![]() |
Sköna analyser på matcherna, var ju inte bara spelen som gick in utan analyserna stämde även. Sånt gillar vi. Toppen mannen.
|
Grymt bra rekat Kiwid! :clap:
|
Tackar grabbar, sporrar en att fortsatta jobba pa med rekarna
Har varit iväg på Läkerol Arena och kollat in Brynäs spela vs Djurgården, mkt bra match. Kul att komma hem och få ett sådant mottagande....... Nya matcher inatt och skall kolla upp dom nu den närmsta timmen...:hattenav: |
Respect! Är grymt imponerad och skäms lite över min Novgorod-vurpa. Tack för tipsen!
|
Citat:
jag har ominstallerat datorn idag också, så kan nu använda åäö :clap: Men hade lagt in en till rek om Ottawa men hittar inte den, skumt... Hade lagt Ottawa inc OT till 2,20 4 Units... Men får strunta i den i boken.. Kassan nu på +23,91 Units och på väg uppåt... |
Spelstopp 0100
Detroit vs LA Kings 1a ml 1,60 Unibet 4 units 2-3 slut -4 units Behover inte skriva så mkt då jag tycker Nostrum täckt det mesta, Kings skall inte underskattas men detta vinner Detroit.. Spelstopp 0105 Montreal vs NY Rangers 2a 2,45 3 Units 6-0 slut -3 units Kör raka 2an här, även om Montreal vann inatt vs New Jersey så skall man inte dra för stora växlar då jag tycker Devils är riktigt klena för tillfället. Inte för att Rangers är ngt storlag men nu när de har fått ok fart på målskyttet (om vi bortser ifrån förra matchen) Rangers vinner detta med ett par mål inatt... Spelstopp 0105: Tampa Bay vs Atlanta 1a 2,25 5 Units 2-1 in OT -5 units Tampa gillar jag och kanske överskattar dom ibland, men försöker att inte dra in dom i mina rekar då. Men denna match vs ett Atlanta helt UNDER isen kan jag inte låta bli att spela hemmalaget. Tampa har på de 6 senaste hemmamatcherna vunnit 4a och en oavgjord medans Atlanta har 1 seger samt 2 sudden torskar på 6 senaste borta matcherna. Tampa spelar jag och tar i lite iaf... Spelstopp 0405 Vancouver vs Chicago 2a ml 1,86 2 Units 5-1 slut - 2 units Testar 2an här, tycker Vancouver fått lite väl mkt creed för sin hemma status. De har visserligen 6 vinster på 8 senaste hemma matcherna, men då vs flera lag som håller till på nedre delen av tabellen. Chicago har ett komplett lag och här får Vancouver verkligen bekänna färg.... Washington vs Phoenix hcp -1,5 1a 2,40 3 units 4-2 slut +4,2 units Har inte så mkt tid att utveckla men kommer in senare inatt och chattar och ev kompleterar rekarna.... Lycka till med alla val av spel inatt mina vänner __________________ |
Som jag skrev tidigare...vi tänker lika, jag körde givetvis Ottawa med just 4u. Blev en bra vinst. Nattens matcher då? Gått bra att rygga caps på slutet och ovechkin är verkligen överlägset bäst i nhl, men oddset är alldeles för lågt att lira på mot phoenix. Inne på Rangers och Hawks men inte än bestämt mig för ML eller inte. SJ med överjävlig form ger 2 ggr mot ett överkomligt Buffalo på roadtrip. Ska bli intressant att höra dina åsikter om nattens matcher!
Lite egna småtankar också bara..... |
mitt inlägg 22.40 började jag skriva innan jag såg ditt inlägg 22.31..som sagt, vi har ofta samma idéer om nhl. Ofta när vi haft det tidigare så har det gått in allt som oftast. Borde isåfall betyda bra chans för Rangers, Hawks och Red Wings! (I en perfekt värld iaf..hehe)
Jag lastar...sen jobbar vi in! |
Citat:
De matcher du nämner tycker jag känns heat, Washington komemr få en reaktion snart men borde vinna denna match iaf, San Jose får bekänna färg inatt och den avstår jag... Lycka till med liren inatt.. |
Ryggar detroit iallafall.
|
Citat:
Fast jag säger åt mig själv att aldrig spela på NHL. Och la mig när dom ledde med 2-0 och vaknar o ser att dom förlorar med 2-3 :ohmy: |
En jobbig NHL natt där Rangers blev överkörda, Detroit tappade en 2-0 ledning och Tampa vann in OT.. -9,8 Units tot och kassan på +14,11 Units..
Lite sen nu och missade första 2 matcherna i KHL. Lägger ut spelen enbart nu.. Yekaterinburg vs Amur 1a 2,00 4 units Slutade 3-2 Efter straffar -4 Units SKA Petersburg vs Dinamo Riga 1,60 1a 3 units 8-1 Förkorssande hemma seger +1,8 Units Dynamo Moscow vs Atlant Mytishi O 5,5 1,85 5 units 4-2 Står det +4,25 Units Skall iväg så hinner inte skriva mera. +2,05 Units och totalt 16,16 Units, skulle varit mera om jag hunnit innan spelstopp att posta mitt spel på MVD som vann med 2-4... Lycka till med era spel idag... |
Kul att man kommer 2 min för sent till att rygga Yekaterinburg. kör på dom andra iaf.
Tack för dina KHL rekar. |
Citat:
Hade spelat MVD men då jag la ut mina spel här hade MVD precis börjat så lite synd... |
Philadelphia vs Pittsburg Ö 5,5 mål 1,63 5 Units 1-2 slut -5 units
Carolina vs Boston 1a 2,45 3 Units 5-1 slut +4,35 units Lägger till Colorado vs Dallas 1a 2 ggr degen. 3 Units 4-0 slut +3 units Kassan efter KHL idag på +16,16 Units...+2,35 units inatt. Kassan tot +18,51 Lycka till med spelen and enjoy!!! |
Rygg på Carolina ikväll.
|
Dagens spel:
Torpedo vs Lada 1a 1,50 8 Units 1-2 - 8 Units Vityaz Chekov vs AK Bars Kazan 2a 1,50 4 Units 2-2 - 4 Units Kassan +6,51 Efter Ryska fiaskot.. |
Brukar rygga dig Kiwid10 :), du är grym. Sätter detta i en dubbel och drar in 3 units.
|
Citat:
Idag går vi på :KO: |
Carolina satt klockrent! Tack!
|
Citat:
|
Hade rekat över 2,5 mål i Inter - Milan som dagens bästa spel igår. Det står 2-0 och Ronaldinho bränner straff i 90e :(
|
Helt sjukt är det. Hade samma, plus Monaco-lyon över 2.5 mål. Tråkigt....
|
Då jag har ont om tid så skriver jag bara mina NHL spel för natten:
NY Rangers vs Pittsburgh Penguines 2a 2,35 4 Units samt hcp -1,5 2a 3,20 2 units. 2-4 slut +9,8 Units Calgary vs ST Louis 1a 1,95 2 Units 0-2 -2 units Vancouver vs Buffalo Över 5,5 2,10 5 Units (tycker detta odds är helt felsatt) 3-2 slut -5 Tot +2,8 units för natten och +9,31 tot i kassan Lycka till grabbar inatt. |
Dygnet som jag vill glömma :hurt::idiot:
Barys Astana vs Lokomotiv Yaroslav 2a 2,05 7 Units 2-2 - 7 units Avtomibilsk Yekaterinburg vs Metallurg Novokuzntesk 1a 1,80 4 Units 4-1 - 4 units Avangard Omsk vs Spartak Moscow ö 5,5 mål 1,95 2 units -2 units Metallurg Magnitogorsk vs Amur Khaborovsk 1a 1,35 3 Units +1,05 units(Magnitogorsk måste hitta tillbaka till vinnar stilen igen) Severstal Cherepovec vs Dinamo Riga X2 1,70 4 Units 3-3 + 2,8 units... Totala kassan +0,16 units. 2st katastrofala dagar.... |
Nattens NHL spel:
Atlanta vs Anaheim 2a ml 1,92 5 Units NY Islanders vs Washington hcp -1,5 2a 2,60 5 Units Ottawa vs New Jersey hcp -1,5 1a 3,55 2 Units rak 1a 2,45 3 Units Edmonton vs Chicago 2a 1,70 5 Units |
Fint att se att du har Ottawa också. Du spelar inte Detroit?
|
Ottawa satt bra. Snyggt. Detroit som jag spelade tappade 4-2 till 4-4 sista 90 sekunderna. Bra gjort :/ NHL i ett nötskal.
|
Nattens NHL spel:
Atlanta vs Anaheim 2a ml 1,92 5 Units 2-1 -5 Units NY Islanders vs Washington hcp -1,5 2a 2,60 5 Units 2-7 +8 Units Ottawa vs New Jersey hcp -1,5 1a 3,55 2 Units rak 1a 2,45 3 Units 3-0 +9,45 units Edmonton vs Chicago 2a 1,70 5 Units står 2-4 +3,5 units Totala kassan hoppar upp till +15,11 Units.. __________________ Remember what matter's..... |
Snyggt Kiwid! :claps:
|
Fin NHL natt man fick, och lite typiskt at man inte vågade lämna ut rekar på matcherna då man gått "bort" sig under KHL ett par dagar i rad...
Nya tag och nya krafter och positiv energi nu efter nattens mkt fina pluss!!! |
Fortsätta dela ut dina KHL rekar, det vänder :).
Något för idag? |
Torpedo Novgorod vs Neftehimik Ö 5,5 1,90 unibet 6 Units 5-3 +5,4 Units
Spelstopp 1700 Torpedo Novgorod vs Neftehimik X2 1,66 Unibet 3 units 5-3 -3 Units Bra odds för ett bra läge tycker jag! Spelstopp 1600: Lada vs AK Bars Kazan 2a 1,55 2 Units 0-4 +1,10 Units Ett mkt troligt spel i mina ögon...kazan har ett mkt bra lag och har värvat in Hannes Hyvönän som kommer att testa sin kanon direkt... Spelstopp 1900: Oskarshamn vs Mora hcp -1,5 2a 2,30 4 Units - 4 units Olofström vs Nybro 2a 2,35 2 Units - 2 units |
Surt med Mora, nya tag till ikväll/natt. Lägger faktiskt rygg rakt av på nhl:en vinst: Capitals, Buffalo, Carolina (kanon odds), Vancouver... får vi hoppas på en trevlig morgon när jag vaknar. Ät aldrig gul snö :-0
|
Mina tankar om nattens NHL:
New York vs Carolina 2a ml 2,40 3 Units Rangers är ett medelmåttigt lag som inte har den offensiva delen i sitt spel som gör att de kan utmana de stora lagen. När även deras få forwards som kan/borde producera inte gör det tillräckligt så får de svårt att vinna matcher... Carolina gjorde en mkt bra match senast vs Boston som dom vann med 5-1, de visade en fin bredd på anfalls spelet och har en målvakt som kan vinna matcher i Cam Ward..Värde spel på 2an.. Buffalo vs New Jersey 1a 2,20 5 Units Nattens Bank?Jag tycker det, New jersey har samma problem som Rangers och har svårt att anfalla, inget fungerande pp heller. Igår vs Ottawa så hade de ett fint anfall, problemet var att det var i sista minuten när matchen var avgjord.... Buffalo började roadtrippen bra, men avslutade sämre...Problemet för dom är INTE målskyttet utan att de släppt till lite väl mkt bakåt. Kommer dock inte vara något större problem då New Jersey inte "gillar" att anfalla.... Tampa Bay vs Montreal 1a ml 1,78 4 units Tampa är ett bra hemmalag och möter ett Montreal som tappade vs Florida nattens som var i sista perioden...Tampas hemmaplan fäller avgörandet i denna match... Washington vs Anaheim hcp -1,5 1a 2,15 3 Units Bara att spela på Washington hcp medans de vinner!!! Vilken offensiv!! Igår spöade dom ja verkligen spöade ett Islanders i BRA form, de har haft svårt vs Islanders genom åren men inte nu!! Sedan Ovechkin blivit Kapten i laget har de 10 vinster 1 förlust och gjort ÖVER 4 mål i alla matcher utom 1... Skapligt sparkapital också då första femman igår inte producerade mer än 2 poäng (Bäckis 1 ass, Knuble 1 mål)...Någon gång kommer förlusten och Anaheim kan skrälla, MEN så länge Capitals vinner spelar jag hcp!! Vancouver vs ST Louis hcp -1,5 1a 2,40 3 Units Vancouver spelar sin sista hemma match innan de beger sig ut på en 14!!! matchers lång roadtrip. Börderna Sedin kommer göra det lika obehagligt för ST Louis som en finne i röven..ST Louis ett bra bortalag, och de skrällde förra gången på besök i Vancouver, det kommer inte upprepas och det kommer Vancouver spelarena med kapten Luongo se till!! Dallas vs Calgary 1a 2,35 2 Units Resonerar att Dallas Offensiv slår Calgarys Defense...Calgarys offense=Iginla har inte producerat på 11-13 matcher så Dallas behöver itne orora sig allt för mkt... vi testar 1an i denna match!! + räknar jag med inatt!! Totala kassan på 13,61 Units Lycka till Molle!! :drunk: |
Kiwid
Va tror du om detroit? |
Får tillbaka Morrow och Lehtinen också. Dallas.
|
Citat:
Dallas känns spännande, jag gillar deras offensiva spel, bra med Lehtinen och hans rutin samt Morrows...1an känns bra |
ehhhh skit samma jag kör dom 6 matcherna du har kört då:)
kör dom i en dubbel system:) Förresten har du nån statistik man kan se:) |
Citat:
Lycka till med nattens NHL, känns mkt bra ang. nattens spel! |