![]() |
Snöboll
Brukar testa detta spelform med jämna mellanrum så kör igång ett idag så får vi se hur långt jag kommer - Målet är 10st spel - !!!
1,Brasilien Q1 1,57x1000Sek=1571Sek ? :no: Förlust på första spelet... |
Handboll Elitserien
Alingsås - Rik
Pick: Alingsås 1,45 x 3000Sek SÄKER Vinst :yes: |
Hockey Eltserien
Luleå - SAIK
Pick: Luleå Ö2,5 1,80 x 2000Sek Mot Saik på hemma plan kommer Luleå göra 3 kassar. Har haft bra genrep i CHL !! Luleå stannar på 2 kassar ikväll - Förlust :sad: |
Handboll Elitserien
Sävehof - Skövde
Pick: Ö55,5 1,80 x 3000Sek Lätt över spel på denna ! *Precis som jag skrev : LÄTT satt den 36-33! :yes: |
Tennis
S.Rogers - A.Muhammad
Pick. A Muhammad 3 x 2000 Sek 3-3 ställning - Kan bli svårt att rygga till samma odds dock men finns värde i runt 2 ggr fortfarande för den som vill... Förlust i TB med 7-5 ... :no: |
Jämn match mellan Serbien och Brasilien.
|
Citat:
:) :) |
Ang Live spel
Jag vet att det är min dagbok och att jag bestämmer men jag tänker fråga er nu ni som läser den och ev följer den:
Ska jag sluta med att lägga in live spel i dagboken eftersom många tycker att det är svårt att hinna med och rygga och att det därför känns helt meningslöst !? Och istället bara uppdatera dagboken med mina Pre-Spel så att säga !? * Men kom ihåg också att många ggr hinner man faktiskt rygga spel fast kanske oddsen har ändrats men det är inget konstigt när vi kommer till live spel liksom ! Så säg vad tycker ni ?? |
Live
Kör som du har giort :)
|
Posta alla spel, live och pregame i dagboken. Samt i spread.
Vid varje post, skriv gärna en kort motivering varför du väljer att spela ett spel. Har du fått nys om något riktigt hett, så är alltid källor ett + att länka. STORT + att du redigerar inläggen i efterhand och kommenterar om de är vinst eller förlust. Fortsätt jobba på! |
Volleyboll VM Herrar
Polen vs USA
Pick: Polen Set1 1,61 x 2000Sek Polen brukar vinn mot USA 3-1 3-0 jag tror att dem tar täten i denna match .. Förlust :sad: |
Citat:
|
Citat:
Jag vet att du säger det pga att du håller på dem men jag trodde på Brasilien iaf .. Grattis till vinsten :yes: |
Volleyboll VM Herrar
Kuba - Kanada
Pick: Kuba Set2 1,83 x 2000Sek Live spel 6-5 Kuba vid lagt spel... Förlust :sad: |
Testar snöboll
1, Iran Set3 1,25 x 2000Sek = 2500Sek :sad:
Förlust igen på första spelet !!! |