![]() |
Citat:
Såg att de har höjt oddset till 3,05 på Luleå så ändrar i min dagbok också då jag ännu inte lagt spelet! |
Citat:
Draw no bet - Alltså pengarna tillbaka vid oavgjort |
Jag är intresserad av underspelet i TIK - SSK, 1.83 i odds, tycker du att det är spelvärt under 5.5 mål? Jag är lite kluven.
|
Citat:
Underspelet @1,83 lockar även mig :yes: |
Lägger även till Ö5,5 mellan Frölunda vs Luleå @1,95 5 Units
|
att spela X2, är det samma sak som att spela hälften av insatsen på X och hälften på 2?
|
Citat:
|
Citat:
|
Dåligt spel av mig i elitserien, och inte nöjd alls med mina spel...
Tyvärr så gör man sina misstag och hoppas att jag revanscherar mig inatt till NHL!!! |
Mina NHL spel:
Philadelphia vs New Jersey 1a 2,40 4 Units Båda lagen letar formen och båda har problem med målskyttet. Vad jag gillar i detta läget är att detta är vad jag tror en match som Philadelphia behöver, extra krydda i ett derby, de har energi spelarna som går igång på dessa typer av matcher och kommer att göra det ikväll, enda orosmolnet är om Ray Emery inte spelar i målet för Flyers.... Toronto vs San Jose hcp -1,5 2a 2,85 4 Units Toronto och Giguere får här möta ett motstånd som är FÖR bra. de måste hålla sig ifrån utv båset och vara riktigt taighta i egen zon för att ens ha någon som helst möjlighet att spela en jämn match, men tror inte det är möjligt för dom i 3 perioder. San Jose är ett lag som verkligen utnyttjar de lägen som bjuds på. Deras första line går INTE av planen poänglös!! Phoenix vs Edmonton hcp -1,5 1a 2,15 3 Units Phoenix vill verkligen ha revansch sedan de gick av planen mållös vs Dallas senast, Bryzgalov släpper inte in många puckar och skulle inte bli förvånad om han håller helt tätt inatt... Anaheim vs LA Kings Ö 5,5 1,98 4 Units Lycka till med era nattliga spel och hoppas jag bjuder på bra spel!! :popcorn: Kassan nu på +33,52 Units efter elitseriens fiasko från min sida :idiot: |
Ryggar dej på san jose och phoenix
|
Ryggar dig på samtliga och kör även en trippel utan hcp.
Nu får vi hoppas på en bra natt! Tack EDIT: Fan det är ju underbart att rätta på morgonen när man ryggat dig ;) Synd att jag inte hann se ditt överspel också :sad: Återigen ett stort tack och jag ser fram emot nästa rek :clap: |
Ryggade San Jose då din motivering lät kanon, fegade dock lite och skippade hcp'n så den satt som en smäck till 1.95 gånger pengarna.
Tack man! :cheers: |
Grattis Mormonen och Betongis :thumbup:
La Anaheim spelet precis innan spelstopp!! En bra natt, lite synd inte Flyers och San Jose sätter puck i tom kasse också men mkt nöjd efter elitseriens debackel!! |
Kiwid10: Har följt dig endast i NHL nu under en vecka VILKA RESULTAT :D:D:D:D
|