![]() |
Snart dags då för det som man har gått och väntat på hela dagen
Marin Cilic mot Kei Nishikori Mitt Spel: Över 22,5 ess i matchen 1,70 x 5000:- Betsson Synd att jag är lite sent ute på detta spel då det har funnits bättre odds men jag är nöjd ändå.. Jag tror att Cilic kommer behöva göra det största jobbet här och pumpa in ess efter ess men underskatta inte nishikori han kan åxå leverera när det stämmer ! Nej jag stannar här och känner mig nöjd ! Men jag håller på Kroaten ska jag ändå säga :yes: Förlust: Cilic 18 Ess Nishikori 2 Ess = 20 Ess :no: Nishi 2 Ess på hela matchen... |
Nej jag bestämmer mig ändå för att stötta Marin Cilic här, Har en fin känsla i kroppen som säger att han kommer ta detta !!
Killen är grym och har spelat grymt igenom hela turneringen ! Marin Cilic - Kei Nishikori Mitt Spel: M.Cilic 2 x 3000:- Kämpaaaaaa Cilic :yes::yes: Vinst :yes: 3-0 set spel & utklassning ! |
Jag är ledsen att jag inte skriver längre rekar, ibland hinner jag bara inte & ibland orkar jag bara inte. Sorry for that....
Nu ska jag ge mig för idag och klistra fast mig framför tv och avnjuta tennis förhoppningsvis i världsklass i ett par timmar och bara att det resulterar i lite fina vinster och :moneybag: in på kontot..... // Tack för idag mina vänner ......... |
Inte konstigt folk klagar, denna dagbok bidrar med... Ja ingenting. Du lägger i princip endast livespel, de få gångerna du lagt spel innan matchstart är det parlays helt utan motivering eller värdering. Du tror saker, istället för att uppskatta någon sannolikhet.
|
Citat:
Alla dagböcker sköts som man själv vill och inte som nån annan vill. Jag driver inte denna för din eller andra skull !! Kom igen alltså.... :offtopic: |
Jag förstår ärligt talat inte heller problemet hos vissa personer, om det handlar om bekräftelsebehov genom att försöka trycka ner någon eller vad fan det nu är. Gillar man ej sättet speldagboken är uppbyggd på, TS har ändå trots information om att ni från Sharps coolare skara inte tycker att den är nödvändig valt att fortsätta med den, så behöver man ej besöka den.
Om Marinic väljer att ta semester (vilket jag ej ser som något konstigt) eller spela under en aviserad semester (vilket inte heller är konstigt), vad fan spelar det för roll? I mina ögon är det uppenbart att TS trots knapphändiga motiveringar hittar värde i sina spel, eller har en jävligt bra streak. Ska man kritisera, vilket man självklart har rätt till, kan man ej göra det konstruktivt då? Tänk om ni hade kapat attityden lite, då kanske ni inte hade behövt klaga över den bristfälliga aktiviteten i andra trådar. |
Citat:
|
Fotboll EM Kval
Azerbajdzjan - Bulgarien
Mitt Spel: Ö 2,5 2,75 x 2000:- Brukar inte vara målrikt mellan dessa lag men till det oddset spelar jag och för eller senare kommer målen att komma!! Jaaaa härligt att man högg till det höga oddset 1-2 slutar matchen ! :) |
Fotboll EM Kval
Norge - Italien
Mitt Spel: Italien 1,86 x 2000:- Har en stark känsla för Italien här. Dem kommer ha mycket boll i matchen vilket ger kontroll över spelet. Italien kommer inte vinna stort utan 1-0 eller 2-0 kanske men Italien kommer vinna för att få bästa möjliga start på EM Kvalet! Stark tvåa ..... Klockrent seger för Italien :yes: |
Jag tycker inte Norge är så dåliga som resultaten visat. Sist 0-1 mot England borta är bra jobbat. Dessutom är de rossi, balotelli och pirlo borta. Samt Conte(tränaren) avstängd. Hcp på Norge tycker jag är mer intressant om nu nån bryr sig;)
|
Fotboll EM Kval
Kroatien - Malta
Mitt Spel: Kroatien -3 Asian Hcp 1,500 x 3000:- Tror på en kross ikväll !!! Minst 4-5 och kanske 6-0 !! |
Känns ju sådär lagomt seriöst att meddela att man tar semester och sedan fortsätter att ösa ut spel. Utan motivering och i princip omöjligt att rygga.
|
Citat:
US Open ´+ EM Kval är vel lite sådant + om man hittar något bra klart att man spelar.. Snacka skit kan du men spelen går att rygga om man vill !! Passar det inte då behöver du inte ens titta in här om det ska vara så... Irriterande med sånt pack till folk........ |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Varför heter då LIVE SPEL för... Jaja kommer alltid finnas "gnällspikar"som någon skrev till mig tidigare.... :thumbup: |
Citat:
|
Citat:
|
Fotboll EM Kval
Norge - Italien
Mitt Spel: Över 13 2,62 x 2000:- Italien har 4-3 i hörnor i halvtid... Tror att Norge kommer skrapa ihop en del i andra.... Detta spel hinner man rygga om man önskar det....... Sämsta jävla spelet av mig på länge Uschhhhh :whoco5: |
:)
:) :) :) |
Goddag!
Har bestämt mig för att avsluta dagboken och radera mitt spreadsheet, har ingen vidare motivation att hålla på och skriva när folk inte har respekt för det man gör och speciellt med sin egen dagbok tycker jag att man borde få ha ifred för vilken man vill välja när det gäller spel och motiveringar osv.. Synd för jag är duktig på sportspel och hittar ofta bra och spelvädra spel.. Men nu skiter jag i detta då det verkar var för mycket avundsjuka här ute .. Kan lägga min tid på annat än att skriva och tjafsa med nötter här ! Spreadsheet är raderat och nu är det upp till moderaterna att låsa dagboken ! Sjukt mycket avundsjuka det blir när någon annan har det bättre och i detta fall spelar bättre ! Jag spelar på heltid och har det som jobb/inkomst jag spelar inte för skojs skull som så många andra och därför känner jag att det inte är värt att lägga ner min tid här och nu !! Tackar för mig och lycka till med era framtida spel ! |
Lägga ner
Hej.
Jag tycker att du inte ska bry dig om att en person ser ner på dig Det vittnar om avundsjuka från honom. Är säker på att många här uppskattar det du gör bla Jag själv Så fortsätt och bry dig inte vad vissa tycker :) |
Japp det var väldigt synd. /En avundsjuk
|
Avsluta dagboken
MOD kan låsa dagboken / papperskorgen !
Tack ! |
väldigt synd att du lägger ner...
när det för en gångs skull kommer en dagbok som var intressant att följa... blir väl lika dött här på forumet nu som när Djungelhjul & Maijadona blev bannade |
Boken till papperskorgen !
Tack ! |
jag ryggade inte ett enda av dina spel!
men det var kul att följa hur det gick för dig, så ....synd att du lägger ner! |
Dagboken till papperskorgen !
Tack ! |
Är ju redan så dålig aktivitet bland dagböckerna nuförtiden så synd att du lägger ner pga enstaka kritiska inlägg. Lättkränktheten blir bara mer och mer på modet för varje år som går på 2000-talet i Sverige...
Citat:
|
Citat:
Vad är det som är konstigt ? Utveckla gärna ? Jag har spelat på Bet365 i många många år och m´både lämnat och hämtat pengar där bör tilläggas !! Så vad vill du exakt veta ? Att spela mellan 1000-3000 är inga jätte summor dem flesta spelare spelar med betydligt större insatser ( Seriösa talar vi om då) .. Listan kan göras lång men jag känner inte för diskutera med folk som bara är nyfikna och inte kan tillföra mig något på nåt sätt.. Man ska var nyfiken men ack så äckligt att vara avundsjuk ! |
Citat:
Nu vet ju inte jag hur länge du har spelat men 1 år i alla fall antar jag om jag tolkat din trådstart och den senaste sidans kommenterarer från dig? Då tar du ut minst 360 000 kr/år och eftersom du nästan bara spelar bet365 som du nämnde i trådstarten så är du riktigt skicklig för det krävs många förlorande spelare för att bet365 ska gå runt om de inte limiterar spelare som dig. Det normala man kan läsa om bland limiteringar är att folk blivit limiterade på bet365 för betydligt mindre vinster än så. Ett tips om du vill slippa folk som gnäller i din tråd är att det finns en funktion på sharps där du kan trycka så att inläggen döljs från de användare du valt att blockera. Då slipper du läsa gnäll och kan koncentrera dig enbart på dina spel och snälla kommentarer :) |
Citat:
Ingen fara denna dagbok är snart över ! |
Papperskorge
MOD kan stänga/kasta dagboken i papperskorgen !
|
Satte precis den här så jag klagar inte
1, Montreal - La Galaxy Ö 1,5 FH 2,20 x 1000 = 2200 :) 2, Nacional - Club General Ö0,5 FH 1,66 x 2200 = 3666 :) 3, Nacional - Club General Ö1,5 FH 1,80 x 3666 = 6598 :) 4, Montreal - Galaxy Ö3,5 1,53 x 6598 = 10.116 :) Stannar på det fjärde pga bra utdelning ! Ville bara bjuda dem avundsjuka på denna :yes: |
Citat:
|
Citat:
Då får ni börja spela så får ni se vad som händer om ni blir limmade eller inte det e patetiskt att sitta och gissa sig fram... :thumbup: |
Dagbok stängd på TS begäran.
|