![]() |
Citat:
|
Varit småsugen på Quatar +12.5 hela dagen. Nu har hcp droppat till 11.5
Alla rapporter säger Danmark kross, jag tror det stannar på 7-10. Väljer ändå att avstå. |
Kul initiativ!
Tog precis en chansning på BLGM i Osasuna- Real Madrid. 3.75 med låg insats på bet365. |
[QUOTE=Jiddisch;224290]Kul initiativ!
Tog precis en chansning på BLGM i Osasuna- Real Madrid. 3.75 med låg insats på bet365.[/QUOTE Hoppas den går in.. Klarade precis Guimaraes-Maritimo 1-1 :clap: Var aldig orolig ens, euhhhhhhh:innocent: Live spel är vanskligt, men givande när det funkar..... |
Tankar om valencia-sevilla??
|
Citat:
Valencia har nollat 2 ggr på sista 10, Sevilla 1 gång, så, jag tror det ska gå vägen. Lycka till:KO: :smoke: |
Att döma av första 20 min så är matchen mellan Valencia o Sevilla helt öppen.
Känns nästan som en coin och då ser jag bra värde i Sevilla. Spel Sevilla 2 DNB odds 2.62 |
Citat:
|
Citat:
Valencia dödar denna med 2-0 på kontring under de sista tio minuterna är min gissning. Sevilla har svårt att skapa några riktigt heta målchanser. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Snyggt spelat:cheers: |
Basket Österrike ABL: Swans Gmunden v Furstenfeld
Swans leder stort, kan vara värt med ett handikapp nu i 4Q som startar i skrivande stund. |
Sampdoria har inlett piggt hemma mot Milan första 10. DNB till ~3.00x känns som värde. Testar det. :cheers:
|
Bra första halvlek från Samp, hoppas de öser på likadant i 2nd. Då kommer nog utdelningen.
|