Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Rudeboystrom-Chillbetting-Ishockey-Fotboll (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/13985-rudeboystrom-chillbetting-ishockey-fotboll/)

rudeboystrom 2012-11-20 15:14

Rudeboystrom-Chillbetting-Ishockey-Fotboll

Hej är en luv på 21 år bosatt i Småland. ny här på Sharps, har spelat i rätt så många år men blir oftast lite från och till älskar fotboll har spelat i många år men på senare tid har jag lagt skorna på hyllan. bettar mestadels på fotboll och ishockey.lite

Spelar på unibet sen jag upptäckt att oddsen va högre ön svenska spel!! :)

Kommentera gärna och kom med tips det uppskattas :)

Mvh Rudeboy :ful:

roaben 2012-11-20 15:37

Jag kommer att spela Luleå till 2,80 borta mot Färjestad. Luleå har fått in Pyörälä, är i princip skadefritt, medans färjestad har dålig form och dras med skador på viktiga spelare (Mikael Johansson, Jack Conolly, Sanny Lindström och Klefbom).

Lycka till.

rudeboystrom 2012-11-20 16:24

Det kan nog gå men är lite orolig för Lule tkr inte de har presterat nåt vidare de senaste matcherna men som du skrev så har de ju lite nya krafeer :) .. men kan nog gå vägen eftersom Färjestad inte gjort nåt vidare ifrån sig på senaste. good luck too u :)

petsets 2012-11-20 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av roaben (Inlägg 214575)
Jag kommer att spela Luleå till 2,80 borta mot Färjestad. Luleå har fått in Pyörälä, är i princip skadefritt, medans färjestad har dålig form och dras med skador på viktiga spelare (Mikael Johansson, Jack Conolly, Sanny Lindström och Klefbom).

Lycka till.

Fin odds men hade inte rört den då fbk har 6raka hemmasegrar mot dem samt att målvakten rautio fortfarande är borta.. dock fint odds på brynäs borta mot aik samt växjö med nya tränaren har fått lite effekt på laget..mina tankar än så länge bara:P

rudeboystrom 2012-11-20 20:20

Den här förbannade Hockeyn är inget att betta på.. det är ju bergodalbana för alla lag :/

Grnvit 2012-11-20 20:33

Citat:

Ursprungligen postat av rudeboystrom (Inlägg 214612)
Den här förbannade Hockeyn är inget att betta på.. det är ju bergodalbana för alla lag :/

Det går ju dock att utnyttja i vissa fall. Speciellt i es kan man inte förlita sig på favoriterna. Det ger med andra ord oftast värde på underdogs. Men ropa inte hej än. Kan hända mycket på en period :)

rudeboystrom 2012-11-20 20:45

Det du säger är sant :) hade kollat fel på datorn :/ så trodde det vart 3:e perioden :p nu finns det lite hopp. Men va gör det man lär sig med tiden. Det är ju egentligen bara kul att det kan gå hur som helst om man får in en hög oddsare :)

joemag 2012-11-20 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av rudeboystrom (Inlägg 214618)
Det du säger är sant :) hade kollat fel på datorn :/ så trodde det vart 3:e perioden :p nu finns det lite hopp. Men va gör det man lär sig med tiden. Det är ju egentligen bara kul att det kan gå hur som helst om man får in en hög oddsare :)

Tips är oscar(en massa siffror efter), han är extremt duktig på hockey och högoddsare där.

rudeboystrom 2012-11-21 11:20

Ikväll är det cl å el som gäller :) får se vilka matcher man ska spela på .

Rojiblanco 2012-11-21 12:17

Är det bara elitserien i hockey-väg du kommer spela på?

Citat:

Ursprungligen postat av rudeboystrom (Inlägg 214677)
Ikväll är det cl å el som gäller :) får se vilka matcher man ska spela på .

EL får du väl ändå vänta med tills i morgon så vi andra också får vara med och kika :)?

rudeboystrom 2012-11-21 12:43

Vet inte riktigtblev lite fel i denna med rubrik förstod inte riktigt hur man gjorde när jag satte rubriken trodde det bara skulle bli ett inlägg. Blir ju mest fotboll eftersom det lägger jag ner mest tid å kollar hockeyn brukar mest bli lite som jag känner. :p men hoppas få lite tips här vad man kan hitta för kul å spela på :)

Rojiblanco 2012-11-21 12:52

Hehe okej, Men nu är du fast!! Så det är lika bra att du startar ett spreadsheet och börja sharpa på riktigt ;)

rudeboystrom 2012-11-21 13:31

Ska bli chefen direkt när jag kommer hem är på jobbet atm ;)

rudeboystrom 2012-11-21 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av Rojiblanco (Inlägg 214694)
Hehe okej, Men nu är du fast!! Så det är lika bra att du startar ett spreadsheet och börja sharpa på riktigt ;)

https://www.sharps.se/spreadsheet/20801

Rojiblanco 2012-11-21 21:44

Såja!! Ser ju bra ut förutom att du lirat Zagreb som väl inte kan stämma till ditt odds 7.70 sammanlagt?? Bara Zagreb måste ju stått i typ 7ggr..?