Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Krilles Fotbolls Bok! (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/14804-krilles-fotbolls-bok/)

djungelhjul 2013-02-20 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av Krille25 (Inlägg 232963)
A.Madrid lämnar Juanfran, Godín, Filipe, Gabi, Tiago, Koke och Arda Turan hemma. Startelvan saknar alltså sju av elva startspelare. Dessutom är den mycket duktiga anfallaren Diego Costa avstängd. I stället för dessa lirare kommer yngre spelare från Atlético B att plockas in. Låtar åt att lägga pengarna på R.Kazaan på torsdag!

Det var det jag var inne på. Atletico bryr sig inte. :)

Semicolon 2013-02-20 11:38

Nej och varför ska de göra det egentligen? Helt meningslös Kalle Anka turnering som inget vettigt lag bryr sig det minsta om egentligen, varför finns ens turneringen?

Cupvinnarcupen hade ändå något slags berättigande som en arena för varje lands bästa cuplag att mötas. Uefa cupen förstod jag mig aldrig på och europacupen blev ju sedermera champions league. Europa league...vad är dess existensberättigande egentligen?

Maijadona 2013-02-20 11:38

Citat:

Ursprungligen postat av Krille25 (Inlägg 232963)
A.Madrid lämnar Juanfran, Godín, Filipe, Gabi, Tiago, Koke och Arda Turan hemma. Startelvan saknar alltså sju av elva startspelare. Dessutom är den mycket duktiga anfallaren Diego Costa avstängd. I stället för dessa lirare kommer yngre spelare från Atlético B att plockas in. Låtar åt att lägga pengarna på R.Kazaan på torsdag!

Jo, precis det jag va rädd för när du snackade med Daniel om Madrid, känns lite som att de har givit upp EL nu.

Krille25 2013-02-20 12:49

Citat:

Ursprungligen postat av Maijadona (Inlägg 233001)
Jo, precis det jag va rädd för när du snackade med Daniel om Madrid, känns lite som att de har givit upp EL nu.

Detsamma lär ju gälla Napoli! 2.70 på tjeckerna och 3.00 på Rubin är ju kittlande odds

Krille25 2013-02-20 13:18

Southern saknar 9 spelare till ikväll! kan vars värt att syna

Johnte1 2013-02-20 13:25

Citat:

Ursprungligen postat av Krille25 (Inlägg 233009)
Southern saknar 9 spelare till ikväll! kan vars värt att syna

Southend-Leyton ?

highwon 2013-02-20 13:56

Citat:

Ursprungligen postat av Johnte1 (Inlägg 233010)
Southend-Leyton ?

mm. Vore värt att veta vilka av dessa spelare som inte ska delta som spelade första matchen som de vann.

slindoffer 2013-02-20 14:05

Citat:

Ursprungligen postat av highwon (Inlägg 233011)
mm. Vore värt att veta vilka av dessa spelare som inte ska delta som spelade första matchen som de vann.

df timlin, df cresswell spelade från start, de är borta.

df barker, mf phillips spelade från start, de är förmodligen borta.

anf lavery hoppade in då, saknas nu.

mf/anf lund har tillkommit till truppen (eller iaf gjort sin första match) det var hemma mot northampton i lördags då han gjorde southends mål.

man saknar dessutom nye backen mohsni som är avstängd efter att ha blivit utvisad i samma match och bäste målskytt tomlin.

sedan saknar man mf laird som man lånade från just leyton under hösten och sedan har köpt/lånat igen. han har gjort 16 matcher för southend i år.

Edit: Mha soccerway och betinfo.cc får man fram den info på 2 min

MrGerrard 2013-02-20 14:07

Har du något mer sheet där du lägger in dina spel? Som ditt porto spel Ö1.5 mål igår och dubbeln som du satte eller live spelen?

Dempa 2013-02-20 14:25

Citat:

Ursprungligen postat av MrGerrard (Inlägg 233015)
Har du något mer sheet där du lägger in dina spel? Som ditt porto spel Ö1.5 mål igår och dubbeln som du satte eller live spelen?

Kan vara så att jag blandade ihop med någon annan men tyckte mig se att Porto fanns med igår, innan matchen var spelad...?

Grogg12 2013-02-20 15:21

http://www.ladda-upp.se/bilder/znbulkxjuzupqi/

Underspel på samtliga hade suttit fint än så länge :smoke:

Krille25 2013-02-20 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av MrGerrard (Inlägg 233015)

stämmer blev dubbla posterna jag la in den sen tog jag bort fel från sheetet så båda försvann

Krille25 2013-02-20 15:27

Citat:

Ursprungligen postat av Dempa (Inlägg 233016)
Kan vara så att jag blandade ihop med någon annan men tyckte mig se att Porto fanns med igår, innan matchen var spelad...?

min jäkla dator som hänger sig hela tiden så kan knappt lägga eTT spel, landegren 3 singlar exakt likadana för 1000k styck häromdagen

Krille25 2013-02-20 20:46

Nu jobbar vi in Turkarna!

chrisso84 2013-02-20 21:01

1-0 jätteskönt!