![]() |
Citat:
|
Citat:
Snyggt spelat:cheers: |
Basket Österrike ABL: Swans Gmunden v Furstenfeld
Swans leder stort, kan vara värt med ett handikapp nu i 4Q som startar i skrivande stund. |
Sampdoria har inlett piggt hemma mot Milan första 10. DNB till ~3.00x känns som värde. Testar det. :cheers:
|
Bra första halvlek från Samp, hoppas de öser på likadant i 2nd. Då kommer nog utdelningen.
|
Jaha, tillbaka efter en resa till gbg,kyrka dop å evangelier.
Kollar på en "tennis match", mm, imte min grej, men kollat runt lite, och sydamerikanen Kevin anderson spelar mot Paolo Lorenzo. KA förlorade finalen i Sydney, för bara 2 dgr sen, och kan va lite sliten. PL nådde kvartsfinal i Doha, så det kan ju inte va ett riktigt blåbär???? Kanske nåt för den som e lite mer insatt, jag fegar och avvaktar. PL står till 2,75 just nu:yes: på nedgång Hm, tur man avvakta, ska nog inte ge sig i kast med det man inte begriper :-) |
Jaha, lite fotboll igen då :rolleyes:
Dresden-Darmstadt 98. Bundes mot tysk 3an.. Darmstadt knöla in ett mål pga straff. men jag kan inte se att Dresden skulle förnedra sig till mindre än oavgjort.. Tror ju tom att dom kommer springa livet ur 3ans bottenlag va det lider... X2 på bettson till 2 ggr, mkt vettigt tycker jag...:popcorn: Obs,,, bettson har vänt på matchen, så i detta fall blir det ju 1x då,,,,, va dumt :rolleyes: Iallafall, 1-1 right now |
Ser bra ut, vilken riskprofil har du? Köper du Darmstadt till 5.50 nu och stänger butiken?
|
Citat:
ibland rör det til det.. Jag spelade Dresden, 2,00 på dubbelchans.. Tror inte alls på Darmstadt faktiskt..... Sorry igen:idiot: |
Citat:
|
Citat:
2-1 dresden :clap: |
Citat:
Är det inget värde i att spela Darmstadt till 6.00 så ska man inte "säkra upp" sitt spel. |
Citat:
|
Citat:
|
Någon som har koll på Spanien - Egypten??
Kan Egypten +8,5 vara värt ett spel? Ser bara resultat, verkar jämt, otroligt nog. |
Citat:
Jag tror Spanien springer ifrån strax! |
Spanien drar ifrån mer och mer! Hade nog avvaktat spel på det. Var också inne på det spelet.
|
Citat:
|
Jaha, ett litet natt lir, som jag tycker kan vara värt att slå in en liten peng på..
Peru U20 - Venezuela U20 2,30 på raka 1an just nu på bla bet365. Peru för spelet totalt nu, efter en försiktig inledning. Verkar ha ett mkt gott självförtroende. Venezuela har fruktansvärt svårt att göra mål i sina matcher, och har gjort bara 1 mål per match i 9 av sista 10, mot 15 av Peru. Venezuela får en och annan uppstickare, så, visst, allt kan hända som det heter, men jag tror starkt Peru fixar detta........................ JAJAA, så hann dom få in en straff INNAN jag hann lägga spel, nu sket sig ju det oddset:rant: Peru känns så pass dominanta, så det får bli MÅL 2-PERU 2,20 :KO: Jaha, där fick man för att man inte satsar INNAN man ska kladda här, men men, idag e en ny dag.:p |
:KO: Jaha, då ska man se om det kan finnas nå bra ikväll då, och,
inte göra samma misstag som igår.. Mest klantigt.. Bara kavla upp ärmarna å gasa.........................:gun_bandana: |
Citat:
Lets go! :gun_bandana: |
Nä, det va tusan va klent me live spel de va idag. Får glädjas åt en
ok spelkväll förövrigt. Se om man orkar kika runt lite till.....:sleep: |
Själv är jag lite sugen att gå emot clippers inatt. Såg slitna ut igår. Får se hur det blir
|
Citat:
Skulle gäärna haka på, men varit en lång dag idag, å bara skitspel tycker jag... Nya friska i morgon, lycka till:KO: |
Citat:
EDIT: fxstc98, tror du rättat fel i ditt sheet. +2 till Valencia, de torskade med 2-0 ikväll. |
Citat:
Konstigt, jag pushade igår.. å Qpr va inte ens ifylld..jaja Bra med observanta människor:clap: Ny Dag, nya spännande spel, hoppas vi. :smoke: |
Hepp!!:hattenav:
Alltså, jag har ju just börjat lite med detta med ASIAN, börjar få koll. MEN, ved menas tex när man kan köra +0,5 AND + 1 ?? Asian Handicap +0.5 Ditt lag vinner = du vinner Ditt lag förlorar = du förlorar din insats Det blir oavgjort = du vinner Asian Handicap +1 Ditt lag vinner = du vinner Ditt lag förlorar med ett mål = du får tillbaka din insats Ditt lag förlorar med minst två mål = du förlorar din insats Det blir oavgjort = du vinner Delas insatsen upp i 2 delar i detta fallet??:whistling: |
Citat:
|
Tack, måste ha missat det, tycker jag läst som en tok...
Tack för svaret:hattenav: |
INGEN som har några bra live spel på G??
Själv följer jag Zaragoza-Sevilla, och det är en svår match. Har man bråttom kanske man skulle spela x i första halvan, då dom mest springer och kollar läget. Känns inte som om nån vill ta första steget fullt ut. Kommer bli en snål match, som det känns just nu................ :smoke: |
NU känns det rätt DnB Zaragoza 2,25... JOBBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:KO:
Jaha, skönt att tänket i Zaragoza funka iallafall, synd dom inte fick in en balja, hade gett bra... Men push på tunga funkar...... NÄSTA:KO: |
Men kom igen nu, nån måste ju ha något bra spel på gång??
Måste ju va massor som som kollar olika matcher, eller?:KO: |
Luktar mål för Arsenal. 5 minuter kvar bara, vet inte vad oddsen ligger på.
|
Tror det lossnar för United i andra, över 2,5 är intressant
|
Citat:
|
Citat:
|
Själv är jag starkt inne på att Roma håller nollan borta
1,92 på bettson just nu.... Ytterligare en såndär lalla match som bara e helt ointressant.... Inga egentliga tillfällen. Avvaktar till 20 kvar............:cheers: INGET mål. 2,62, en liten päng e inte heller dumt.... men så e det ju Italien, kan bli 4 mål sista 10,,,DAHHHHHHH 2,500 blev det,nada mål, nu e det bara att hålla i...........................:gun_bandana: |
Snyggt spelat. Blir att hänga här lite oftare ;).
|
Tack, ja det gick bra...
Är väldigt spontan i mitt spelande. Förtidsspelen försöker jag analysera så gott jag kan, live spelen försöker jag göra mig en bild av , så gott det går. Live spelen vill jag ska va säkra ifall någon följer. Jag vill verkligen inte någon ska bli drabbad av mitt dåliga omdöme........:no: Men, live går bra iallafall,,, just nu :moneybag: :cheers: :smoke: Sista spelet blev, inga mer mål, U20 brasilien-Venezuela pytte liten satsning, men ville inte skapa mer hjärtvärk. 1,35 alltid nåt |
:D
Jaha, det håller i sig, tyvärr blev det för stressigt att skriva.. Men nu siktar vi på nästa... Tror Madrid-Betis kan bli en mkt intressant match...:popcorn: Sen e det en U20 senare..så dagen är inte över på länge. Fram med hjärtmedicinen.:sweatdrop: |