Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Sudddenneddus ger er tipsen! (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/14066-sudddenneddus-ger-er-tipsen/)

suddenneddus 2012-11-26 22:33

Sudddenneddus ger er tipsen!
 
Hej, är en kille runt 20 års åldern som hållit på med Betting/Poker i flera år .
Fotboll är sporten jag kan bäst och Premier League är ligan som jag plussar mest på. Är ett Man Utd fan som åker på endel resor varje år för att bevittna det live.

I min speldagbok kommer det finnas mest fotbollsspel men även andra sporter då jag har väldigt bra kontakter runt i världen, så även andra sporter kommer dyka upp här.

Har varit en vinnande spelare i flera års tid nu och förväntar mig att dela med mig utav dom spelen här i min speldagbok.

Jag hoppas vi kan vinna mycket pengar tillsammans här och är det något ni undra över är det bara att skriva !

Jag kör med 1-5 Units

Nu kör vi ! :cheers:

suddenneddus 2012-11-26 22:53

Ogiltigt spel-ID: 1318401



Första spelet är ute!
Bottenmöte där hemmalaget vinner

Aston Villa har haft ett tufft spelschema sett till vilka man har mött på senare tid. United, City och Arsenal har man haft på dom 3 senaste.

Hemma har man mött United och Arsenal och gjort det väldigt bra, man tappade en 0-2 ledning till 3-2 mot United och senast mot Arsenal fick man med sig 1 poäng efter 0-0
Idag är det dags för seger mot Reading. Jag tror Hemma favören blir för tuff för Reading

suddenneddus 2012-11-27 13:46

Ogiltigt spel-ID: 1319018



Hemma starka Frankfurt tar emot Mainz ikväll.

Franfurt har inte förlorat på hemmaplan ännu i år och visar upp bra form. Man fortsätter på vinnarspåret ikväll

Det ska tilläggas att man har ett av Europas största hemma stöd sett till vilket tryck det är på arenan under matchen. Man bärs fram av publiken.

robbanh 2012-11-27 14:11

Kul med Unitedfan! :)
Önskar dig all lycka och kommer följa utvecklingen.:thumbup:

suddenneddus 2012-11-27 17:37

Ogiltigt spel-ID: 1319491



Dagens sista spel blir på en underdog i Bundesliga.

Dortmund saknar troligtvis Götze, Kehl och Gündogan pga små skador, och med det tuffa spelschema som dom har så tror jag att dom vilar dom som en säkerhets risk ikväll då man tycker man ska slå Dusseldorf ändå. Grosskreuts lär ta Götzes plats och Leitner tar troligtvis Gündogans. Kehl sitter nog på bänken.

Med 2 så pass duktiga offensiva spelare som dom saknar idag så tycker jag att detta spelet känns riktigt bra.

Dusseldorf kommer från en seger och är stärkta av den och man kommer vara riktigt motiverade för dagens match.

Matchen visas på Eurosport 2 för er som vill se den!

suddenneddus 2012-11-27 21:53

2-1 första dagen får väl ses som godkänt iaf. Och +2.16 U

Nya spel kommer upp ikväll eller imorgon för morgondagen!

suddenneddus 2012-11-27 23:24

Ja då är det Onsdag då, och iadg är det hela 8 matcher i PL.

Jag har hittat ett bra spel här som känns bra på förhand till ett högt odds.

Man City har åkt ut CL och nu behöver man bara ha tankarna på 1 turnering och det är ligan. Jag tror tyvärr det bara gör det gott för City ( United fan ) då man känner pressen i Europa att man måste prestera och ta sig vidare. Nu kan man lägga allt fokus på ligan.

Man mötte Chelsea i en fantastiskt dålig match i helgen och nu är man revanschsugna. Man behöver vinna idag för att haka på United i toppen och jag tror man gör det ganska enkelt mot ett Wigan som är tunna och som spelade en tuff match mot Reading i helgen.

Ogiltigt spel-ID: 1320207


suddenneddus 2012-11-28 10:30

Ogiltigt spel-ID: 1320468



Everton snittar 3.08 mål/match i ligan i år och Arsenal snittar 2.77 mål/match

2 lag som är starka offensivt och släpper in lite billiga mål ibland. Fellaini är tillbaka i Everton efter avstängning i helgen och är spelsugen, han kommer vara ett stort hot för Arsenals backlinje. Man saknar Phil Neville och Mirralles troligtvis.

Arsenal kommer från en 0-0 match mot Villa där man inte fick hål på dom, men idag möter man ett Everton som inte kommer backa hem och ytorna kommer finnas. Gervinho är tillbaka efter skada men jag tror Podolski och Oxlade startar på varsin kant ikväll. Giroud har känts het på sista tiden och startar troligtvis på topp!

suddenneddus 2012-11-28 14:37

Ogiltigt spel-ID: 1320722



Ett spel från min Handbolls kontakt.

Grosswallstadt ligger nästsist och är ingen höjdare. Man förlorade senast med 32-27 mot Neuhausen som ligger någon placering ovanför. Har inget bra lag och borde inte kunna utmana idag.

Göppingen spelade sjukt bra senast när man besegrade Hamburg hemma med 34-26, verkligen imponerande! Man har ett bra lag och är ofta med länge i matcherna, borde räcka till här!

suddenneddus 2012-11-28 22:03

1 vinst 1 förlust och 1 push blev dagens resultat. Och + 0.7 U

Inte en jättebra dag men ändå +.

Everton-Arsenal borde gått över, 1-1 efter 35 minuter och flera heta chanser.

Ni får gärna diskutera fotboll här, det är alltid välkommet !

suddenneddus 2012-11-29 16:29

Inga spel idag troligtvis. Utbudet inom fotbollen är brutalt dåligt.

Gillar absolut inte att spela på Cup matcher och återstår även idag !

Livespel kan komma på twitter !

suddenneddus 2012-11-30 10:40

Ogiltigt spel-ID: 1323466



St Etienne har överraskat många i år och ligger i toppen av serien, i veckan slog man även ut Zlatans PSG ur cupen, även fast man vilade några spelare. Idag möter man bottenlaget Ajaccio som man borde slå. Det är större skillnad på dom bra och dåliga lagen i Franska ligan än i någon annan liga i mitt tycke !

Därför testar vi 2an till 2.50 idag!

suddenneddus 2012-11-30 10:47

Ogiltigt spel-ID: 1323473



Jag testar även ett roligt spel i Bundesligas enda match ikväll.

Ett X i matchen, 2 lag Frankfurt är vanligtvis det bästa laget men formen pekar åt Dusseldorf. 2 nykomlingar som spelade i Bundesliga 2 förra året och bägge matcherna slutade 1-1.

suddenneddus 2012-12-01 09:34

Vilken jävla piss dag igår... Frankfurt tar ett rött kort i första halvlek och rasar sedan... och Etienne får inte in bollen.

Nya tag idag och har inte mer tid att skriva så mycket än att Mrtalurg är odugliga, man ligger klart sist med endast 3 poäng på 17 mtcher. Mettalist ska klara av att krossa dom idag !

Ogiltigt spel-ID: 1325029


suddenneddus 2012-12-01 09:46

Ogiltigt spel-ID: 1325050



Liverpool hemma mot Southampton ska bara göra mål, och Southampton är inne i en mycket bra form just nu där man inte förlorat på 4 matcher. Och man har gjort mål i alla dom 4 och jag tror att man kommer fortsätta med det idag, Liverpools defensiv är allt annat än bra så det kommer finnas luckor för Gaston och CO.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved