25... /Badass |
gött kört av Björn!
|
Citat:
Mycket bra kört, till och med...! Mycket besviken på Niller, dock som jag trodde lätt skulle ta tredjepriset femhundra kvar...! /Badass |
Tror fan Amarou Boko blir farlig nu – tar spets och ingen vill offra sig i dödens och därmed kan första varvet gå efter 1.11.5-1.12 och då vinner AB, eller?!
/Badass |
Själv tror jag Åke vinner
|
Jag säger bara Conchita Exclusive!!!
Fan, att man inte kan få utdelning på sina bra idéer! Hade fan vunnit detta utan den andra galoppen - eller i alla fall utmanat rejält om segern...! /Badass |
jag satte sexan =)
|
Citat:
Grattis - hur många rader hade du x vad då? /Badass |