Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Lindvallens Sportbok (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/15008-lindvallens-sportbok/)

Lindvallen 2013-02-05 19:06

Lindvallens Sportbok
 
Se hur länge jag orkar, på begäran:gun_bandana:

Lindvallen 2013-02-05 19:11

2013-02-05 Port Vale - AFC Wimbledon (Npower League Two)
 
https://www.sharps.se/forums/includes...ts/fotboll.jpg
Datum: 2013-02-05
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Npower League Two
Match: Port Vale - AFC Wimbledon
Period: ft

Spel: Port Vale
Insats: 500
Odds: 1.57
Bolag: Bet365

Motivering:

Toppen mot botten. Wimbledon har dock rest sig på sistone. Därför blir det inget mer än rak hemmaseger,. Lycka Till!

kdoggen 2013-02-05 19:12

Citat:

Ursprungligen postat av Lindvallen (Inlägg 229129)
Se hur länge jag orkar, på begäran:gun_bandana:

Tjusigt, lycka till med spelen! :KO:

kusagwa 2013-02-05 19:14

Ska du inte skriva en motivering med till din rek?

robfri 2013-02-05 19:24

Det gjorde han väl ?

Toppen mot botten. Wimbledon har dock rest sig på sistone. Därför blir det inget mer än rak hemmaseger,.

kusagwa 2013-02-05 20:01

Ja exakt samma tid som jag skrev mitt inlägg så la han till motiveringen, inte enkelt att se att han la till den då

Lindvallen 2013-02-05 21:06

Såg där kom en rek på min rek i höger fält på startsidan. Varför hamna inte min match där? Ni som ryggade, grattis!

Lazlo 2013-02-05 21:20

Det där är ingen rek i mina ögon. Det är ett oneliner tips med en aningen underlig motivering. Du behöver ha mer information att dela med dig av som motiverar ditt spel för att du ska kalla det rek.

Lycka till med speldagboken hur som!

Lindvallen 2013-02-05 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 229163)
Det där är ingen rek i mina ögon. Det är ett oneliner tips med en aningen underlig motivering. Du behöver ha mer information att dela med dig av som motiverar ditt spel för att du ska kalla det rek.

Lycka till med speldagboken hur som!


Ok, för mig som rookie.

Hur lägger man ut de tips som du kallar oneliner för att tipsa er som är intresserade?

Eller det finns inte? Eller menar du att jag måste skriva mer ingående info om matchen?

Egentligen fick jag inte svar på min fråga i mitt förra inlägg.

kusagwa 2013-02-05 21:45

Du kunde ha lagt till tidigare möten, hur trupperna ser ut, form, var de ligger i hemma respektive borta tabellerna med mera. Det finns mkt som kan är värt att veta om man ska tänka sig att rygga.

KP 2013-02-05 22:12

Ovanstående är inte en REK

Citat:

1.02. Riktlinjer för spelförslag/rek

För att dela med er utav ett spelförslag med motivering kan ni välja att "Skapa en rek". Det gör ni genom att gå in i det forumet där ni anser att spelförslaget platsar och trycker på "Posta en rek"-knappen uppe till vänster.
Vill ni lägga istället in ett spelförslag med motivering i en redan existerande tråd, exempelvis er speldagbok gör ni det genom att gå in i tråden och trycker på "Svara med rek"-knappen istället.
Är spelet redan bokfört i er spreadsheet kan ni välja att infoga den direkt genom att skriva in SpelID för matchen. Denna får ni genom att gå in i er spreadsheet och trycker på "Levande" på den matchen ni vill infoga. Ni presenteras då det med SpelID nr på 6-10 siffror. Denna sifferkombination fyller ni i och väljer att importera. I annat fall kan ni börja skriva lagen under Infoga och fylla i resterande luckor.
Spelförslag som läggs genom denna meny skall ha genomtänkta motiveringar. Motiveringar med "Barcelona kommer att vinna den här matchen enkelt och messi gör minst 2mål" är ingen genomtänkt motivering. Utan vi kräver att ni är mer analyserande här.
Efter att ni skrivit en motivering har ni möjlighet att bifoga en bild till spelförslaget. Systemet söker själv efter en lämplig bild och ni presenteras med några förslag ni kan välja emellan.
Spelförslaget lyfts även fram på forumets framsida och fler har möjlighet att följa spelet då.
Har ni spelförslag där ni inte har möjlighet att skriva en genomtänkt motivering hänvisar vi er att lägga spelförslaget som ett vanligt inlägg i en passande tråd eller skapa en vanlig tråd själva till matchen.
Systemet ska endast användas för egenskrivna spelförslag. Så kallade gästrekar skall postas som vanliga inlägg i en passande tråd.

Grnvit 2013-02-05 22:32

Svårt att förklara, orkar inte göra någon HOW-TO-DO med någon bild heller, men gå in på ditt spreadsheet - Tryck i rutan precis bredvid lagnamnen - då får du upp en liten rullmeny, så trycker du BB-kod - lite längre upp får du typ [spel] osv - kopiera den koden och klistra in i ett vanligt inlägg så får du en sån här:

Ogiltigt spel-ID: hej



Hoppas du förstår, jag är jävligt dålig på att förklara.

Det där fungerar om du inte har tid eller kan göra längre motivering som duger för att kalla det för rek.

Lindvallen 2013-02-06 03:19

#KP

Du gjorde det väldigt lätt att förstå. Tack för hjälpen.

Lindvallen 2013-02-08 09:49

2013-02-08 CR Temouchent - AS Khroub (League Two)
 
https://www.sharps.se/forums/includes...ts/fotboll.jpg
Datum: 2013-02-08
Tid: 15:00
Sport: Fotboll
Land: Algeriet
Liga: League Two
Match: CR Temouchent - AS Khroub
Period: ft

Spel: AS Khroub Insats: 500
Odds: 3.200
Bolag: BET365

Motivering:
Motivering:

Hemmalaget ligger ohjälpligt sist i ligue 2. Enligt min kompis Axrane från Algeriet så har hemmalaget slut på pengarna och lönerna har uteblivit vilket gjort att de att spelarna lämnar och laget ställer endast upp med juniorspelare.

Lite överdrivet sa han att den är 2000 procent säker.

Sätt vad ni vill, jag satte 500 bagis.:cheers:

kriga 2013-02-08 09:58

Om vi kan lita på din kompis Axkrane från Algeriet så är ju detta riktigt bra info.
Axkrane har möjligvis inget spreadsheet eller ROI från tidigare år?

Har mkt dålig erfarenhet av algerier sedan tidigare. Är Axkrane annorlunda? Och isåfall på vilket sätt.
Tacksam för svar då ja troligtvis kommer kliva in blytungt.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved