Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Fulsprit travar vidare, något mindre ensam... (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/19970-fulsprit-travar-vidare-nagot-mindre-ensam/)

Fulsprit 2014-04-01 14:22

Fulsprit travar vidare, något mindre ensam...
 
Fulsprit travar vidare i Pilkasts anda - "may peace be upon him", hehe!

Jag startar här med en dagbok där mina egna spel står i centrum. Det kommer uteslutande handla om spel på trav - ALLA spel på trav.

Ni är otroligt varmt och fantastiskt välkomna att skriva vad faan ni vill här inne så länge det handlar om trav, de rekar jag lagt eller svar på andra funderingar jag kan tänkas ha skrivit ner i tråden!

Den som vill rygga gör detta på egen risk. Jag kommer ibland motivera kort men oftast bara lägga ut det jag spelat - ibland tidigt, ibland väldigt sent! Ibland kommer jag kommentera annat än spel, men det kommer ändock oftast handla om trav och travets värld...

Spreadsheet:

2018218

Ge gärna uppskattning för bra spel i form utav sharps - inte en massa tackinlägg... Här kommer även mina rekar i månadstävlingen läggas ut - ibland innan spelstopp, men oftast efter, av uppenbara skäl... Detta om det blir några fler i denna uppenbara "mygeltävling", där fusk uppmuntras...

Sajter som kommer användas mest är Bet365, Expekt, ATG, Nordicbet och Unibet/888sport.

Unitsintervall jag kommer ligga emellan: 1-5

Spel kommer komma med stor ojämnhet - ibland flera per dag, ibland inga. Ni kan ej ställa krav!


Då kör jag!

:offtopic: = Överträdelse beivras!

Fulsprit 2014-04-01 14:24

Ogiltigt spel-ID: 2018218



:moneybag:

Fulsprit 2014-04-01 16:08

Ogiltigt spel-ID: 2018358



Spoiler:
Formhäst med Örjan slår klass och galopplysten från innern, på kort...

:moneybag:

Fulsprit 2014-04-01 16:23

Ogiltigt spel-ID: 2018372



Spoiler:
David visar sisu mot trötte Friction, som får harva i dödens, eller offrar Melander en Disco för att ge Friction en drömresa? Vilket som, så spurtar den lille David ner en slut motståndare...


:moneybag:

alle 2014-04-01 17:05

Jag saknar pilkast!!!! :( ;)

Fulsprit 2014-04-01 17:17

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 332109)
Jag saknar pilkast!!!! :( ;)


Det går över när Fulsprits stats är bättre än Pilkasts...

:cheers:

sirlarsson 2014-04-01 18:43

David Sisu hoppade tyvärr:(

Fulsprit 2014-04-01 19:27

Är på jobbet och såg nyss loppet på ATG-Play. Han hade väl ganska lätt slagit Friction, kändes det som, så det var surt!

Nya tag!

;)

Fulsprit 2014-04-01 19:37

Usch, har totalt missat att det är voltstart för R.K.Princess - lite ändrade förutsättningar då...

Jaja, ursäkta för detta!

Fulsprit 2014-04-02 16:16

Ogiltigt spel-ID: 2019835



Spoiler:
Toppform, bra läge, hyfsad kusk, bfro = optimal balans och flera av favoriterna/huvudmotståndarna startar från klart sämre spår...


:moneybag:

Fulsprit 2014-04-02 16:43

Ogiltigt spel-ID: 2019851



Spoiler:
Lopp i kroppen, bra läge, bff = gått kanon med denna balans, flera av huvudmotståndarna med sämre läge och favoriten riskerar bli fast invändigt, rätt distans, svag kusk, KLART ÖVERODDS!!!

:moneybag:

sirlarsson 2014-04-02 19:18

Så jävla snyggt fulsprit, Kung töll kom fint på upploppet :)

Fulsprit 2014-04-02 19:55

Är klart nöjd med nystarten - inte bara för resultatet nu lyser grönt - jo, det är klart, lite så är det ju, hehe...! Men, spelen som sådana är jag också nöjd med - Miss Shape spurtade riktigt bra men Hamras One More satt ett hack för långt fram och var även denne riktigt bra...

R.K.Princess är väl enda spelet jag är besviken på och då på mig själv - missade totalt att det handlade om voltstart i detta lopp och dumstrut på. Hade dock första startförsöket gått så hade RKP suttit i ledningen efter 300 körda och helt andra förutsättningar än startgalopp i andra, som det nu blev...

Friction hade 1.5-2 längder fram till undflyende David Sisu i början utav upploppet, då den sistnämnde galopperade - tror inte Friction hunnit ikapp om DS inte galopperat, men men, det är ju trav. Ett bra spel var då David Sisu, anser jag...

Västerbo Collect kördes väldigt passivt och satt fast med krafter kvar över mål i tredje, fjärde inner utan chans på en plats. Inte mycket att säga här förutom att jag trodde han skulle sitta längre fram, antingen invändigt eller utvändigt. Fegt kört av kusken...

Kung Töll kördes både passivt och idiotiskt i slutsvängen när alla kunde se att hästen i dödens skulle tröttna så går han ändock ut i rygg på denne - som tur är täpper ingen till bakom i tredje inner och han kan senare gå ner där igen och går till synes i mål med mycket krafter kvar...

:moneybag:

Fulsprit 2014-04-03 16:50

Ogiltigt spel-ID: 2021235



Spoiler:
Bra läge, kanonform, offensiv kusk...


:moneybag:

Fulsprit 2014-04-03 16:59

Ogiltigt spel-ID: 2021254



Spoiler:
Flera frågetecken på Red Hot Snapper, Palermo Ceasar kanon i grunden, rundar troligtvis hela detta fält i god tid (om tillräcklig form finnes), har mött och slagit mycket bättre gäng än detta...


:moneybag:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved