Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Guld analyser & Fantastiska spelförslag // Boll Sporter (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/21501-guld-analyser-fantastiska-spelfoerslag-boll-sporter/)

sirlarsson 2014-09-18 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av Viino2014 (Inlägg 372730)
Hann inte tidigare och ville lägga det i min dagbok , Spelen var ändå inlagda i SPREADSHEET i tid !

Vill be DIG att sluta skriva i min dagbok, Du är en stor NOLLA / FÖRLORARE i mina ögon,har sett dig kladda i andra trådar och finner inget värde i att ta några diskussioner med dig i fortsättningen !

Vi säger så, jag har inget intresse att diskutera med mindre vetande.

Viino2014 2014-09-18 23:03

Europa League

Everton - Wolfsburg
Pick: Ö 3,5
3,25 x 2000Sek

Vinst !!! :)

Är så nöjd med detta spel, Var även min REK under dagen !!
4-1 till Everton och perfekt analys ....

Viino2014 2014-09-19 01:08

Landskamp Damer

USA - Mexico
Pick: USA -5
2,10 x 3000Sek
Bet365

Usa vinner 7-8 mot noll...

Förlust

Viino2014 2014-09-19 05:29

WTA Seoul

Nicole Gibbs - Karolina Pliskova
Pick: Nicole Gibbs
2 x 2000Sek
Bet365
LIVE

Förlust :sad:

Cazzius 2014-09-19 08:39

Varför inte bara bemöta dina dagboksläsare på ett trevligare sätt. Folk kommer alltid ifrågasätta när siffrorna sticker ut.
Många av dina spel är live, som inte blir låsta och det har vart "felrättat" m.m.
Det jag tycker är konstigt är hur du lyckats spela för 307000kr på 11dagar utan en limitering på något av dessa bolag.
För min egen del räckte det tex med ett spel för några tusen för att bli totallimmad direkt medan du kan köra tusenlappar efter tusenlappar.

Klart folk undrar hur du lyckas med något som ingen annan klarar av.
Kan du förklara dig på ett bra och trevligt sätt kommer folk snarare hylla dig än som det blir nu, bli än mer tveksamma.

Ser man på dina låsta spel i tid så ser det faktiskt väldigt bra ut:claps:

Viino2014 2014-09-19 09:22

Citat:

Ursprungligen postat av Cazzius (Inlägg 372762)
Varför inte bara bemöta dina dagboksläsare på ett trevligare sätt. Folk kommer alltid ifrågasätta när siffrorna sticker ut.
Många av dina spel är live, som inte blir låsta och det har vart "felrättat" m.m.
Det jag tycker är konstigt är hur du lyckats spela för 307000kr på 11dagar utan en limitering på något av dessa bolag.
För min egen del räckte det tex med ett spel för några tusen för att bli totallimmad direkt medan du kan köra tusenlappar efter tusenlappar.

Klart folk undrar hur du lyckas med något som ingen annan klarar av.
Kan du förklara dig på ett bra och trevligt sätt kommer folk snarare hylla dig än som det blir nu, bli än mer tveksamma.

Ser man på dina låsta spel i tid så ser det faktiskt väldigt bra ut:claps:

Vet inte om jag ska ge dig ett långt eller ett kort svar ?! Det fick bli det senare då jag anser att du är en av dem tomtarna som flurerar här och kladdar runt !
Jag torskade 170,000Sek på en enda helg hos Bet365 för två år sen så fråga dem hur man kan torska så mkt utan att bli limiterad ! Trött på det snacket om limitering hit och dit! Finns flera som spelar hårt som inte är limiterade finns flera på flashback bla.

Men att jag tänker inte ta denna diskussion här då jag anser att ni inte har en aning om vad ni pratar om !

Verkar som att du är lite avis att andra får spela medan du inte får ! Vad vet jag men det ringer hos mig ... Mina spel ligger mellan 1000-3000 i vissa fall och det är inget att skryta med med tanke på hur mkt jag vinner/förlorar så är det fan inte så konstigt att jag får spela. Inte fan blir jag miljonär iaf !!!

Räkna och tänk efter lite innan du uttalar , och det med att vara trevlig : JA mot dem som förtjänar det och som visar det tillbaka men inte mot såna som DIG !

Slut diskuterat i denna fråga !

Ta kontakt med BET365 och hör med dem ang limiteringar jag har inget svar på det !! !!

Sist men inte minst: JAG vill INTE ha hyllningar, du verkar bry om sånt skit,JAG spelar för mig själv och inte för någon annan. Folk får tro vad dem vill alla får sina åsikter det skiter jag fullständigt i ! Så det där med hyllningar och vilka betyg man har på sina REKAR det intresserar inte mig grabben !!

Cazzius 2014-09-19 09:30

Du verkar hata folk. Jag har inte skrivit något negativt till dig tidigare.
Jag berömde dig t.o.m. för de spel som är korrekt inlagda.
Trots det spyr du galla över allt och alla som inte hyllar dig som den gud du anser dig själv vara.

Väx upp!

Edit: Om du bara spelar för dig själv, varför har du då en dagbok med en massa livespel?

Viino2014 2014-09-19 09:36

Citat:

Ursprungligen postat av Cazzius (Inlägg 372773)
Du verkar hata folk. Jag har inte skrivit något negativt till dig tidigare.
Jag berömde dig t.o.m. för de spel som är korrekt inlagda.
Trots det spyr du galla över allt och alla som inte hyllar dig som den gud du anser dig själv vara.

Väx upp!

Edit: Om du bara spelar för dig själv, varför har du då en dagbok med en massa livespel?

Det är bara irriterande med såna som dig !! Behöver inga hyllningar ,men att ens nämna detta säger mig något annat. Boken är för min egen skull - Helt klart.. Men kanske ska ta bort den och endast köra med spreadsheet.

Återkom när du talat med Bet365 ang limiteringar ! Du kommer få ett svar att det är individuellt och dem har inge mall som dem går efter !!

Du måste vara lika dålig på att gambla som Bajen på att lira :yes:

Kolla dem bästa på flashback tex: Alla spelar LIVE spel, Live spel är den bästa spelformen,det är där man vinner och gör sina pengar ! Att spela pre spel endast håller inte iaf inte för mig samt att det är helt ointressant att spela ett spel om dan till oddset 1,50 !!

Kolla på flashback: 1000Lappen hette jag där innan jag blev avstängt för massa trams, Du hittar mina prints på spel och allt.. Men jag behöver inte printa upp spel om jag inte känner för det, Jag ska inte behöva göra det bara för att folk vill se.. ..

:cheers:

sirlarsson 2014-09-19 09:42

Bara det faktum att du refererar till Flashback säger allt och lite till, Sveriges mest mytomantäta webbplats.

Viino2014 2014-09-19 09:48

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 372775)
Bara det faktum att du refererar till Flashback säger allt och lite till, Sveriges mest mytomantäta webbplats.

Precis och jag är en av dem 5 kanske som har printat upp mina spel där,men till slut tröttnar man på sånt skit ..

solum 2014-09-19 10:01

Bry dig inte om sirlasso han vill bara förstöra för andra som vill skriva här.Han har skrämt iväg många Så fortsätt som du har börjat och komentera inte vad han skriver :):)

sirlarsson 2014-09-19 10:02

Citat:

Ursprungligen postat av solum (Inlägg 372778)
Bry dig inte om sirlasso han vill bara förstöra för andra som vill skriva här.Han har skrämt iväg många Så fortsätt som du har börjat och komentera inte vad han skriver :):)

Vilka många har jag skrämt iväg? Skriv gärna upp en lista och posta här, eftersom jag hävdar att du far med osanningar.

Viino2014 2014-09-19 10:06

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 372779)
Vilka många har jag skrämt iväg? Skriv gärna upp en lista och posta här, eftersom jag hävdar att du far med osanningar.

Jag har redan sagt att jag inte bryr mig om vad folk säger, Men lägg ner och kladda i min bok åtminstone, Skicka PM till varandra om ni har nåt att säga varandra.

Man inser ganska fort på såna här forum vilka man har att göra med - Så please alla håller sig till sitt !

Skit i vad andra gör och inte gör, passar det inte så bläddra vidare helt enkelt !

// :claps:

sirlarsson 2014-09-19 10:10

Citat:

Ursprungligen postat av Viino2014 (Inlägg 372781)
Jag har redan sagt att jag inte bryr mig om vad folk säger, Men lägg ner och kladda i min bok åtminstone, Skicka PM till varandra om ni har nåt att säga varandra.

Man inser ganska fort på såna här forum vilka man har att göra med - Så please alla håller sig till sitt !

Skit i vad andra gör och inte gör, passar det inte så bläddra vidare helt enkelt !

// :claps:

Absolut, det enda jag skrev till dig var en fråga om vad vitsen var att posta spelen i dagboken efter att dessa var avslutade. Då hoppade du på mig och skrev loser osv, tror du jag snällt håller käft då? Nej så funkar det givetvis inte, du hade bara kunnat svara på frågan på ett sansat sätt istället för att gå till motattack. Lycka till, hoppas du slipper limiteringar i framtiden också, det gör inte vi dödliga.

Viino2014 2014-09-19 10:18

Kvällens bästa !!!

Härligt med helg och massor med spelgodis väntar

Glöm inte att rygga Hockey matchen ikväll Över 7 mål mellan Krefeld - Munchen i tyska hockeyn till 3,30 hos Bet365.

Kolla REKEN för mer info om matchen/spelet !

Riktigt bra spel är det !! :yes: