![]() |
Dagens pick!
PLATSSPEL/Arvika Lopp 7/Spelstopp 20:31/Expekt Musicien Här spelas Musicien 4 units till 2.50 - spelbar ned till runt 2.05! /Badass |
Åke låter negativ på Limitria, galopp risk, varit hetsig på gården efter förra loppet. Knifetown lady min vinnare i loppet. Gillar den h2h skarpt!
På Musicien säger åke att han inte tror på seger, men hästen är inte så tokig och hyffsad ut! Han anser förövrigt att Sascha dedu Variet är hans bästa chans i omgången. Kan hitta bra odds på det djuret, runt 3 ggr, vilket bör vara spelbart om åke säger det. Glänser i jobben och ändrat en massa sen sist, dock fortfarande aningen svårbedömd. Spikas iaf för mig, ingen jättefavorit heller. Han har väl 3 hästar som är mer streckade t.o.m! |
Ja, picken på Knifetown Lady var ju inte fel trots utfallet - gick precis enligt planerna - tyvärr kördes det för sakta och då bjöds hon in igen - men som hon avgjorde efter den galoppen, visserligen i ett billigt lopp! Surt ändå!
/Badass |
Dagens pick!
PLATSSPEL/Eskilstuna Lopp 8/Spelstopp 20:08/Expekt Lotus Elan Här spelas Lotus Elan, 4 units till 2.15 på Expekt - spelbar ned till runt 1.90! Håll här ögonen på ATG-Live, där oddsen nu är klart högre - det kommer i alla fall jag att göra! Tror här att Lotus Elan bombar till ledningen och antingen så kör Erik där eller så släpper han till Mellby Sambuca - i vilket fall får han ett bra löpningsförlopp och med den stabila form han uppvisat så skall detta vara en mycket god platschans... Känns dessutom som att han går ned något i klass här! /Badass |
Dagens pick!
H3H/Eskilstuna Lopp 10/Spelstopp 20:50/Bet365 Jackpott Brodde/Velten Couture/Shaq Is Back Här spelas Velten Couture, 4 units till 2.60 på Bet365! Spelas på läge, form och styrka... /Badass |
Dagens pick!
H2H/Eskilstuna Lopp 6/Spelstopp 19:25/Nordicbet Manna-Ladies Man Här spelas Manna, 4 units till 1.80 på Nordicbet - spelbar ned till runt 1.60! Spelas på smygform, styrka, läge och Örjan Kihlström! Tror det kommer att bli ett hårt utgångstempo här som kommer gynna Manna mycket - då de är snabba invändigt tror jag att Örjan snabbt är nere i andraspår och tillika slagläge... På Eskils skall man vara med där framme när det avgörs, då deras upplopp är relativt kort (182 meter). /Badass |
Dagens pick!
H2H/Jägersro Lopp 4/Spelstopp 19:35/Bet365 Delvin Gold-Nino Coger Här spelas Nino Coger 4 units till 2.40 på Nordicbet - spelbar ned till runt 2.15! /Badass |
Citat:
Får tacka så mycket! |
Citat:
/Badass |
Dagens pick!
H2H/Bergsåker Lopp 3/Spelstopp 19:03/Bet365 Anthony Webb-Alfas Domino Här spelas Alfas Domino, 4 units till 2.10 på Bet365 - spelbar ned till runt 1.85! Låter bara Alfas Domino bli att galoppera så är jag ganska övertygad om att denne är den starkaste av de två - kan säkerligen gå sista varvet i dödens och ändå plocka ner Anthony Webb över upploppet - kan vara värt att avvakta spel och kolla värmning och provstart på min pick! Skall gå med skor ikväll! /Badass |
Dagens pick!
H2H/Bergsåker Lopp 6/Spelstopp 20:09/Bet365 Maillot-Credit Tabac Här spelas Maillot 4 units till 1.85 - spelbar ned till runt 1.55! /Badass |
Dagens pick!
H2H/Bergsåker Lopp 5/Spelstopp 19:47/Expekt Caviar De Vie - Kalypso Face Här spelas Caviar De Vie, 4 units till höga 2.55 - spelbar ned till runt 2.25! Är verkligen Kalypso Face redo att starta igen efter två hårda lopp i Sprintermästaren - är denne fräsch nog att vinna denna H2H mot min idé som har dokumenterad toppform? Jag tror i alla fall inte det! Dessutom slog Kalypso Face upp en hovspricka i finalen, skall vara åtgärdad men hur mycket påverkar detta? Inte positivt, i alla fall! /Badass |
Låter bra på alla 3 så vi testar :) Kommer de fler spel inför ikväll?
|
Dagens pick!
H2H/Åbytravet Lopp 8/Spelstopp 21:04/Bet365 Elstar-Amiral Aubiose Här spelas AA, 4 units till 2.20 på Bet365 - spelbar net till runt 2.00! /Badass |
Citat:
Lycka till! /Badass |