![]() |
Tack för Innebandyn :hattenav:
Håller mig borta från allt vad hockey heter :lol: |
Måste också tacka dig Pacman för både hockey & innebandy, du gör ett grymt jobb! :hattenav:
|
Du har ju lyssnade stats för 3u+! :claps:
Ville bara ge dig lite creds har inte följt dig så mycket innan... Vunnet: +39.32 Förlorat: -7 |
Tack, tack Paccie! :)
|
Ryggar endast dig på IBn sedan ett tag tillbaka, tack för idag.
Du verkar vara väldigt selektiv och släpper inte spel så ofta, det uppskattas. Har du bra kontakter eller hur lyckas du annars så bra på den finska IBn? Keep it up! |
Du är en sjuk människa :hattenav:
|
Tar det som en komplimang :lol:
Men lite sur över valen idag, missade två fina spel som jag inte tryckte av på. Får försöka sålla lite bättre...gäller hockeyn främst då. |
Tack för överspelet i innebandyn. Lite trist med HPK.. Att de alltid skall tappa på slutet. Bra rekat i alla fall, gillar dina spel hårt.
:hattenav: |
Tack för överspelet, synd bara att jag glömde trycka av spelet på bolaget så vart inge spel :skamsen:
Sen måste jag bara säga grymt imponerande statistik på 3-5 spelen gällande Innebandyn. Hoppas det fortsätter lika fint efter VM-uppehållet :cheers: |
Man tackar och bockar, är inga spel idag i varken hockeyn eller innebandyn så blir en lugn dag där man kan koncentrera sig på andra spel :)
Kommer troligen inte att lägga fler 1-2 units spel utan kommer att fokusera mer på 3-5 units spelen istället. Då blir det förhoppningsvis lite mer grönt i sheet:ean samt lite bättre ROI. |
Citat:
Den bästa cappern Sharps har, definitivt. |
över 12.5 till 1.85 på betway
|
Jo den fanns på bet24 med till 1.85 men hade ju redan lagt spelet.
|
Även paf har 1.85
|
En fröjd att följa din innebandy:claps::hattenav:
|