![]() |
Citat:
|
En H2H till:
Canaka B.F är stark som få med tanke på att hon är ett sto - finns inte många som henne. När de blir bra, så blir de riktigt, sjuhelvetes bra... Muscles W. är också en riktig skjutare som varit riktigt bra - har dock tävlat sporadiskt och går här ut för att genrepa inför derbyuttagningarna - ett ganska lugnt upplägg att vänta alltså! Canaka B.F utmanade och fick stryk utav Tamla Celeber, i Stochampionatets final, med ett huvud och efter att ha gått i dödens - så styrka fattas ej! Är dessutom i toppform, vilket Muscles inte är... Muscles tar nog ledningen för att släppa till Wishing Stone och där kan han bli fast... Nej, här slår styrka och form, klass...! Spelbart ned till runt 2.10! /Badass |
Citat:
|
Ett spel som spelas för att någon "dunkade" på kusen! Något stämmer inte då hästen inte visat någon särskild form på sistone...
Förstår som sagt inte spelet på denna men tänker vara med "innan" tåget gått, men med liten insats...! /Badass |
Samma motivering som vinnarspelet ovan - vill vara med vid denna "spelstöt"!
Ingen egen motivering till detta spel, som sagt utan går enbart på oddsrörelser på ATG-Live... /Badass |
Ingen som "förstår" oddset på Don´t Wear PJs?! Inget händer ju på nätbolagen...!
/Badass |
Great Comfort MÅSTE vara ett bra spel...
|
Citat:
Nja, skulle vara tack vare Örjan men annars kan jag inte se det via startlistorna, men nu har inte jag specialgranskat denna eller sett på denna i lopparkivet så du kanske har rätt, vad vet jag...!? Lycka till med liret, i alla fall! /Badass |
Citat:
Med facit ihand så kanske detta var ett dåligt spel, men jag trodde Svanstedt skulle köras till ledningen - nu lade han sig "död" i dödens och lät Goop bestämma i ledningen - denne var bra men vilken spurt av Canaka B.F!!! Mycket bra gjort mot hingstarna och nu måste han väl gå ut i Derbyt med sitt supersto?! Var tvåa, eller trea efter en hypervass spurt från tredje inner, där han dessutom tappade en och en halv längd när han plockade ut Canaka i tredjespår på upploppet! /Badass |
Alltså det behöver inte betyda nånting öht att PJ's ligger lågt, det ska inte många tusenlappar in för att det omsättningen är ju bara dryga 100k nu. Mycket dårar där ute. Spela på vad du vet istället, att gissa att någon okänd dåre med pengar vet bättre känns som en riktigt dum idé oavsett insats.
|
Citat:
Håller med i sak - men det var ändå ett rejält skutt och det var ändå spelat för över 50 000 när det skedde, tror jag... Så uppemot 15 000 måste ha kommit in...?! Men, självklart har du rätt - detta är inget sätt att vara vinnande i längden på...! /Badass |
Citat:
Tyvärr så galopperade Quassia bort sig och då kvittar det att andra spelet satt klockrent med en förmodad galopp för Ibiza Broline...! /Badass |
Citat:
Galopp på upploppet som slagen...?! För det var den väl? Måste kolla om loppet innan jag är bergsäker - förlust i vilket fall som helst! /Badass |
Jag var lite inne på vinnarspelet för D wear PJ dock gick den ju inte in men sånt som händer. Kan man se någonstans hur mycket cash som är spelat på en häst?
Förresten vad tror ni om I wont Dance i nästa? funderar på ett litet plats spel där. |
Citat:
Kördes invändigt och vara trea eller fyra - maxutdelning...! /Badass |