Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Kiwid10's Hockeydagbok (Ishockey) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/210-kiwid10s-hockeydagbok-ishockey/)

snooze 2010-03-02 21:30

krya på dig :)

ackescott 2010-03-02 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av Kiwid10 (Inlägg 19954)
Atlanta vs Florida 1 ml

Boston vs Montreal 1a


NY Islanders vs Chicago 2a

Hej Kiwid eller ni andra!

Ska se om jag förstått rätt..
atlanta 1:a overtime included?
Boston och chicago rak 1:a resp. 2:a?

Krya på dig Kiwid!

dNa 2010-03-02 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av ackescott (Inlägg 19975)
Hej Kiwid eller ni andra!

Ska se om jag förstått rätt..
atlanta 1:a overtime included?
Boston och chicago rak 1:a resp. 2:a?

Krya på dig Kiwid!

Du har fattat rätt.

RizZla 2010-03-02 23:55

Fint med NHL igen! Nu kör vi! :)

Kiwid10 2010-03-03 10:42

Nattens matcher var ingen hit, flera resultat som man löft på ögonbryna åt.
Atlanta satt fint men både Boston och Ottawa tappade lite omotiverat i andra hälften av matcherna.

Ingen större förlust dock. Nya tag nu med KHL med flera matcher på dagens agenda...

Jag håller på med att försöka sammanställa ALLT mitt spelande med poker och sportsbetting på ngt typ av spreadsheet. därför som jag inte visar upp det jag har för tillfället.
Vill inte att det skall se alltför kladdigt ut. Hoppas att jag kan få iordning på en väl fungerande bokföring, Blir svårt att ersätta mitt annars så väl fungerande papper och penna system :rolleyes:

Har alltid haft en bra koll på mina utgifter kontra inkomster, mest för min och min frus skull, första gången jag "lämnar" ut detta så här. Kommer fortsätta lägga ut mina spel och redovisa hur det går här på sharps...

MVH/en tillfrisknande spelares tankar!!

Danne 2010-03-03 13:24

Har du lagt några spel än på KHL idag?

dNa 2010-03-03 13:26

Citat:

Ursprungligen postat av Danne (Inlägg 20092)
Har du lagt några spel än på KHL idag?

Finns REK under hockeyforat.

xeeq 2010-03-03 15:47

Spel på nhl inatt?

Kiwid10 2010-03-03 19:40

Kommer om en eller 2 timmar, skall lägga upp mina KHL matcher här också...

Har 3 intressanta matcher som jag kollar upp lite till..

Kiwid10 2010-03-03 21:45

Har lagt ut mina NHL spel under NHL tråden:

Detroit vs Vancouver 1 @ 2,05 3-6 fel

Florida vs Philadelphia 2 @2,15 !!!!!'' 7-4 fel

Buffalo vs Washington 2 @2,15 1-3 Rätt

hade 2 av 3 i KHL idag och 1 av 3 under nattens NHL...

Uppdaterar mera imorgon...

Kiwid10 2010-03-04 15:06

Lite tungrott så här direkt efter OS uppehållet!!
Breakar typ even iaf och är nöjd med det.

Vad Flyers sysslade med inatt övergår mitt huvud, så fort det börjar bli lite faighter i deras matcher så verkar resten av laget att ryckas med och ta onödiga utvisningar. Deras fall inatt...Stor risk att de kan missa slutspel iår om de inte rycker upp sig.

Det spekulerades också om de skulle försöka trada till sig en förste goalie då Ray Emery går skadad men icke!!!!


Gårdagesn trader vanns väl av Phoenix med hästlängder, de säger själv att de NU har ett lag som kan utmana om Stanley cup om de går till slutspel!!! (Inte omöjligt heller om allt klaffar.)

Vidare så gjorde även Washington ett par bra trades och då allra helst Joe Corvo en rutinerad och spelskicklig back samt Eric Belanger en bra 3e center. Båda dessa spelare har spelat tidigare under Bruce Budreou (Caps Coach)

Modin bytte upp sig och hamnar i ett starkt LA Kings, grattis till honom!!

Anders Eriksson till Rangers, ja hoppas att han får spela mera där än i Phoenix!

Ponikarovksy till Pens som stärker forwards uppsättningen.

Anaheim tradade bort 2 st målvakter under gårdagen, och vet inte riktigt vilken backup till Hiller de har nu, (gick så fort igår, hehe)

Lubomir Visnovsky gick från Edmonton till Anaheim vs Ray Whitney

Lite kort och gott om gårdagens spelar affärer

Kiwid10 2010-03-04 16:26

Jag lägger ut 3 spela i dagens elitserie:

Frölunda vs Södertälje hcp -1 1a 1,75 6 Units +4,5 Units
Frölunda har fått iordning på defensiven och producerar mål framåt, idag kan de se till så att ett slutspel verkligen är nära. Är övertygad av att de kommer vinna med mer än 2 mål och hcp spelet känns mkt bra

Brynäs vs Rögle hcp -1 1a 1,90 2 Units +1,8 Units
Testar även här hcp spelet. Brynäs har haft det relativt enkelt vs Rögle denna säsong och har bra möjligheter nu på hemma plan att få målskyttet att lossna. defensiven säker som vanligt men de har haft svårt att få målskyttet framåt att lossna.
Rögle stretar emot bra men gör det främst på hemmaplan.

Skellefteå vs Djurgården 2 dnb 2,30 2 Units -2 Units
Djurgården har haft det relativt enkelt för just Skellefteå i årets elitserie, kan avgöra matchen om tredjeplatsen i serien iom seger ikväll...

Lycka till med era spel ikväll

Geezer 2010-03-04 16:31

Är lite sugen på Djurgården jag med idag. Nått som många inte tänker på är ju att de har en bra chans att ta en viktig andraplats i serien, tror dock de sabbade den chansen när de kryssa senast..

Kiwid10 2010-03-04 21:26

Nattens NHL:

Boston vs Toronto 1 @1.85 3 Units -3 Units

Boston värvade Dennis Seidenberg vilket ger deras pp än mer stabilitet. Tukka Rask har spelat mkt bra den senaste tiden och är väl troligen Finlands nästa storstjärna på målvakts fronten. Toronto tappade Ponikarovsky och har snart bara en egocentrerad Phil Kessel som gör målen framåt.

Detta vinner Boston och är väl egentligen Giguere som bestämmer om det blir mer än 2-3 puckar som de loosar med.

NY Rangers vs Pittsburgh 2a 2,10 3 Units -3 Units

Perfekt att Rangers vann sist vs Ottawa, verkar som om alla får hybris så fort de vinner en match och då kommer ofta ett rejält botten napp, Pittsburgh skall bli roliga att se om de får än mera offensiv glädje med Poniakrovsky som sällskap till Malkin..

Atlanta vs NY Islanders Ö 5.5 1,75 4 Units +3 Units

Kan inte se annat än ett överspel i denna match, var sugen på att lira ettan men då Islanders fick rejäl islossning senast så kör jag enbart på överspelet..

Washington vs Tampa hcp -1,5 1a 2,00 2 Units -2 Units

Ovechkin, Bäckström, Semin, Knuble, Laich såg lite ringrostiga ut igår natt och kommer garanterat bjuda hemmapubliken på mål och mål och....Tampa är inte ofarliga men de kommer att få det hett om öronen.
Skall bli kul att se hur nyförvärven, Corvo, Belanger och Walker passar in hos Washington!

Lycka till med era nattliga spel!!!

Kiwid10 2010-03-05 03:00

San Jose vs Montreal Ö 5.5 2.05 3 units

-0,7 Units tot för Elitserien och NHL

San Jose matchen ej inräknad..



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved