![]() |
Finns iofs. till 2.52 på pinnen, bättre än 2.56 på betfair om man räknar av kommisionen. Att oddset ligger fast och till och med stigit på pinnen gör mig dock osäker på hur bra spelet är. Träningsmatcher är träningsmatcher är.... Det såg vi i Atletico PR matchen om inte annat. Någon som vet om man kan se matchen live någonstans?
|
Fast den gick ju vägen tillslut :)
|
Citat:
Där fick vi ju ett praktexempel på hur exploaterbar livespelsmarknaden är då oddsen rörde sig i rakt motsatt riktning till vad som utspelade sig på planen. Hoppas på något liknande här, men eftersom oddset pre bara rört sig lite grann eller till och med i fel riktning på pinnen så är jag skeptisk. |
Bra tugg idag grabbar!
|
Läser du dina pm Krille? :)
|
Tolkar man infon på rumänernas hemsida via google-translate tycks man ha bytt ut några spelare i startelvan gentemot senaste träningsmatchen. Dock tycks offensiva krafter som Kehinde Fatai(Nigeria u23 mm) samt David Andres Distefano som gjorde mål i senaste matchen starta, medan nyförvärvet från Hapoel Tel Aviv börjar på bänken.
Oavsett så ligger man som sagt 2;a i ligan och kommer att ge alltför att behålla placeringen då den generar en plats i Europa League. Ägaren saknar tydligen tålamod och kräver vinst även i träningsmatchen. Lilleström avslutade bra förra säsongen,men nådde enkom 9:e plats. Ambitionsnivån är högre hos rumänerna och topparna i rumänska ligan känns bättre än diton i norska. Som sagt träningsmatch, men oddet är trevligt. |
Citat:
Risken med att sitta kall och avvakta en matchbild är ju att det kan dyka åt fel håll lika gärna som rätt. Skriver enbart självklara grejer, men chanstagningsmomentet är väl svårt att helt få bort även om vi tillsammans försöker minimera det. |
Citat:
|
Kraftig vind i Spanien! Norrbaggarna har börjat bäst
|
Citat:
|
Citat:
För övrigt tycker jag det är jäkligt gött att vi fått igång lite livetugg här på sidan, på tok för lite livespelstips med tanke på vilka guldkorn man kan hitta där. (ja, jag vet att jag också bidrar för lite, no need to point that out...:innocent: ) |
Citat:
|
Citat:
Ja du missar inget i denna matchen iallafall kan jag säga, Funderar på att gröna ur, så man slipper se eländet:no: |
Får hoppas att rumänerna har mer ork ju längre matchen lider!
Edit. Tar gärna en repris på Algeriet matchen i fredags 0-0 i halvtid 3-0 tillslut! |
fxstc98 gjorde ju ett fint försök att få igång en livespelstråd. Bara jag som gästspelar lite där då och då tyvärr...
|