![]() |
Två lunchspel!
Två hästar som är bäst i deras lopp bara dom har lite form.. Plats borde båda två fixa ganska smärtfritt :cheers: Ogiltigt spel-ID: 1309508 Ogiltigt spel-ID: 1309503 Ogiltigt spel-ID: 1309615 .................................................. ............. Jahaapp två galopper blev det, väskinge va väl ingen skräll till det..men däremot vermo! 2galopper på 44starter inför denna, nya tag! tror mig ha hitta ett fint spel tills ikväll :) |
Dagens bästa spel!!
Ogiltigt spel-ID: 1309813 Skynda fynda! finns hos unibet och bet365, kan jämnföras med expekt´s odds på 1.35 :moneybag: ............................ Ogiltigt spel-ID: 1309824 Kör även på denna! 64%plats, vann med orycka tussar sist och mkt krafter kvar. Minna Packalén säger även: "att börja bakifrån är en fördel"! vilket framkalla ett litet groggskratt :lol: Ogiltigt spel-ID: 1309906 Gillar denna häst! |
Inget stäm idag. Bara ladda om. Härliga tider!!
Imorrn tror jag en hel del på Gräft Berra som ser ut som en ny häst efter ombalansering. Kapacitet har han alltid haft. Spännade se vad han kan ge? HTH mot Farmfurir kanske? Mvh Kriga |
Ingen bra hästkväll igår..men som tur va så har jag er på sharps åh lita på!
satte 3 fotbollsmatcher tack vare er! :) |
Mkt tungt vinnarspel på gräft Berra idag på Unibet till oddset 2.85. oddsen droppar nu.
Jobba in denna nu Östman!! |
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 1311062 Edit: så ska en slipsten dras!!! :drunk: nu är det din tur kriga att smälla in ditt kallblod! Ogiltigt spel-ID: 1311126 Ogiltigt spel-ID: 1311152 |
Citat:
|
Fan vilken bra lunch! 3av3 gick in... nettoplus på 2350:- :moneybag:
Trevligt helg på er!! |
Vilken jävla underbar dag. Gräft Berra levererade och så hann jag rygga dina tips Groggen,som alla satt!! Nu blir det party party:cheers::cheers:! Trevlig Helg
Mvh Kriga |
Ogiltigt spel-ID: 1312869 Dagens chansning! gillar häster och brukar fixa top3 även mot bättre motstånd! :cheers: |
Ogiltigt spel-ID: 1317310 Dagens lunchspel! hästen brukar komma igång när det går mot vintern så en plats ska han fixa ;) |
Ogiltigt spel-ID: 1317491 Dagens säkra! finns hos nordicbet :moneybag: |
Riktigt trött bolag Nordicbet. Har sänkt din rek till 1.47. Försökte spela 1000 på den men fick bara igenom 234 kr. Fan vad pinsamt bolag:gun_bandana: Bojkottar dom framöver.
Har ett bra drag på Bet365 tycker jag Trippelhead mellan So cute indika, mccabe , Íris Iris. Tycker So cute är mkt spelbar till 3.20 här, Sjunne upp, tycker han är mumma som head to head kusk, första barfota idag oxå. Avslag på mccabe dessutom, skor och varit förkyld, |
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 1318791 Dagens lunchspel på åby! helbror med V75 hästen Power M.S, tränare tror på ledning! Räcker för mig! bara galopp emot en top3 placering som jag ser det... |
Den ryggar vi stenhårt! Håll igång Haugstad!
|
Vet inte hur bolagens olika travregler ser ut men Travel M.S (1-3) finns på unibet till 2,00. Det är väl samma spel va?
|
Kliver in på en HTH oxå på Bet365.
Korpral Kanon vs Anguilla River Korpral 2.10,, anguilla enkel häst, skor idag |
Citat:
|
Jävla galopper!! fan ta å höll häster i trav ist :rant:
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 1319176 Nytt försök ikväll! riktigt bra odds Ogiltigt spel-ID: 1319194 Ryggar även Kriga med ett bollspel! :moneybag: |
Quizmaster ryggar vi, fin form på jennifer oxå. Jobba Tillman!!
|
Ogiltigt spel-ID: 1320469 Kör ett litet spel på en galopphäst idag! kopierat från ViTippa: 2 Moe Green (V4-1) svarade för en strålande comeback vid segern och den tidigare derbyvinnaren är alltid svårslagen på hemmaplan. |
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 1320708 Okaay ja vet! Men tror på vinst här så top3 ska gå hur lätt som helst :moneybag: |
Ogiltigt spel-ID: 1322041 grym häst! |
Denna känns bra. Rygg och lite vinnare oxå.
|
Provar även hth i första, Olymic pine vs calvadoos crane till 2ggr. Olymic Pine alltså.
/.75 vinnarodds på eloise:thumbup: |
Enkelt för Olympic pine. Följer upp med HTH Dancing pride( har jagat denna) vs Aroma Grim till 2.30
Kör även en Hth med din ide eloise mot B.O Ris till 1.95. Jobba nu alla hästar!:claps: |
Lite dåligt stäm nu Groggen. Bara kämpa vidare.
Provar detta ikväll Trippel hth Copper Beach, norton ans, lochal conch. Riktigt pg nu Norton ans, veijo körde inte en meter senast. Denna trippelhead huuger vi direkt tiill 2.90 |
Idag vore det väl fan om inte spelet satt! inte fått något odds än men en motivering är klar..
Waltter H i Boden Lunch. Top3 + 57% plats 6starter i boden, 3-3-0 i placering. alltså 100%ig. mikael östman har kört vid vinsterna, så oxå idag. tränaren säger att han är i bättre form än raden visar! - finns inget, skulle väl va om oddset är för lågt 1.95 duger fint det! :moneybag: Ogiltigt spel-ID: 1323447 Finns 2.00 hos bet365.. |
Finns till 2.05 hos Unibet;)
|
Citat:
1.80 hos bet365 nu! |
Citat:
|
Absolut, tackar för reken:moneybag:
|
Ogiltigt spel-ID: 1323638 Känns som ett mkt bra spel! Åke dissar trans rätt hårt : Trans Atlantic (V75-2) är en stark häst i bra form. Han har gått bra i båda starterna efter lite vila. Nu är det mycket hårdare motstånd och han har inte sprungit så här snabba tider som de andra i loppet har gjort. Vissa av de andra har sprungit 1.13-tider och det har han inte i kroppen. Han är också lite svårkörd eftersom han är lite trång i gången. Därför är hästen mycket missgynnad om det skulle bli broddbana. Detta gör att jag ligger lågt och jag tror inte att han har någon vinstchans. Digital ink däremot tror ja vinner med upploppet bara han inte fastnar invändigt.. melanderhäst gör det inte sämre heller!! helgens spel :moneybag: |
Snyggt... fanns även hos Expekt:
fr 30-11-2012 11:55 Trav-Sverige Boden/3 Waltter H. - Eragon Rod 1 - 2.05 |
Ogiltigt spel-ID: 1328998 Tror hon vinner! men vågar inte lita på ett 3årigt sto. |