Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Kiwid10's Hockeydagbok (Ishockey) (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/210-kiwid10s-hockeydagbok-ishockey/)

Kiwid10 2010-01-21 00:19

Citat:

Ursprungligen postat av DenDära (Inlägg 6109)
Får passa på och tacka för alla rekar... :)

Kul att hora ngn som ar nojd, hoppas kunna fortsatta bidra med "bra"/battre rekar i fortsattningen ocksa:hattenav:

Kiwid10 2010-01-21 12:29

+12.12 Units och en uppryckning kraver jag!

MrR 2010-01-21 13:01

Har du några spel på elitserien?

Kiwid10 2010-01-21 21:19

Riktigt daligt dygn med spel pa lag som sett ointresserade ut!!!

Nattens NHL:

Minnesota vs Detroit 2a ml 1.83 3 Units, 3-4 OT +2.49 Units
Detroit blev ranade pa segern vs Washington da de gjorde en mkt bra match, Minnesota far "sota" for det :smoke:

Ottawa vs ST Louis hcp -1,5 1a 2.65 4 Units 3-2 -4 Units
Sedan Alfredssons comeback har Ottawa kort over allt motstand, ST Louis spelade tuff match natten som var.

NY Islanders vs Florida 1a 2.05 3 Units 1-1 -3 Units
Islanders kunde lika garna fatt med sig poang vs Pittsburg men utv fallde dom, Florida spela natten som var och var "loja" och hoppas de itne har "orken"//

San Jose vs Anaheim 1a 1.72 5 Units 3-1 +3.60 Unit
San Jose bast for tillfallet och ser riktigt starka ut 1.72 taget alla dar i veckan.

Atlanta vs Carolina O 5,5 1.65 8 Units 2-5 +5.2 units
Kan detta sluta pa annat satt an malkalas??!!??!!??

Nattens NHL hoppas jag komma back on track, har letat och kanner att dessa matcher utav alla som gar inatt har stora chanser att prickas in och da tackar jag for :moneybag:

+4.39 Units for natten och ett steg i ratt riktning, kunde blivit jackpott med marginalerna, men nojd
Lycka till med era spel mina vanner

Thomas 2010-01-21 21:29

Kiwid10
Dina spel tycker jag ser riktigt bra ut.. speciellt Ottawa. Spelade dom själv härom natten @ 3.20 hemma.
Det blir att rygga.. Känns kanon..

Mvh

Thomas Årsta:moneybag::moneybag::moneybag:

Kiwid10 2010-01-21 23:10

Citat:

Ursprungligen postat av Thomas (Inlägg 6516)
Kiwid10
Dina spel tycker jag ser riktigt bra ut.. speciellt Ottawa. Spelade dom själv härom natten @ 3.20 hemma.
Det blir att rygga.. Känns kanon..

Mvh

Thomas Årsta:moneybag::moneybag::moneybag:

Later bra Thomas...Haft ett tungt dygn med rekar som varit lite sisadar...
Men kanslan dock bra och ingen "jaga" kansla....

Ottawa spelar riktigt bra nu nar Alfredsson kommit tillbaka...

Blir till att kolla pa flera matcher inatt :popcorn:

Kiwid10 2010-01-22 11:18

Dagens KHL spel:

Avangard Omsk vs Amur Khaborovsk X2 3ggr 1 Unit

Avangard har en fin form MEN mott bottenlag de senaste 4a matcherna och vunnit knappt i alla matcherna. Amur har fatt fart pa malskyttet och kan skralla igen som dom gjorde for nagra omgangar sedan vs Salavat.

Dynamo Moscow vs Dinamo Riga O 5,5 1.85 4 Units

Dynamo Moscow inte direkt kant for sin defensiv och gor en hel del mal framat, Riga kan mkt val vinna denna match, men kommer bli minst 6 mal..

Spartak Moscow vs Dinamo Minsk 1a 1.70 4 Units

Spartak mkt battre lag i grunden och efter forra omgangens forlust vs Riga sa kommer revanschen snabbt...

L. Yaroslav vs MVD 1a 1.70 2 Units

Yaroslav blev overkorda av CSKA sist med hela 1-6 pa hemmaplan, kan inte tanka mig att ett formlost lag som MVD kommer att ge Yaroslav samma problem...

Lycka till med era spel mina vanner...Kassan pa +16.51 Units for tillfallet.

Geezer 2010-01-22 11:24

Överspelet i Dynamo-mötet känns klockrent.
Vad tror du om underspel i Yaroslavl?
MVD har ju gått runder 8 av senaste 10 borta och Yaroslavl 8 av senaste 10 hemma..

Kiwid10 2010-01-22 11:26

Citat:

Ursprungligen postat av Geezer (Inlägg 6666)
Överspelet i Dynamo-mötet känns klockrent.
Vad tror du om underspel i Yaroslavl?
MVD har ju gått runder 8 av senaste 10 borta och Yaroslavl 8 av senaste 10 hemma..

Inte sa tokigt heller, lite orolig dock for Yaroslavs reaktion for fornedringen senast, kanske "ger igen" pa MVD. Men normalt borde underspelet vara mkt fint..

Kiwid10 2010-01-22 14:30

New Jersey vs Montreal hcp -1,5 1a 2.40 3 Units U 5,5 1.68 5 Units
Da matchen slutade 1-3 sa fick jag in underspelet, men sprack pa hcp spelet. Totalt 0,4 units pluss
New Jersey slappte inte till NAGOT senast vs Florida och kommer inte heller denna gang slappa till ngt. Det sprutar ju inte direkt mal framat heller men i denna match racker det med att gora 2-3 sa har de vunnit och klarar hcp linan....
Montreal ar INTE bra for tillfallet, deras pp ar val enda som fungerar bra, men Devils drar inte pa sig alltfor manga utv och tillfallen kommer inte ges for manga ganger..
__________________
Remember what matter's.....

imo 2010-01-22 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av Kiwid10 (Inlägg 6662)
Dagens KHL spel:

Avangard Omsk vs Amur Khaborovsk X2 3ggr 1 Unit

Avangard har en fin form MEN mott bottenlag de senaste 4a matcherna och vunnit knappt i alla matcherna. Amur har fatt fart pa malskyttet och kan skralla igen som dom gjorde for nagra omgangar sedan vs Salavat.

Dynamo Moscow vs Dinamo Riga O 5,5 1.85 4 Units

Dynamo Moscow inte direkt kant for sin defensiv och gor en hel del mal framat, Riga kan mkt val vinna denna match, men kommer bli minst 6 mal..

Spartak Moscow vs Dinamo Minsk 1a 1.70 4 Units

Spartak mkt battre lag i grunden och efter forra omgangens forlust vs Riga sa kommer revanschen snabbt...

L. Yaroslav vs MVD 1a 1.70 2 Units

Yaroslav blev overkorda av CSKA sist med hela 1-6 pa hemmaplan, kan inte tanka mig att ett formlost lag som MVD kommer att ge Yaroslav samma problem...

Lycka till med era spel mina vanner...Kassan pa +16.51 Units for tillfallet.

intressant speldagbok ska följas noga.
ryggade spartak och dynamo och deser ju fint ut hehe :drunk:

Kiwid10 2010-01-22 19:00

Citat:

Ursprungligen postat av imo (Inlägg 6809)
intressant speldagbok ska följas noga.
ryggade spartak och dynamo och deser ju fint ut hehe :drunk:

Kul, bra val av vilka matcher som skulle ryggas :claps:

Foljer din ocksa...Alltid kul att folja andra dagbocker da jag ar mkt intresserad utav hockey och hur andra tanker nar det galler betting pa just den sporten...

Kiwid10 2010-01-23 10:24

Spelstopp 1500:
Vityaz Chekov vs Neftehimik O 5,5 1.60 8 Units 5-4 Slut + 4,8 units

Vityaz vet vi alla vad de maktar med, ett lag som visserligen vann senast vs Lada vilket jag varnade for, de ar istort sett alltid inblandade i mkt mal i matcherna.
Neftehimik taightade till det ett par omgangar direkt efter jul, men verkade tycka den sortens hockey var trakig, De slapper in alldeles for latta mal for tillfallet. De gor ocksa en hel del mal framat, enda de forsvaret de kommer att springa pa idag ar en rak hoger och en krokig vanster (Vi alla har val sett vilka slagsmal Vityaz bjuder pa.) Vagar de bara komma i narheten av motstandarnas mal sa kommer de gora minst 3-4 st...

Skamt asido: Kan inte se hur denna match skall sluta under 5,5 mal, aven om de 3! senaste matcherna lagen emellan i Vityaz Chekovs hemborg slutat 2-1. Det var forra sasongen och HISTORIA!!

CSKA Moscow vs Lada Togliatti 1a 1.50 5 Units 2-0 slut +2,5 Units

Inget hojdar odds men lagger andock upp denna match. Tyvarr verkar Lada var inne i en liten svacka (de ar ju inte sa bra i grunden heller.) Aven om de lyckas gora nagon/nagra jamna matcher sa forlorar de dom, ofta tar de ledningen med ett tidigt mal men tappar ganska snart och orkar inte fullfolja 60 minuters spel.
CSKA Har imponerat pa mig pa slutet aven om de akte pa en lite onodig forlust pa hemmaplan senast vs Kazan. Denna match kommer de vinna relativt enkelt, kanske ingen malfest men andock en "enkel" seger...

Kassan nu pa + 16.91 Units

Lycka till med era spel mina vanner och ha en trevlig dag

fingered 2010-01-23 10:33

Först och främst, tack för gårdagens fina rekar! :hattenav:

Fortsätter i dina fotspår och testar idag en parlay med Vityaz Chekov vs Neftehimik O 5,5 samt CSKA Moskva @ 2.02 med 3u.

BOL! :drunk:

probie 2010-01-23 11:24

följer alltid det mesta du skriver, har dock varit dålig på att ge feedback till dig kiwid. Ofta överrensstämmer mina idéer om nhl med dina och det brukar bli ganska bra när jag märker att vi är inne på samma spår. khl kan jag dock inte mycket om så där blir det bara ryggningar på dina idéer med små insatser.
Ser fram emot kvällens tankar om NHL, på återseende!



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved