Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   LIVE SPEL! med fxstc98 (Fotboll) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/14652-live-spel-med-fxstc98-fotboll/)

skarabe 2013-01-19 20:19

Över 1.75 i Angola-Marocko matchen spelas till 2 ggr! Känns farligt hela tiden och har svårt att se att det inte blir minst 2 mål i denna match

skarabe 2013-01-19 20:53

Dock försvann farligheterna efter lagt spel, Angola täppte till bättre på mitten! 0-0 i halvlek!

fxstc98 2013-01-19 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av skarabe (Inlägg 226007)
Dock försvann farligheterna efter lagt spel, Angola täppte till bättre på mitten! 0-0 i halvlek!

Som jag brukar säga.........avvakta:)

:cheers:

Ser du matchen?? Ser bara match referat, å det verkar ju som att Marocko ligger på mer???

TWENTE matchen blev
ett sent x,,, lagom peng,,,,, 1,30 när jag började kladda här

skarabe 2013-01-19 21:37

Ser du matchen?? Ser bara match referat, å det verkar ju som att Marocko ligger på mer???

Angola ligger på.. Har varit nära vid två tillfällen! Men nu är båda lagen försiktiga, en poäng i premiären är viktigast tycks dem resonera.

fxstc98 2013-01-19 21:40

Bra match , bra för mig, synd för TWENTE.. Tycker ju faktiskt dom är det bättre laget.

fxstc98 2013-01-19 21:42

Citat:

Ursprungligen postat av skarabe (Inlägg 226017)

Angola ligger på.. Har varit nära vid två tillfällen! Men nu är båda lagen försiktiga, en poäng i premiären är viktigast tycks dem resonera.

Håller med dig, X verkar väldigt troligt, själv har jag inte lagt nåt, verkade alldeles för osäkert...;)

fxstc98 2013-01-19 22:41

Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 226019)
Håller med dig, X verkar väldigt troligt, själv har jag inte lagt nåt, verkade alldeles för osäkert...;)

Verkade som känslan återigen hade rätt... synd jag inte hann spela själv på den
.
Hoppas skarabe gjorde det, som hade samma tankar.:)

:smoke:

Malaga har riktigt roligt nu, tyvärr finns det inget som är värt att spela på, men en bra match e det:drunk:

Hmm 1-1 men det känns inte så farligt faktiskt... tror etten e rätt säker ändå
Tänk vad ett försvarande lag kan uträtta..... bra match va de iallafall....

djungelhjul 2013-01-20 19:58

Sitter och tittar på Mali-Niger i Afr-M.

Tycker att de enda chanser som skapas är när det blir fast situation då försvaren ser virriga ut + att Nigers målvakt verkar ha uppenbara problem med sin placering på hörnor osv. Mali har många nickstarka pojkar.

Lirar första målet på nick till 6.50 på bet365.

fxstc98 2013-01-20 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av djungelhjul (Inlägg 226181)
Sitter och tittar på Mali-Niger i Afr-M.

Tycker att de enda chanser som skapas är när det blir fast situation då försvaren ser virriga ut + att Nigers målvakt verkar ha uppenbara problem med sin placering på hörnor osv. Mali har många nickstarka pojkar.

Lirar första målet på nick till 6.50 på bet365.

Hur gick det, såg att det blev 1-0, jag hittade aldrig spelet överhuvud taget..
;)

NÅGON som ser PSG matchen?? Tycker Blgm för 2.02 "bettson" verkar helt ok, efter va jag läst på
live referatet???

Krille25 2013-01-21 21:48

Trycker in en liten peng på att R.Lambert nätar i matchen mot Everton,han har haft en frispark i stolpen och 2 nickar riktigt nära i 1a halvlek! Och southamton ser riktigt pigga ut

fxstc98 2013-01-21 21:48

Herre min je, vilken match, Southampton-Everton.
Fortsätter S´ton som dom börjat "tyvärr" då är 1an till 3,5 ggr värd varenda spänn.

Måtte Everton få en utskällning i paus nu....:rant:

dny 2013-01-21 21:52

går in live på soton nu, hade inget pregame, har kollat hela första och kunde lika gärna stått 3-0 nu.

fxstc98 2013-01-21 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av dny (Inlägg 226346)
går in live på soton nu, hade inget pregame, har kollat hela första och kunde lika gärna stått 3-0 nu.

Ja utan
Howard, då hade det varit över nu.. MKT bra match förövrigt...

fxstc98 2013-01-22 18:15

:rant: va dåligt dom spelade, Ivory Coast mot Togo.. Nästan så man tycker det va synd spelet gick +, till slut:sweatdrop:

Någon som kan förklara, för jag får inte ihop det, trots jag läst ihjäl mig,
VARFÖR är Juventus såna stor favoriter ikväll??
Dom kommer sakna, Vucinic, Giovinco, Quagiarella och Bendtner. Även Pirlo and Marchisio
Lite avbräck i anfallet skulle jag vilja påstå..

Kan Lazio +1 1,826 "pinnen" inte va helt ok? Käner mig TOK kluven:sad44:

Krille25 2013-01-22 19:08

Citat:

Ursprungligen postat av fxstc98 (Inlägg 226453)
:rant: va dåligt dom spelade, Ivory Coast mot Togo.. Nästan så man tycker det va synd spelet gick +, till slut:sweatdrop:

Någon som kan förklara, för jag får inte ihop det, trots jag läst ihjäl mig,
VARFÖR är Juventus såna stor favoriter ikväll??
Dom kommer sakna, Vucinic, Giovinco, Quagiarella och Bendtner. Även Pirlo and Marchisio
Lite avbräck i anfallet skulle jag vilja påstå..

Kan Lazio +1 1,826 "pinnen" inte va helt ok? Käner mig TOK kluven:sad44:

lazio kan absolut störa,Kose är dock ett jätte avbräck dock så är hans ersättare flochari i riktig bra form! Forza Lazio!:clap: