![]() |
SHL
Örebro - Luleå
Pick: Örebro 3 mål eller fler 2,30 x 2000Sek Bet365 Förlust :no: |
Champions League
Testar ett roligt kvälls spel och tv-spel..
MESSI/Hat-trick 5 x 1000Sek Betsson Messi kan göra tre mål om han är på hugget och kvällens motstånd inbjuder verkligen till att chanserna ökar. Kommer ha mycket boll,skapa massor med lägen och förhoppningsvis sätta ett par mål.. |
Champions League
Zlatan Ibrahimovic / Målskytt
1,85 x 1000Sek Betsson Det är sällan Z går mållös från en match. Gör minst ett ikväll... |
Champions League
Diego Costa / Över 1,5 mål
4,65 x 1000Sek Betsson |
Champions League
Tomas Muller / Målskytt
2,40 x 1000Sek Betsson |
Lugnare vatten nu...
Nu har jag spelat alldeles för mycket senaste månaden. Nu blir det lite mer ordning och reda. Kommer dra ner på spelandet iaf för resten av månaden.
Det har gått bra ,det är inte det utan känner att det har blivit lite för mycket nu.. Ligger bra till vinst mässigt så vore dumt att sabba eller lägga massa spel när man kan ta det lugnt ett tag och dra igång en mer intensiv period om ett par veckor.. Känns bra och har en bra känsla men synd att det blivit ganska mkt stolpe ut på spel som ska sitta egentligen.. Men jag krigar på och är nöjd med mitt spelande ! :yes: |
CONCACAF Champions League
:) :)
|
Dagens trippel
Skellefteå - Linköping
Asplöven - Malmö Lugi - Ystad 5,77 x 2000Sek Betsson Förlust - Synd att Malmö inte kunde vinna :no: |
Europa League
Köpenhamn - HJK
Pick: FCK -1,5 2,60 x 1000Sek Bet365 Vinst :) |
Europa League
Dinamo Zagreb - Astra Giurgiu
Pick: D Zagreb 1,95 x 1000Sek Bet365 Vinst :) |
SHL
Skellefteå - Linköping
Pick: SAIK Ö 2,5 1,75 x 1000Sek Betsson Vinst :) |
Handboll Elitserien
Lugi - Ystad
Pick: Lugi 1,60 x 3000Sek Betsson ÖVERLÄGSNA ! Vinst :) |
Vad är vitsen med att slänga upp spelen i efterhand?
|
Europa League
Napoli - Spart Prag
Pick: Ö 10 AH 2,025 x 3000Sek Bet365 Vinst :) |
Citat:
Vill be DIG att sluta skriva i min dagbok, Du är en stor NOLLA / FÖRLORARE i mina ögon,har sett dig kladda i andra trådar och finner inget värde i att ta några diskussioner med dig i fortsättningen ! |